نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دلجویی اساتید دانشگاه از استقلالی دلشکسته!/ برای ما فراتر از یک ستاره‌ای!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از اساتید دانشگاه با انتشار بیانیه‌ای از بازیکن سابق استقلال حمایت کردند.

خبرورزشی - جمعی از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز با نوشتن یک بیانیه از بازیکن سابق استقلال که در این تیم مصدوم شد حمایت کردند. در این بیانیه به تجلیل از عملکرد خوب پادوانی در زمان حضور در تیم‌های ایرانی پرداخته شده است.

 متن فارسی این بیانیه به شرح زیر است:

لئوی عزیز

ما جمعی از اعضای هیات علمی بخش‌های گوناگون دانشگاه شهید چمران اهواز که هریک به نوعی دل در گرو ورزش داریم، با این همه دوری جغرافیایی از جنابعالی، دوست داریم به تو یادآور شویم که ما هرگز روحیه و منش ورزشکارانه والای تو را فراموش نخواهیم کرد؛ روحیه و منشی که در ورزشگاه‌های ایران زبانزد بود. خاطره‌ی فوتبال تو در ایران، چه در فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، نفت تهران و استقلال تهران همگی گواه آن است که تو فوتبالیستی پر توان، حرفه‌ای و اخلاق‌گرا بودی و به همین دلیل در سرتاسر ایران مورد علاقه و احترام صدها هوادار ایرانی فوتبال. بازی‌های تو در هر مسابقه‌ای نشان می‌داد که لئو مردی است فراتر از یک ستاره زمین. ما به تو افتخار می‌کنیم. تو همیشه در قلب ما ایرانی‌ها خواهی بود. پس، بیا با ما هم‌نوا شو تا همه با هم شادمانه بخوانیم: «لئو، برزیلته!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    وقتی چهراتا ادم درست حسابی رو وزارت از عمد تو این مجموعه نمیگذاره و هرکی هم میخواد کار کنه میندازنش بیرون مثل خطیر و سعادتمند و فتل باید هم نتونن با بازیکنی ک تو تیم ما زندگیش به فنا رفتتتت نتونن درست رفتار کنن.بخدااا من از اذری مدیر فولاد بیشتر از این ها توقع دار ون اینا شعورشون نمیرسه ولی اگه مدیری مثل اون تو راس کار بود قطعاااااااا حال پادو این نبود
  • مهدی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    ۹ میلیون یورو فکر کنم کار کیسه تمومه
  • افشين فرشچي IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    به جاي اين حرفها يك فراخوان بدهيد و كمي كمك مالي خارج از قرارداد با باشگاه براي ايشان جمع آوري كنيد تا اندكي كمك حالش باشيد.
    • مهدی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      طبق قانون باید غرامت بهش بدید احتیاجی به فراخوان نیست چند وقت دیگه حکمش میاد و ۹ میلیون یورو باید به پادوانی پرداخت بشه
  • ناشناس IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای آذری مرد محترم فولاد لطفا آستین بالا بزن یادمان باشد ما انسانهای مسلمانی هستیم که خیلی ادعامون میشه لطفا کمکش کنید از هر طریقی ...من یک پرسپولیسی هستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی