نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
طعنه‌های مدیرعامل پیکان به مجری تلویزیون/ همه‌چیز را از دل رسانه‌ها لو می‌دهم/ میثاقی فکر می‌کند رئیس کمیته انضباطی است!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: برخی تلاش‌ها در پشت پرده در حال انجام است تا انشای حکم به کمیته انضباطی تلقین شود.

خبرورزشی - اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان درباره تنش‌های پیش‌آمده بعد از دیدار سایپا - پیکان و ماجرای انجام یک تعویض اضافه تیمش به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*تفسیر اشتباه سهوی که از سوی تیم ما رخ داده، کاملاً ساده است. مهمترین نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود، میزان تأثیرگذاری بازیکنی است که به‌عنوان تعویضی ششم به زمین رفته است. قطعاً کارشناسان داوری و حقوقی که در داخل و خارج از کشور هستند می‌توانند در این مورد نظر بدهند و ارائه طریق کنند.

*اینکه مطالبی درباره تکرار بازی یا تغییر نتیجه آن مطرح می‌شود، برای ما عجیب است! همانطور که گفتم اگر میزان تأثیرگذاری بازیکن را در نظر بگیریم و بدانیم که او فقط چند ثانیه به زمین رفته و حتی توپ به پایش هم برخورد نکرده است، واضح خواهد بود که حکم کمیته انضباطی نباید به سمت تکرار یا تغییر نتیجه برود. بی‌تردید بالاترین مرجع فوتبال فیفاست که باید از این مرجع استاندارد استعلام شود.

*احساس می‌کنم فدراسیون فوتبال شاید بخواهد با توجه به حضور بعضی از افراد در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مسیر دیگری را در صدور حکم خود انتخاب کند. البته این افراد نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه هستند و باید منافع همه باشگاه‌ها را در نظر بگیرند، نه فقط باشگاه سایپا.

*برنامه فوتبال برتر به نگرانی ما اضافه کرده است. متأسفانه مجری این برنامه به موضوع پیش‌آمده دامن زد و ماجرا را طوری جلو برد که انگار ایشان رئیس کمیته انضباطی است. او به صراحت دو راه را برای صدور حکم پیش روی مسئولان کمیته انضباطی می‌گذارد و بعد هم بارها تهدید می‌کند که اگر این دو حالت اتفاق نیفتد، در برنامه‌های بعدی رئیس کمیته انضباطی باید در این خصوص توضیح بدهد! متأسفانه برنامه فوتبال برتر حتی اجازه پاسخگویی به بنده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه و بیان نقطه نظرات‌مان را نیز نداد و این نوع رفتار برای ما قابل تأمل است.

*من نشانه‌هایی دارم از اینکه یک شورای رسانه‌ای ایجاد شده که هدفش القای صدور حکم به سود باشگاه سایپا به فدراسیون فوتبال است. مطمئن باشید اگر خدای ناکرده ماجرا به این سمت برود، می‌گویم که چه کسانی از دل رسانه‌ها برای چه باشگاه‌هایی کار می‌کنند و چگونه اهداف‌شان را جلو می‌برند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اینو که راست میگه میثاقی فک کرده کیه که واسه همه عالم و آدم نظر میده و تصمیم میگیره بهتره دهنشو ببنده و رو کار خودش به عنوان مجری تمرکز کنه تا ننداختنش بیرون........ مالیاتی دیشب با همه عالم و آدم جز الکیسه ای ها دعوا داشت با پیروانی با جهرمی با پیکانیا چته داداچ آروم مواظب باش چی میگی میثاقی در مورد وزیر تو و بقیه که دهن.... وا میکنین مواظب باشین چی خارج میکنین چون یه دفعه چش وا میکنین خودتونو تو گونی میبینین خخخخ دفعه آخرتم باشه با عوامل هر باشگاهی جز الکیسه اینطوری رفتار میکنی وگرنه همه مردم دست به دست هم میدیم بندازیمت بیرون خیلیا ازت دل خوشی ندارن پس مواظب باش
  • فریبا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    خیلی روش زیاد شده زیرآب زن بسه دیگه شاگرد فردوسی پور بودی باش دیگه نمیخواد اداواطوار دربیاری ببین هرکی با پرس پولیس درافتاد ورافتاد
  • سیامک IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    شما چه جوری تو این مملکت شدی مربی تیم ملی؟چه جوری شدی مدیرعامل؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی