نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
۰ |
۰
دو بازمانده دیدار عجیب با قشقایی در ترکیب اصلی پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نورالهی و بوژیدار رادوشویچ دو بازمانده بازی حذفی تلخ با قشقایی شیراز در دیدار با شاهین بندرعامری هستند.

خبرورزشی- امروز پرسپولیس تهران در حالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم دسته دومی شاهین بندرعامری می رود که مهرماه سال ۹۵ برابر تیم دسته دومی قشقایی شیراز شکست تلخی را تجربه کرد و از آن رقابت ها حذف شد.

آن روز برانکو تیمش را در غیاب چند ملی پوش با ترکیب؛ بوژیدار رادوشویچ، محسن ربیع‌خواه، محمدامین آرام‌طبع (۶۹- شهاب زاهدی)، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نورالهی، امید عالیشاه (۴۶-فرشاد احمدزاده)، ولادیمیر پریمیوف و علی علیپور (۸۴- احسان علوان‌زاده) به میدان فرستاد.

دو تیم قشقایی و پرسپولیس در مرحله سوم جام حذفی کار خود را در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز کردند که این بازی یا تساوی یک - یک در ۹۰ دقیقه به وقت اضافه کشیده شد. محمدجواد زارعی  دقیقه ۱۰ برای میزبان و پریمیوف در دقیقه ۶۰ برای پرسپولیس گل زدند.

در دو نیمه وقت‌های اضافی، پرسپولیس فشار زیادی روز دروازه میزبان خود وارد آورد اما نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد. تیم قشقایی نیز همچنان در دفاع از دروازه‌اش موفق عمل کرد تا دو تیم با همان نتیجه تساوی یک - یک به کارشان در ۱۲۰ دقیقه پایان دهند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد که در نهایت قشقایی با برتری ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی (در مجموع ۷ بر ۶) به برتری رسید و حریف آینده‌سازان برق شیراز در مرحله بعد شد.

در آن بازی کمال کامیابی نیا و شهاب زاهدی ضربات پنالتی خود را خراب کردند.

امروز اما در ترکیب اصلی پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ و احمد نورالهی تنها بازمانده‌های بازی با قشقایی شیراز هستند. البته امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس به شهر بوشهر سفر نکرده و در تهران مانده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی