نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
عکس| پزشک جنجالی استقلال مدرک لازم را ندارد/ ادعای فرهاد هم پوچ شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان نظام پزشکی در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پزشک مدنظر فرهاد مجیدی فاقد مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت است.

خبرورزشی - یک روز قبل از برگزاری دربی ۹۵، فرهاد مجیدی به دلیل اینکه ایفمارک، مدارک پزشکی سیدمحمد آقامحمدآبادی را برای نشستن روی نیمکت استقلال تأیید نکرد، به انتقاد از زهره هراتیان رئیس ایفمارک پرداخت.

مجیدی گفته بود که چطور پزشک مدنظر او در زمان تیم امید روی نیمکت می‌نشسته، اما امروز به دلیل آنکه مدرک پزشکی‌اش، دندانپزشکی است، اجازه نشستن روی نیمکت را ندارد. باشگاه استقلال به دنبال تشدید تنش‌ها، مدارک جراحی پلاستیکی پزشک خود را منتشر کرد.

مرکز پزشکی ایفمارک که باید تاییدیه پزشکی تیم‌ها را ارائه کند، مجوز حضور آقامحمدآبادی را در استقلال نداد چرا که هراتیان معتقد بود طبق ضوابط نمی‌تواند برای وی که یک دندانپزشک است، مجوز صادر کند.

با این حال پیش از دربی مجوز موقتی برای حضور این پزشک روی نیمکت استقلال صادر شد تا فدراسیون فوتبال برای ادامه حضور او روی نیمکت آبی‌پوشان به عنوان پزشک از سازمان نظام پزشکی استعلام بگیرد.

طبق استعلامی که منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از سازمان نظام پزشکی گرفته و این سازمان نیز پاسخ داده، مشخص شد دکتر سیدمحمد آقامحمدآبادی که مدارک پزشکی خود را از کشور آلمان گرفته، در دو مقطع بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ و ۹۳ تا ۹۴ مدرک دارای اعتبار داشته و اکنون این مدارک فاقد اعتبار است، اما مجوز دندانپزشکی و جراحی فک و صورت را به صورت دائمی دارد. با توجه به اینکه پزشکان تیم‌های فوتبال باید پزشک عمومی یا بالاتر باشند، این شخص امکان حضور روی نیمکت استقلال را ندارد.

مجیدی می‌گوید با این پزشک در تیم امید آشنا شده و فدراسیون او را به عنوان پزشک تایید کرده و با این شرایط مشخص می‌شود با توجه به تاریخ اعتبار مدرک موقت او، هم در فدراسیون فوتبال و هم در باشگاه استقلال نسبت به استفاده از این پزشک تخلف صورت گرفته است.

با نامه زیر مشخص می‌شود که مدرک عمومی پزشک مدنظر استقلال دیگر اعتبار ندارد و او طبق قوانین نمی‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند. 

عکس| پزشک مدنظر استقلال مدرک لازم را ندارد/ ادعای فرهاد هم پوچ شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان ارجمند US ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    نمی دونم چرا لجبازی میکنید دکتر نوروزی و دکتر ستوذه را بر گردونید
    • یاشار ۲۴ ابدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      خخخ بیچاره هوادارهای استقلال که بازیچه دست فرنازجون شدن و شاه فرناز هر روز مسخرشون میکنه خخخ حتما شاه فرناز میتونه با دلال ها مبارزه بکنه خخخ البته بزرگترین دلال خودش هست خخخ ! آقای مجیدی دیگه چی ؟ اون همه هوچیگری قبل از بازی و حالا عدم اعتبار مدرک دکترتون ؟ حالا دیدی هراتیان پرسپولیسی نبود !!! تو برای همون هوادارهای جاهل استقلال خوبی که هر روز با یه دروغی سرشون کلاه بزاری . بازهم میگم خلایق هرچه لایق لیاقتتون همین شاه فرناز جون کلاه بردار هست خخخ خوش باشید استقلالی ها و از یاد نبرید که ورزش کردن برای سلامتی کاملا مفید هست
    • صمدقلی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      دکتر نوروزی و دکتر سنوده به اخلاقیات پزشکی و سوگندی که خوردند پایبندند . جک تری دی و امثالهم به خورد بازیکنها نمی دهند .
    • میر IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      اقای یاشار ما بازیچه دست وزارت نشینان هستیم نه فرهاد مجیدی اگه مدرک نداره پس قبلش تو تیم ملی امید چکار میکرده شما هوادارای لنگ تو هوچی گری کم نمیارید...همین دو ماه رو عشق و حال کنید که تاریخ انقضاتون داره تموم میشه
    • یاشار ۲۴ ابدی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      ببین دوست عزیز آقا یا خانم میر : قبول این پزشک تیم امید هم بوده حق با شما ، اما یه سوال دارم و ممنون میشم جواب منو بدید ( یک دندان پزشک و متخصص زیبایی چه کمکی میتونه به مصدوم های تیم بکنه ؟ ) از روی انصاف و منطق جواب بدید لطفا واقعا چه کمکی این آقا به تیم شما میتونه بکنه ؟؟؟ اصلا قبول ایشون با زدوبند و دلال بازی به تیم امید راه پیدا کرد اما فرهادی که میگه میخواد با دلال بازی مبارزه بکنه روی چه حسابی ایشون رو به تیم آورد ؟؟؟ آیا واقعا انصافا دکتر نوروزی و ستوده بهتر از این آقا نبودن ؟ چرا فر۷اد با این دو پزشک زاویه پیدا کرد ؟؟؟ هرکس جواب منطقی داره ممنون میشم جواب بده
    • جام های فاقد اعتبار لنگ IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      در پاسخ به یاشار لنگی: رسول پناه در اون کلیپ خودش اعتراف کرد یحیی گل ممد تون دلاله..پورسانت میگیره..افشین فرشچی تون دلاله.. برانکو و برادر ش دلال بودن....بابا فوتبال رو به گند کشیدید..مسولان فیفا هم بخاطر فساد و تبانی و جعل و تقلبی که لنگ در فوتبال ایران راه انداخته دارن ورود میکنن..احتمال زیاد اون جام اسنمی هاتون بره هوا... دو تا فینال آسیایی تون رو طریف و روحانی و دیپلمات ها رایزنی کردن که محروم نشید..
    • مزیدی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      جناب میر ؛؛ هیچ کسی به اندازه پرسپولیسی ها از اتمام دوران دولت کنونی خوشحال نیست، حسن روحانی استقلالی در این هشت سال بی اندازه به استقلال کمک کرد و به صورت نامحسوس استقلال را از گرداب در حال غرق شدن نجات داد. با اینکه فدراسیون آیینه تمام نمای کمک به استقلال است اما به اندازه رییس‌جمهور توان پاک کردن گندها و رسوایی های استقلال را ندارد. انشاالله پس از پایان کار این دولت حال و روز استقلال را خواهیم دید، من از الآن بهت قول میدم که شما مطمئنا دو سه سال دیگه از هوادار استقلال بودن پشیمان خواهید شد.
  • صمدقلی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    تنها قدرت استقلال در شارلاتانیزم رسانه ای و هوچیگیری مجازی است . افسوس که ما خبرنگار نترس مستقل نداریم . یعنی داریم ولی اینقدر قدرت تخریب این جماعت هوچیگر زیاد است و اینقدر قدرتهای مافوق از این تیم حمایت می کنند که کسی جرات نمی کنه بره پرونده این تیم را ورق بزند و به قول معروف خبرنگارهای محترم می گویند سری که درد نمی کنه چرا دستمال ببندیم . به والله پیگیری خبر فساد مالی مقامات درجه اول این مملکت بسیار راحتتر و کم هزینه تر از پیگیری خبر فساد و حمایتهای خاص از تیم حکومتی استقلال است .
    • سقوط آزاد IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      شارلاتانیزم رو در چهره اونایی ببین که بعد از دربی هم فقط افتادن دنبال پرونده سازی و ....... دروغ و حاشیه پردازی و شایعه و... از امورات واجب لنگ تهران و حامیانش هست واقعا برای یک بانوی دکتر این رفتارها دون شان نیست ؟ پس حضور این آقا در تیم امید چه توجیهی داشته ؟ واقعا برای وزرا و وکلا و ..... این رفتارها بد نیست ؟ واقعا برای آکادمی صغر سنی کیا این ماجراها زشت نیست ؟ حالا گیریم که پشتتون به دولت و ... باشه باید هر کاری که از دستتون برمیاد انجام بدین ؟ آخه مادی گرایی تا کجا ؟ انسانیت و اخلاق و وجدان چی ؟
  • حامد IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    و مکرو و مکرا... وا.. خیرالماکرین. این برادران مجیدی بعد از دربی با انواع اقسام دروغ و تهمت و بی ادبی که نشون دهنده فرهنگشونه سعی کردن باخت و بندازن گردن وزیر و افشین پیروانی و بقیه جز خودشون. خدا هم اینجوری رسواشون میکنه. تیمشون از پایه بگیر تا بزرگسال کلا قرارداد غیرقانونی بستن. اینم از ادعای پوچش روز قبل دربی و حمله بی جهتش به ایفمارک و خانوم هراتیان. دوستان از این به بعد اگه دیدید اینا جایی شروع کردن به حمله و تهمت زدن بدونید همونجا یه گندی بالا آوردن.
  • حمید علوی CA ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    پشت سر هم میباره.. البته دلیلش بد شانسی نیست. دلیلش اینه که بعضیا نمیدونن و نمیدونن که نمیدونن و میخوان غیر از داخل زمین چمن کل امور باشگاه رو هم خودشون مدیریت کنن.
  • محمود IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    الکیسه تون ام الفساد-اسطورتون عین الفساد
  • حسن IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    پزشک مدنظر فرهاد مجیدی فاقد مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت است.
  • فرهاد ارزیان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    به امید روزی که اختلاسگران و دزدان ارز نیمایی به مجازات بشن در بند حبس بمانند تا ارزهای بیت المال در امان بمانند
    • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      و به امید روزی که فرش دزدان و دلالان تیم های ملی که نفهمیدیم چجوری محروم شدن و چجوری محرومیتشون تموم شد رو پشته میله ها ببینیم
  • محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    سازمان نظام پزشکی هم پرسپولیسی از آب در امد. چرا گلبرگهای مغرور رو اینجوری می رنجونید؟؟ سازمان نظام پزشکی پرسپولیسی نمیخوایم نمی خوایم.
  • Retired IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    اقايان اگه اين همه تلاش و انرژى خودشون رو تو زمين فوتبال بكار ميبرد و دنبال حاشيه و خلاف نميرفتند حتما نتيجه بهترى ميگرفتند و بيچاره هوادارانشون رو اينقدر اذيت نميكردند تازه تو برنامه زنده طلبكار هم هستند و تهمت و توهين به زمين و زمان ميكنند . بنده يه پرسپوليسى قديمى هستم ولى خداييش حق طرفداران استقلال نيست كه اينقدر بازيشون بدن . ❤️❤️❤️❤️+❤️
  • امیر IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    کلا تمام ادعاهای فرهاد مجیدی پوچ است و او فقط هوچی گری و بی تربیتی بلد است. البته شاید پزشکی که او معرفی کرده است در کار واردات جک تری دی باشد. خخخخخ
  • محمود IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    روز اول ادعا میکنن پنالتی مارو نگرفتن.داد و بیداد و توهین و .......بعد مشخص میشه یه پنالتی برای پرسپولیس نگرفتن.دو تا کارت قرمز پرسپولیس طلبکاره.یه آفساید اشتباه بر علیه گرفتن.....و الان مشخص میشه یه فردی غیر قانونی روی نیمکت کیسه نشسته.انصافا کیسه کشای عزیز به من جواب ندین.اگر وجدان دارین به وجدان خودتون جواب بدین کی حکومتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سامان IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    چرا مجیدی لج میکنه خو شاید این دکتر بهش دروغ گفته اینقد طرفشو نگیره
  • اریهان DE ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    این دکتر اصلان شرایط این رو نداره که یک تیم ورزشی رو حمایت بکنه. ایشون در آلمان و در شهر هامبورگ زندگی می‌کنند و دارای چند دکترا هستند. ولی هیچکدام نه به ورزش و یا ارتوپدی مربوط هست. ایشون کارشون در جراحی های زیبایی اونم از گردن به بالا می باشد و جراح فک برای کاشتن دندان های پیچی میباشند. حالا چرا ایشون در تیم المپیک و جوانان حضور داشته رو باید از مسئولان اون زمان سوال کرد. ایشون در تیم استقلال مفید خواهد بود. باید کل تیم رو یه عمل جراحی زیبایی بکنه که شاید فرهاد همینو می خواست. وگرنه برای صدمات وارده بر ورزشکاران ایشون صلاحیت ندارند. قانون فیفا هم همین رو میگه. چه بسا که در کشور ما اصلان کلمه قانون معنا داره؟
    • بهنام IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      جراح گردن به بالا !؟ این تیم شاه فرهاد کیسه کشا با این نتایج بیشتر جراح کمر به پایین لازمش میشه!
  • مراد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    بابا این دنباله ک دوستان و فامیل هاش رو بیاره ک هر گندی زد پاک کنه کارش همینه پست های مفت و من درآوردی توی استقلال زیاده و بس
  • حسین CA ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    خبرورزشی این روزا شده مثه خبر بیست و سی، ... تو روحت خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی