تکرار ماجرای نوه علی پروین در چین/ شماره ۱۰ برای بازیکن ۱۲۶ کیلویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دسته ۲ فوتبال چین شاهد اتفاقی بی‌سابقه هستیم. اعمال قدرت مالک یک باشگاه برای بازی دادن به فرزندش همه را شگفت زده کرده است.

خبرورزشی - خرید یک باشگاه فوتبال در دنیا امری مرسوم است که می تواند هم سودآور باشد و هم اینکه برای مالک، ضرر مالی هنگفتی به همراه داشته باشد. سوای ریسک خرید یک باشگاه فوتبال، معمولا شاهد این هستیم که مالکان باشگاه های خصوصی با اعمال نظر در تصمیمات کادر فنی هم خبرساز می‌شوند. در فوتبال چین این روزها شاهد یک نمونه عجیب از این مسئله هستیم.

هی شویهوا میلیونر ۳۵ ساله چینی با خرید باشگاه دسته دومی زییو کوژو سرمربی تیمش هونگی هوانگ را مجبور کرده تا در تمام بازی‌ها به فرزندش بازی بدهد. پسر مالک باشگاه اما با فیزیک بدنی غیرمتعارف و وزن ۱۲۶ کیلویی به سوژه خنده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

سواستفاده از قدرت از سوی مالک و مجبور کردن مربی به بازی دادن به پسر ۱۲۶ کیلویی خود، امری شاید بی‌سابقه در فوتبال دنیا باشد.

تکرار ماجرای نوه علی پروین در چین/ شماره ۱۰ برای بازیکن ۱۲۶ کیلویی

داستان به همینجا نیز ختم نمی‌شود. مالک باشگاه که نامش در فهرست تیم دیده می‌شود، در بازی اخیر برابر سیچوان و پس از مصدومیت یکی از بازیکنان، خود در وقت‌های اضافه و با شماره ۱۰ وارد میدان شد و دقایقی هم بازی کرد که این هم در نوع خود جالب توجه است.

تکرار ماجرای نوه علی پروین در چین/ شماره ۱۰ برای بازیکن ۱۲۶ کیلویی

لازم به ذکر است که باشگاه زیبو کوژو پس از ۵ بازی با کسب تنها ۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

پیشتر حضور نوه علی پروین در تیم نوجوانان پرسپولیس حاشیه‌ساز شده بود. والارضا فرزین با اضافه وزن زیاد در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و حواشی زیادی برای خانواده اسطوره سرخپوشان درست کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی