پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
۰ |
۱
تصاویر| مربی و رئیس تیم مهاجم پرسپولیس لباس گاو پوشیدند!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سانتاکلارا پرتغال با پیروزی در هفته پایانی لیگ برتر این کشور در رده ششم جدول قرار گرفت و سهمیه حضور در مسابقات لیگ کنفرانس یوفا را کسب کرد.

خبرورزشی - در یکی از بازی‌های هفته سی و دوم و پایانی لیگ برتر پرتغال شب گذشته تیم سانتاکلارا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر تیم فارنسی را شکست بدهد و در نهایت با ۴۵ امتیاز به کار خود در رده ششم جدول پرتغال پایان دهد.

تصاویر| مربی و رئیس تیم مهاجم پرسپولیس لباس گاو پوشیدند!

سانتاکلارا با این جایگاه، سهمیه مسابقات لیگ کنفرانس یوفا را کسب کرد که قرار است این رقابت‌ها از امسال و با حضور ۱۸۴ تیم برگزار شود. لیگ کنفرانس یوفا بعد از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا سومین رقابت‌های قاره سبز در رده باشگاهی خواهد بود.

در پایان بازی شب گذشته سانتاکلارا، «دنیل راموس» و «روی کوردیرو» مربی و رئیس باشگاه سانتا کلارا لباس گاو پوشیدند و مقابل دوربین‌ها و در نشست خبری حاضر شدند. ظاهراً ماجرا از این قرار است که راموس و کوردیرو قبلاً قول داده بودند در صورت کسب این سهمیه لباس گاو بپوشند!

تصاویر| مربی و رئیس تیم مهاجم پرسپولیس لباس گاو پوشیدند!

تیم سانتاکلارا شهریار مغانلو مهاجم ایرانی را در اختیار دارد؛ بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به تیم پرسپولیس ایران پیوست و وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست. شاید مغانلو در پرسپولیس بماند و شاید هم به پرتغال بازگردد تا سانتاکلارا را همراهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی