نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کلکسیون ماشین‌های کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کریستیانو رونالدو سال به سال به کلکسیون ماشین خودش اضافه می‌کند، کلکسیونی که پر از ماشین‌های گران‌قیمت، پرسرعت و خاص است.

خبرورزشی - کریستیانو رونالدو اجازه نداده در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا هم عشق و علاقه‌اش به ماشین‌بازی فروکش کند. فوق‌ستاره یوونتوس ۸٫۵ میلیون پوند برای بوگاتی چنتودیچی که تنها ۱۰ عدد از آن ساخته شده، هزینه کرده است تا یک خودروی دیگر به کلکسیون باورنکردنی‌اش اضافه کند. رونالدوی ۳۶ ساله در حال گشت و گذار در شرکت فراری و پس از عکس گرفتن با خودروهای فرمول یک، یک خودروی فِراری مونزا به ارزش ۱٫۴ میلیون پوند هم سفارش داد. این سفارش باعث شد ارزش کلکسیون ماشین‌های رونالدو به مبلغ خیره‌کننده ۱۷ میلیون پوند برسد.

اخیراً بار زدن خودروهای رونالدو پشت کامیون باعث شده شایعه جدایی این ستاره فوتبال از یوونتوس باز هم بر سر زبان‌ها بیفتد. چندی پیش رونالدو در مصاحبه با پیرس مورگان اعتراف کرد که دوست دارد دو نسخه از هر بِرَند ماشینی که دارد، داشته باشد. نشریه «سان» ماشین‌های کلکسیون رونالدو را لیست کرده است.

کلکسیون ماشین رونالدو - فراری مونزا

بوگاتی چنتودیچی (۶٫۳۴ میلیون پوند)

گفته می‌شود این آخرین ماشینی بوده که رونالدو خریده. بوگاتی چنتودیچی موتور ۸ لیتری W۱۶ و قدرت آن ۱۰۰ اسب بخار از شیرون بیشتر بوده. این ماشین می‌تواند در ۲٫۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. همچنین سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کلکسیون ماشین رونالدو - بوگاتی چنتودیچی

مرسدس جی‌واگن براباس (۶۰۰ هزار پوند)

اگر نامزدتان همه‌چیز داشته باشد، برایش چه چیزی می‌خرید؟ اگر جورجینا رودریگس هستید، یک مرسدس بنز به او هدیه خواهید داد. برای تولد ۳۵ سالگی رونالدو، جورجینا می‌خواست هدیه‌ای باشکوه بدهد به همین دلیل مرسدس بنز جی‌واگن به او هدیه داد که ۶۰۰ هزار پوند هزینه برایش داشت. این SUV درخشان می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۲۰ مایل در ساعت برسد.

کلکسیون ماشین رونالدو - مرسدس جی‌واگن

بوگاتی شیرون (۲٫۱۵ میلیون پوند)

سال ۲۰۱۷ نیاز رونالدو به سرعت باعث شد او پول نقد بدهد تا بوگاتی شیرون بخرد. در یک دقیقه این ماشین به سرعت باورنکردنی ۴۱۸ کیلومتر در ساعت برسد و این کار را در کمتر از ۲٫۵ ثانیه انجام می‌دهد. البته تورین شهر شلوغی است که به رونالدو فرصت رانندگی با چنین سرعتی را نخواهد داد. همانطور که گفتیم او دوست دارد از هر خودرو دو دستگاه داشته باشد و این دومین بوگاتی‌اش بوده. گفته می‌شد رونالدو بوگاتی دیگری با نام «La Voiture Noire» هم می‌خرد که با ۹٫۴۹ میلیون پوند گران‌ترین ماشین جهان است که این خبر تکذیب شد.

کلکسیون ماشین رونالدو - بوگاتی شیرون

بوگاتی ویرون (۱٫۷ میلیون پوند)

فقط ۴۵۰ دستگاه از بوگاتی ویروس ۱۶.۴ گرنداسپورت ساخته شده، بنابراین رونالدو یکی از آن ماشین خاص را می‌خواست که برایش ۱٫۷ میلیون پوند هزینه داشت و با گذشت سال‌ها ارزش آن افزایش هم می‌یابد. اسطوره پرتغالی این خودرو را بعد از قهرمانی پرتغال در یورو ۲۰۱۶ خریداری کرد. در کمتر از ۲٫۶ ثانیه سرعت آن از صفر به ۱۰۰ می‌رسد و دارای پوسته‌ای از فیبرکربن است.

کلکسیون ماشین رونالدو - بوگاتی ویرون

لامبورگینی آونتادور (۲۶۰ هزار و ۴۰ پوند)

برای این که فقط بوگاتی عشق رونالدو به ماشین‌های سریع را کامل نمی‌کند، در همان سال او یک لامبورگینی آونتادور هم خرید. این خودرو سال ۲۰۱۱ تولید شده و مشهورترین مدل این بِرَند ایتالیایی به شمار می‌رود که فوتبالیست‌های بسیاری آن را دارند. قیمت خیلی نجومی و عجیب و غریبی هم ندارد. رونالدو هم بعد از خرید این ماشین عکس آن را در اینستاگرام منتشر کرد.

کلکسیون ماشین رونالدو - لامبورگینی آونتادور

رولز رویس کولینان (۳۳۰ هزار پوند)

سال گذشته رونالدو یک کولینان به مجموعه‌اش اضافه کرد، چرا که قبل از آن یک رولز رویس فانتوم با ارزش ۳۶۳ هزار پوند هم داشت. CR۷ برای این که وفاداری‌اش به یوونتوس را نشان دهد فضای داخلی این ماشین را با چرم‌های سیاه و سفید تزئین کرد. کولینان که ۵ متر طول دارد، دارای موتور V۱۲ است و ۵۷۱ اسب بخار دارد. این تنها SUV رولز رویس است که تا کنون تولید شده.

کلکسیون ماشین رونالدو - رولز رویس کولینان

شورولت کامارو (۳۵ هزار پوند)

شاید از سرالکس فرگوسن سرمربی پیشین منچستریونایتد که با خودروهای آمریکایی به تمرین می‌رفت، چیزهایی یاد گرفته باشد. کامارو یک ماشین اقتصادی است و شبیه به دیگر ماشین‌های رونالدو نیست. ماشینی که موتور ۶٫۲ لیتری V۸ دارد که ۴۵۳ اسب‌بخار قدرت دارد. این ارزان‌ترین خودرویی است که رونالدو دارد و سال ۲۰۱۶ به‌عنوان یک ماشین خانوادگی خریداری شده.

کلکسیون ماشین رونالدو - شورولت کامارو

فِراری F۱۲ (۳۵۰ هزار پوند)

سال ۲۰۱۷ رونالدو یک F۱۲ TDF خریداری کرد، ماشینی که ۷۹۹ دستگاه از آن در جهان تولید شده است. مطمئناً این ماشین یکی از محبوب‌های رونالدو است، چرا که سرعت آن به ۳۳۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد و صفر تا ۱۰۰ را در ۲٫۹ ثانیه طی می‌کند. مثل این که این ماشین رونالدو محبوب حیوانات خانگی‌اش هم هستند.

کلکسیون ماشین رونالدو - فراری F12

رنج‌روور اسپورت (۱۰۰ هزار پوند)

ماشین اصلی برای گاراژ هر فوتبالیست یک رنج‌روور اسپورت است، ماشینی که برای سلبریتی‌ها و افراد ثروتمند بهترین SUV به شمار می‌رود. مدلی که رونالدو از این خودرو تهیه کرده نسخه ویژه SVR آن است. معمولاً رونالدو برای رفتن به زمین تمرینی کونتیناسا (کمپ تمرینی یوونتوس) از این ماشین استفاده می‌کند.

کلکسیون ماشین رونالدو - رنج‌روور اسپورت

مرسدس AMG GLE ۶۳ (۱۲۷ هزار پوند)

سال ۲۰۱۶ رونالدو گاراژ خودش را با سوپرماشین‌ها یکی پس از دیگری پر کرد. مرسدس بنز AMG GLE ماشینی بود که رونالدو آن سال به خودش به‌عنوان هدیه کریسمس داد. این SUV دارای موتور پرقدرت ۶۱۲ اسب بخار است و حداکثر سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتردر ساعت می‌رسد.

کلکسیون ماشین رونالدو - مرسدس AMG GLE

مک‌لارن سِنا (۱ میلیون پوند)

خودرویی که برای ادای احترام به راننده افسانه‌ای برزیلی «آیرتون سنا» ساخته شده و رونالدو برای آن که تنها ۵۰۰ دستگاه در جهان موجودی دارد، یک میلیون پوند هزینه کرده. جرمی کلارکسون درباره این ماشین می‌گفت که کتاب قانون ابرخودروها را جابه‌جا کرده است. موتور دوتوربو V۸ با ۸۰۰ اسب بخار دارد که می‌تواند صفر تا ۱۰۰ را در ۲٫۸ ثانیه طی کند.

ارزانترین نرخ تور کیش رو از لحظه آخر بخواهید
نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن

کلکسیون ماشین رونالدو - مک‌لارن سنا

بنتلی کانتیننتال GT (۱۵۱ هزار پوند)

گفته می‌شود از سال ۲۰۰۹ وقتی که رونالدو ستاره شیاطین‌سرخ شده بود، شروع به جمع‌آوری ماشین کرد. او در خمان روزهای اول بنتلی کانتیننتال GT داشت و در مدت حضورش در اولدترافورد ماشین‌های دیگری هم خرید. نسخه‌ای از بنتلی که رونالدو دارد از گران‌ترین خودروهای آن تا کنون بوده است. فضای داخلی آن سبز است و چرم ماگنولیا دارد. سقف آن قابل تبدیل است و پایین می‌آید، برای این که کمتر خبرنگاران جاسوسی رونالدو را بکنند!

کلکسیون ماشین رونالدو- بنتلی کانتیننتال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • سلام IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    خدایا ایک جه حکمتیست یکی برای تامین نان شبش مانده و یکی ...
    • محمدامین IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      تو که میگی یکی به زور نان شبشو تامین رونالدو تلا ش کرد میدونی چقدر فقیر بود
    • ماهی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      کاش میشدرئیس جمهور رو هم از خارج میگرفتیم البته اگه از طرف خدا هم یه رئیس جمهور خوب فرستاده بشه ده روزه بخاطر اینکه کاراشو غیر مفید کنن هزار داستان براش درست میکنن فردی هم مثل روحانی توسخرانی تبریک عید بگه سه برابرگندم تولید کردم هیچکی هم نباشه بگه چطوری از کجا
  • مجید IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    کاش رونالدو ماشین منم میخرید به کلکسیون اضافه می‌کرد. والله بخدا. یه پژو 82 یشمی.
    • منم IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      پژو ۸۲ یشمی رو با سوئیچ و سند و بیمه هم بزاری سر کوچه دیگه کسی نگاش نمیکنه.😂😂😂همه شاسی سوار و شرکت و ویلا دارند در این مملکت.هرکی میگه نه یه چند روز قید ماهواره رو بزنه و به سریالهای صداسیما نگاه کنه.😆😆😆
  • حسین IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    یه دستی هم سر پراید بکش که آرزوی خیلی از جوانهای ایرانی شده.
  • مرتضی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    حاضرم با ۴۰۵ خودم با ماشینهای رونالدو مسابقه بدم
  • بچیکو IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    یعنی تو کلکسیونش پراید نداره؟؟؟ انگار هیچی نداره امروزه تمام ثروتمندان جهان یا نیسان آبی یا پراید سفید توی کلکسیونشون دارن
  • نیما IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    رونالدو پژو آردی دارم مدل ۷۵ میخری؟
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    خوشبحالش. اینارو واقعا خدا آفریده زندگی کنن.ن ما بدبخت بیچاره هارو .ما بهر تماشای جهان اومدیم
    • امیرحسین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      رونالدو پولدار ترینه مای بدبخت نشستیم داریم تماشاش میکنیم و حسرت می خوریم نزدیک های 20 تا ماشن دار لامسب.
    • امیر IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      رونالدو هم مثل شما بوده تنها تفاوتش با شما اینه که اون واینساده یک گوشه فقط حسرت و حسودی کنه تلاش کرده تا به اینجا رسیده
  • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    باسمه تعالی آخرت و دنیا هر دو مهمه اما آخرت با دنیا قابل مقایسه نیست آدم باید برا هر دو تاش تلاش کنه
    • علی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      نخیرعزیزم آنهاییکه ازیه آدم بت نی سازندودرپشت درهای استادیم ها نعره می کشندوحتی برای باخت تیمشان سکته می زنندوپول بلیط می دهندبایستی هم این افراددارایشوبه روخ بکشه .واگرنه رونالدوهم یک گارگری بیش نبوده زیاددرآرزونباشیدشب سمورولب تنورنیزبگذرد
  • سارا ایزدی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    خوش به حالت
  • امیر IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    یعنی اگه خدا به این سوال ما پاسخ میداد ممنون میشدیم،اصلا مارو برای چی خلق کرد؟؟لابد واسه خنده رونالدو و امثالش
    • سس ماست IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      شایدم برای گریه خودمون و امثالمون
    • ایلیا IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      اگه تو بجای حسرت خوردن یک کاری می‌کردی حال و روزت این نبود که حسرت رونالدو رو بخوری آدم اگر تلاش کنه به همه جا میرسه .
  • روح الله IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    یه پراید88دارم95تاکاربدون رنگ کولر قطب شمال اینم بخر پشیمون نمیشی تازه اسنپ هم هست
  • غلامم IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    مااگر شانش رونالدو داشتیم باباه اسم مارو میزاشت شانسالا وگرنه روی قبر ما ۷متر علف بالامیوند ماهمون پرایید هم نداریم
  • صدف IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    لیاقتش رو داشته که خدا بهش داده خدا می‌دونه میون ثروتش سهمی هم برای فقیر فقرا هست
    • Arian IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      خیلی از این ماشینها رو خودروسازان بهش هدیه میدن چون واسه خودشون تبلیغات بزرگی حساب میشه
  • ناشناس IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    اون بیچاره هم سختی خودشو کشیده زحمتشو وشیده استعداد داره که به اینجا رسیده با پول باباش که نخریده اینارو خدا بهش بیشرم بده اما یکمم به ماهم بیشتر بده
  • محمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    دمش گرم از وقتی که رونالدو رو شناختم شده الگوی زندگیم توی پشت کار وجنگیدن واسه زندگی وکم نیاواردن در سختی ها ومشکلات در انسانیت که امروزه خیلی از ما مسلمون ها فقط لاف مسلمونی رو می زنیم این جایگاه رونالدو حقش است چون واسش جون کنده.
  • مهندس پی پر bi.prva_ IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    حاضرم قسم بخورم که یه روزی منم کلکسیون ماشینام پر از ماشین های گران قیمت میکنم با تلاش و توکل به خدا
    • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      حتماً با بساز بنداز به مردم بیچاره ایران چون از اسمت مشخصه واینکه تو ایران چندراه خیلی محدود بیشتر برای بدست آوردن این ثروت نیست وگرنه مردم سالها جمع کردن وپس انداز کردن پراید بخرن یه شبه نجومی شد قیمتش و رفتن با اون پس انداز موتور خریدن
  • reza IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    ما هم دلمون با پرایدی خوشه که پول اونم نداریم بخریمش
  • نقی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    باید واسه آرزوهات بجنگی مث این
  • احسان IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    به اندازه قلبش خدا داده میدونیدچقدردست خیرداره که خداهم اینطوری بهش میده ای کاش چنین مرامی روهم ما پیداکنیم بعدارزوی کسب مال دنیارو کنیم
  • saeed IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    هر کس دلش بزرگ باشه و همه ما و شما میتونستبم مثل اون باشیم اگر تلاش میکردیم اما اون هم یه فقیر بوده زحمت کشیده به اینجا رسیده و بعضی وقت ها مثل غریبه ها می‌ره گمک مردم و کسانی که احتیاج دارن خود رونالدو می‌ره تا مثل یه انسان عادی کسی نشناسه اونو می‌ره کمک مردم اما آیا یه بار مسولین ما مثل رییس جمهور مون مثل ایشان رفت تو کف بازار ببینه مرغ کیلویی چند شده اصلا هر کسی اگر پول داره مال خودش است مطمن باشید زحمت کشیده و لایق اون بوده که بدست آورده
  • علیرضا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    همین رونالدواونقدرکارهای خیرمیکندکه ما هرگزنمیکنیم۱۱
  • ایرانی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    آقا پیکان و پراید نباشه انگار هیچی نداره! پدر جد اینا هستن باید احترام نگه داره.
  • Siamak US ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    کاش رونالدو الان پیشم بود تا بهش بگم.هلو مستر کریس،بعدشم بهش بگم اگه تو بووگاتی داری،منم ژیان دارم رفیق!!بعدشم بهش بگم رفیق بی کلک مادر..! ها!!!
  • SAM CA ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    انشالله
  • ابوالفضل IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بابا این بدبخت هم سختی کشیده مگر نمیدونینه فقیر بوده
  • عشقولی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    رونالدو خیلی زحمت کشیده حقشه که به اینجا برسه و همونطوری شد، عشقی کریس بهترین الگو برای تمام فوتبالیستهای،، ولی این ماشین هاش برای سرعت نمیتونن پیکان سواری منو بگیرن😂😂🤦🏼
  • ناشناس IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    رونالدو خیلی تلاش کرد و به موفقیت رسید
  • امیرعلی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    بل مسی اژانتین
  • ئاکام فتاحی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    رونالدو میگه بعضیا تو خواب میبینن پولدارن و بعضیا هم نمی خوابن تا پولدار شن بهترینی کریس
  • اا IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    رونالدو مثل ما ها فقیر بوده با تلاش خودش این ماشین ها رو گرفته
  • مردم درحال تلاش IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    آخه تلاشی که با بازی کردن باشه خیلیه. آدم باید شانس داشته باشه چهل سالش نیست توبهشت زندگی می‌کنه همه چی داره
  • بدون نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    رونالدو عقده ای بیش نیست
  • امیررضا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    عالی
  • ... US ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    تموم اینا بعلاوه جت خصوصی، چندین هتل، ویلا، خونه در بهترین نقاط دنیا. حواسشم به خونوادش و دوستاش و امور خیریه هست. آیا یک ذره کارشو کم میکنه که از اموالش لذت ببره؟ نه. مثل یه روبات برنامه ریزی شده بی وقفه تلاش میکنه. موندم که این تا کی بازی میکنه. این بشر خستگی ناپذیره. ۵۰ گل در یه سال تو این سن؟
  • مهدیار IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    سلام لامسب یکی بیاد به تو بگه چرا به ایرانیا نگاه کن ما بد بخت ها با ماتیز این آن ور می رویم اما رونالدو با بوگاتیش این ور انور میره من یه شب خوابش رو دیدم که داره سوئیچ بوگاتیش رو به من میده بعد سوییچ ماشین داد به من با ۴۰۰ کیلو متر در ساعت با ماشینم گاز می دادم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی