جزئیات تصمیم باشگاه استقلال برای اعتراض رسمی به احکام دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال فردا به طور رسمی به احکام دربی پایتخت اعتراض خواهد کرد.

خبرورزشی - روز گذشته بود که احکام اتفاقات دقایق پایانی دیدار دربی پایتخت اعلام شد که محرومیت هایی را برای استقلالی ها در پی داشت.

از این رو احکام سنگین کمیته انضباطی باعث نارضایتی استقلالی ها شده است. بر این اساس باشگاه استقلال قصد دارد به طور رسمی اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کند.

باشگاه استقلال در این خصوص اعلام کرد: «باشگاه استقلال روز شنبه جهت اعتراض به احکام صادر شده در دربی و پیگیری حقوق تیم فوتبال استقلال، اعتراض خود را به احکام صادر شده اعلام خواهد کرد.»

گفتنی است؛ بر اساس حکم کمیته انضباطی بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال دو جلسه محروم شده و محمد نادری نیز یک جلسه محرومیت تعلیقی دارد. همچنین احمد موسوی و باشگاه استقلال نیز به جریمه نقدی سنگین محکوم شده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند GB ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    خدمات عزیزی خادم : دستور میده کمیته انصباطی فقط پرسپولیس رو تا هواداراش رو جریمه کردند ... بازی تو اصفهان بوده بعد پرسپولیس رو از میزبانی محروم میکنند!!!! اون دفاع سپاهان وحشی پروقاز وحشی بعد بازی حمله کرد سمت مربیان پرسپولیس ( کمیته انضباطی فاسد عزیزی خادم = هیچی) اون محبی بازیکن سپاهان حمله کرد سمت پرسپولیس ( کمیته انضباطی فاسد عزیزی خادم = هیچی) اون ساکت فاسد که کلی جاسوس و دوربین کل ورزشگاه گذاشته و فرستاده سمت پرسپولیس و تحریک میکنه تو دهنشون میره و بعد فیلم میگیره ( ( کمیته انضباطی فاسد عزیزی خادم = هیچی) ( ساکت فاسد =عزیزی خادم فاسد) ----------- اون از بازی دربی از شجاعیان با وحشی گری حمله کرد و بازیکن پرسپولیس رو زد ( ( کمیته انضباطی فاسد عزیزی خادم = هیچی) از ریگی که گلوی کنعانی گرفت و زد ( ( کمیته انضباطی فاسد عزیزی خادم = هیچی) ......... کمیته انضباطی فاسد عزیزی خادم = اخر هم فقط تیم پرسپولیس و بازیکنهای پرسپولیس رو محروم از بازی و میلیارد جریمه نقدی و پولی کرد .. --------------------------------- عزیزی خادم فاسد : اون هم قبلش که اومد بدهکاری تیم ملی ساختمان باشگاه پرسپولی
  • گل آقا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اینا تقریبا به "هیچی"، دارن اعتراض می کنن. چون فقط غلامپور محروم شده، که اونم کلاً نقش های مهم پریدن و مشت زدن رو به خوبی ایفا می کنه.
  • اشکان IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    شنبه مشخص خواهد شد جناب عزیزی خادم باید جوابگو تجمع پرسپولیسی ها جلوی فدراسیون فوتبال باشی
  • رضل IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    فدراسیون گندش را درآورده باید از اساتید: یزدانی به خاطر اینکه تکل هاش باعث فلج نشد از نادری برای اینکه مچ پای بازیکن حریف را نشکست وغلامپور به جهت اینکه علاوه بر فوتبال به فنون کیک بوکسینگ هم آشنایی کامل دارد، تقدیر ویژه به عمل آورد. ضمنا باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه در بعضی از شهرها مثل اصفهان با هجوم طرفداران رقیبش مواجه میشود باید از کلیه ی بازیهای خانگی محروم شود. #بیداری
  • راز IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اینو نگفتند که بعداز یک هفته حسینی محروم شد..نور چشم دولت و سوگلی پرسدوپینگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی