نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
واکنش پیام صادقیان به اظهارات سیدجلال حسینی درباره او/ من محروم شدم چون ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیام صادقیان ستاره سابق پرسپولیس به مصاحبه سید جلال حسینی با خبرورزشی واکنش نشان داد.

خبرورزشی - پرسپولیس در ابتدای لیگ سیزدهم ستاره‌ای خرید که همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد. پیام صادقیان هافبک تکنیکی سرخ پوشان درخششی فوق العاده در ترکیب پرسپولیس داشت و ستاره تیم علی دایی شد.

پیام که همواره روحیه‌ای پرخاشگر داشت در همان فصل به دلیل هل دادن محمدرضا اکبریان داور دیدار پرسپولیس و فولاد با محرومیتی ۶ ماهه مواجه شد. محرومیتی که به عقیده خیلی‌ها زیاد بود و می‌شد این موضوع را مدیریت کرد. حالا دیگر پیام در فوتبال حضور ندارد و آن استعداد بی‌نظیر به راحتی سوخت. البته که مقصر اصلی نابودی فوتبال صادقیان خودش بود و نمی‌شود این موضوع را کتمان کرد.

بعد از محرومیت یک جلسه‌ای سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها به شدت علیه کمیته انضباطی موضع گرفت و در مصاحبه با خبرورزشی اعلام کرد به دلیل پرسپولیسی بودن، کمیته انضباطی او را محروم کرده است. سیدجلال همچنین با یادآوری محرومیت پیام صادقیان اعلام کرد جرم او هم پرسپولیسی بودنش بود و اگر او در تیم دیگری بازی می‌کرد ۶ ماه محروم نمی‌شد.

این صحبت‌های کاپیتان پرسپولیس واکنش‌های زیادی را بین پرسپولیسی‌ها به همراه داشت و حتی حود صادقیان هم به این مصاحبه واکنش نشان داد. صادقیان در تایید حرف‌های سید جلال گفت: «کاملا حق با سید است و من حرف های او را تایید می‌کنم. جرم همه ما پرسپولیسی بودن است و من چون پرسپولیسی بودم محروم شدم. با این حال مطمئنم با غیرت بچه‌ها و کادر فنی و همچنین حضور کاپیتانی مثل سیدجلال تیم محبوبم بار دیگر قهرمان خواهد شد و همه ما در پایان فصل قهرمانی را جشن خواهیم گرفت.»

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    در عوض مهدی قایدی مثل یکاسطوره کیسه کش می کرده احمدرضا شاکر فقط یک مورد از خلافش بوده
    • حمید علوی CA ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      نمیدونم آقای صادقیان واقعن داره خودش رو گول بزنه یا میخواد مردم رو فریب بده. بزرگ‌ترین دلیل به حاشیه رفتن پیام این بود که عاشق حاشیه و بی راهه بود. غیر از پرسپولیس به تیم‌های دیکه ای هم رفت اما اونجا هم چیزی نشد چون خودش رو مدیریت نکرد. بنظر میومد هم ژن و هم آموخته هاش، استعداد پیمودن راه های نادرست رو براش فراهم کرده بودن.
  • هفت تیرکش معروف IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    اونی که نابود شد مجاهد خزیراوی بود. تازه مجاهد اهل خلاف نبود فقط واسه یه مهمونی نابود شد
  • دختر پرسپولیس IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    راس میگه بابا جم کنین بندوبساتتون رو ابرو ایران رونبرین اخه پرسپولیس مایه افتخار ایرانه خجالت بکش عزیزی خادم:/
    • شهرام IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      مایه افتخار ایران! یه تیم باشگاهی در امروز دنیا نام ببر که بالاترین مسئول اجرایی کشور بخاطرش رفته باشه پیش مسئول یه کشور دیگه خم شده باشه! حالا حساب کن برای لنگ و روحانی، اردوغان اولیش بود هند دومیش (کاری که برای تیم ملی نکرد) یه تیم باشگاهی نام ببر که وزیر ارتباطات کشور بمخاطرش از اپراتورهای زیرمجموعه اش زور گیری کرده باشه(های وب اسپانسر استقلال+ مخابرات تا الان لو رفته) و.... روحانی+ لنگ >>>> هتلر + شالکه 04
  • ارش IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    بس به خاطر ان قمار باز شدی
  • لنگی جام ندیده IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    تو این مملکت همه در خدمت پرسپولیسن اونوقت میگن جرممون پرسپولیسی بودنه!!!! جل الخالق
  • رضا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    تا زمانی که آدمها سر جای خودشان نیستند و باغبان شده خیابان و مهندس شده لبو فروش آقای x هم میشه رئیس کمیته انضباطی و عربهای اونور آب به بی عرضه گی فدراسیون ما قهقهه میزنند. وای به حال ما که ....!!
  • .. IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    پیام صادقیان ازاسمش خندم میگیره.توکجا فوتبال کجا.خودت میدونی مال این حرفا نیستی.
    • Arash.rdj IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      مشخصه بچه ای سنت نمیرسه به پیام و بازی هاش وگرنه این حرفو نمیزدی!
  • لنگ IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    پیام ستاره لنگ بود وای به حال فوتبال ایران که پیام ستارشه خدایی چیزی از پیام ندیدیم کی شد ستاره
    • Arash.rdj IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      بچه جان اون‌موقع هنوز نی نی تشریف داشتی، ولی اگه کمی درباره پیام و استعدادش توی اینترنت سرچ کنی میفهمی کی بود، قایدی که الحق بازیکن لایق و توانمندیه که در استعدادش شکی نیست. اما جناب قایدی اوج مشتری هاش از تیم های حاشیه خلیج فارسه، اما آقای صادقیان رو دورتموند میخواست! حتی آقای کریمی و دایی کم کم به اون جایگاه رسیدن که در بایرن مونیخ بازی کردن، ولی پیام مستقیما از دورتموند پیشنهاد داشت. که با محرومیت ناعادلانه و حاشیه هایی که براش درست کردن و البته عدم صبوری خود آقا پیام فوتبالش تمام شد
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    مخ ما را خوردند بس که گفتند این جناب عشق قمار فوتبالیست با استعدادی بوده جالب اونجاست این اقای مثلا با استعداد از لیگ درپیتی ترکیه هم دیپورت شد!
  • Ali FR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    مهدی قایدی با ماشین زد یک نفر را کشت، یک نفر دیگه را بطور ساختگی و با زور و زر انداختند زندان. هیچوقت مادر اون جوانی که کشته شد را فراموش نمیکنم. پادوانی تا آخر عمر رفت روی ویلچر و هیچوقت بچه های اون را یادم نمیره. این اینه کل استقلال و فوتبال ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی