نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آتش‌بازی بایرن قبل از بالا بردن سینی قهرمانی/ دورتموند با برد و لایپزیش با باخت کارشان را تمام کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آخرین هفته بوندس‌لیگای آلمان، بایرن‌مونیخ به بردی شیرین مقابل آگسبورگ رسید، در حالی که دورتموند موفق شد بایرلورکوزن را شکست دهد و لایپزیش مقابل اونیون‌برلین مغلوب شد.

خبرورزشی - بوندس‌لیگای آلمان امروز با برگزاری ۹ دیدار امروز به کارش خودش خاتمه داد و بایرن‌مونیخ قهرمان و دورتموند موفق شدند در این هفته رقبای خودشان را شکست دهند، در حالی که لایپزیش نایب‌قهرمان شکست خورد.

بایرن در روزی که با چند ستاره کهنه‌کار و مربی‌اش وداع کرد، آگسبورگ تیم دیگری از ایالت باواریا را ۵ بر ۲ شکست داد. مونیخی‌ها در این دیدار توسط گوولِو (مدافع حریف) در دقیقه ۹، گنبری در دقیقه ۲۳، کیمیش در دقیقه ۳۳ و کومن در دقیقه ۴۳ به گل رسید تا این که هان و نیدرشنر در دقایق ۶۷ و ۷۲ با گل‌هایی که زدند فاصله را کاهش دادند. دقیقه آخر بازی لواندوفسکی گلی که منتظر بود را زد و با ۴۱ گل آقای‌گل شد تا پایانی فوق‌العاده در این فصل داشته باشد.

بایرنِ قهرمان ۷۸ امتیازی شد و با فاصله ۱۳ امتیازی سینی قهرمانی را بالای سر برد.

شادی گل روبرت لواندوفسکی؛ بایرن‌مونیخ - آگسبورگ

دورتموند موفق شد مقابل بایرلورکوزن با نتیجه ۳ بر یک پیروز شود. هالند در دقایق ۵ و ۸۴ و رویس در دقیقه ۵۱ برای دورتموند گل زدند و بندر در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی برای لورکوزن گلزنی کرد.

دورتموند ۶۴ امتیازی هم در رده سوم جای گرفت.

دورتموند - بایرلورکوزن

لایپزیش با یولیان ناگلزمن پایان بدی داشت و ۲ بر یک به اونیون‌برلین باخت. فردریش و کروسه در دقایق ۶۷ و ۲+۹۰ برای تیم برلینی گل زدند، در حالی که کلایورت پیش از آن‌ها دقیقه ۵۵ برای لایپزیش گلزنی کرده بود.

با وجود این شکست، لایپزیش ۶۵ امتیازی در رده دوم جای گرفت.

اونیون برلین - لایپزیش

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:
فرانکفورت ۳ - فرایبورگ یک
کلن یک - شالکه صفر
هوفنهایم ۲ - هرتابرلین یک
اشتوتگارت صفر - آرمینیا بیلفلد ۲
وردربرمن ۲ - مونشن‌گلادباخ ۴
ولفسبورگ ۲ - ماینتس ۳


جدول نهایی بوندس‌لیگا آلمان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰

جدول نهایی بوندس‌لیگا آلمان فصل 2021-2020

به این ترتیب بایرن‌مونیخ، لایپزیش، دورتموند و ولفسبورگ نماینده‌های بوندس‌لیگا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود، در حالی که فرانکفورت، بایرلورکوزن و اونیون‌برلین به لیگ اروپا رسیدند. شالکه و وردربرمن، تیم‌های پرطرفدار هم به دسته پایین‌تر سقوط کردند، در حالی که کلن باید در پلی‌آف منتظر تیم سوم بوندس‌لیگای ۲ باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی