شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
۰ |
۰
لواندوفسکی: تا آخرین ثانیه تحت فشار بودم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ ۹۰ دقیقه به در بسته زد تا اینکه در آخرین ثانیه‌های بازی به هدفش یعنی گلزنی و رکوردشکنی رسید

خبرورزشی – روبرت لواندوفسکی که با شکستن رکورد گلزنی گرد مولر در یک فصل بوندس لیگا، تاریخ‌ساز شد بعد از برد ۵-۲ تیمش مقابل آگسبورگ در هفته آخر بوندس‌لیگای آلمان، از احساس خود در مورد رکوردشکنی‌اش حرف زد.

فوق ستاره لهستانی گفت: «حرفی برای گفتن ندارم. ممکن است ۹۰ دقیقه تلاش کنی و هیچ نتیجه‌ای نگیری با وجودی که همه‌چیز کار کردی تا به هدفت برسی اما باز هم نمی‌شود.»

او این حرفها را از این جهت زد که گلش را در آخرین دقایق بازی به ثمر رساند و با وجود تلاشی که از ابتدای بازی برای رسیدن به گل داشت، فقط همین یک گل نصیبش شد که البته همین گل هم برای شکستن رکورد ۴۹ ساله گرد مولر کافی بود: «احساس فوق‌العاده‌ای بود، فشار تا آخرین ثانیه بازی. خوشبختانه من از پسش برآمدم. خیلی خوشحالم. اما باید تقدیر ویژه‌ای از هم‌تیمی‌هایم داشته باشم. انها همه کار کردند تا مرا در موقعیتی قرار دهند که امروز این گل را بزنم.»

بایرن نهمین قهرمانی متوالی خود در بوندس‌لیگا را کسب کرد و همچنان از این نظر رکوردشکنی می کند، تا پیش از این هیچ تیمی بیش از سه مرتبه قهرمان بوندس‌لیگا نشده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی