نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود اما سرخ‌پوشان تاریخ‌ساز خواهند شد/ فدراسیون پول که نمی‌دهد هیچ؛ از باشگاه‌ها پول هم می‌گیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید درخشان سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس هم به جمع منتقدان فدراسیون جدید اضافه شد.

خبرورزشی - حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شرایط این روزهای سرخپوشان و همچنین جرایم و محرومیت‌هایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال  تعیین کرده است گفت: این دور از انصاف است که چنین ارقامی به عنوان جریمه از تیمها و بازیکنان مطالبه شود. با چند درگیری ساده بخواهند میلیاردی تیم‌ها را جریمه و آنها را نقره‌داغ کنند که کار درستی نیست. فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها که کمکی نمی‌تواند بکند آن وقت می‌آید آن‌ها را میلیاردی جریمه هم می‌کند که این جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: دو تیم پرسپولیس و استقلال از نظر مالی شرایط بحرانی دارند و شاهد هستید که حتی پرسپولیس از هواداران خود درخواست کمک مالی کرده و در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال چطور می‌تواند جرایم میلیاردی برای آنها در نظر بگیرد؟ 

سرمربی اسبق پرسپولیس ادامه داد: اگرچه من مخالف کمک مالی هواداران هستم و هیچ جای دنیا چنین چیزی دیده نمی‌شود اما به هر حال پرسپولیس باید چه کار کند با این همه بدهی و منابع مالی محدود. اگر درست و حسابی مدیریت می‌کردیم و اجازه نمی‌دادیم هر مربی یا بازیکن بی‌کیفیتی با هر رقمی وارد فوتبال ایران شود این همه بدهی روی هم انباشته نمی‌شد.

کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس در دهه ۶۰ ادامه داد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند  اجازه ندهند پرسپولیس قهرمان شود و تا آخرین لحظه تمام ترفندهای خود را به کار می برند تا پرسپولیس پنجمین قهرمانی پی در پی را تجربه نکند اما انشاءالله با تلاش و همت بچه‌ها این امر میسر خواهد شد و سرخپوشان تاریخ ساز خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    هوچیگر ی رو به ارث بردند
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      توهم وهم کیسه هابه ارث بردن
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    دمت گرم اقای درخشان . درست گفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی