علی پروین: هیچ انتظاری ندارم/ همین که مردم تبریک گفتند، برای من کافی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی پروین گفت: از همه پیشکسوتان و همدوره ای های خودم می خواهم هرچه زودتر برای واکسن زدن اقدام کنند.

خبرورزشی - حسین کلانی از بی توجهی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس نسبت به انتخاب علی پروین به عنوان عضوی از تیم منتخب قرن آسیا گله مند بود. خود علی پروین خیلی به این مسائل توجهی ندارد. اسطوره باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با خبرورزشی اما خیلی ریلکس و خونسرد در این رابطه صحبت می کند و...

علی آقا با حسین کلانی که صحبت می کردیم خیلی ناراحت بود؟

بابت چی؟!

به خاطر بی توجهی فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به شما پس از آن که به اتفاق علی دایی در تیم منتخب قرن آسیا انتخاب شدید اما فدراسیون فوتبال، رئیس آن یا باشگاه پرسپولیس با شما تماس نگرفته و تبریک نگفتند؟

حسین کلانی همبازی و رفیق قدیمی ماست و لطف دارد اما انتظاری از هیچ رئیس، مدیر یا باشگاهی ندارم. همین که مردم در کوچه و خیابان به من تبریک می گویند کافی است!

البته رسانه ها به این موضوع پرداختند و ما هم مجددا این اتفاق بزرگ را به شما تبریک می گوییم.

خبرنگاران و رسانه ها هم جزو مردم هستند و همه شما لطف دارید. (با بی میلی) لطفا این بحث را تمام کنید!

بسیار خوب، به سلامتی اولین دُز واکسن کُرونا را هم تزریق کردید؟

بله، به هرحال مدتی می شد واجد شرایط شده بودیم ولی یک مقدار نگران بودم. وقتی رفتم و از نزدیک شرایط را دیدم خوشحال شدم و جا دارد از وزیر بهداشت و مسئولان مرکز بهداشت لواسان تشکر کنیم.

اذیت که نشدید؟

نه تنها من بلکه هر کسی که به این مرکز برای زدن واکسن کُرونا مراجعه می کرد با عزت و احترام با او برخورد می شد. صندلی می آوردند، پذیرایی می کردند و خلاصه آن که از همه پیشکسوتان و همدوره ای های خودم می خواهم هرچه زودتر برای واکسن زدن اقدام کنند.

شاید چون شما علی پروین هستید گرم پذیرایی کرده وبرخورد خوبی داشتند؟

نه آقاجان! هرکسی می آمد برخورد گرمی داشتند و فرقی نمی کرد علی پروین باشد یا کسی دیگر. اتفاقا حسین کلانی هم واکسن زده و به محمود خوردبین هم گفتم حتما واکسن بزند.

فیلمی هم از شما در حین تزریق واکسن پخش شد. شما معمولا در چین شرایطی اجازه نمی دهید کسی عکس و فیلم از شما بگیرد؟

اتفاقا این فیلم را عکاس یا خبرنگاری نگرفت!

پس چه کسی فیلم گرفت؟

خود رئیس مرکز بهداشت لواسان فیلم گرفت و به من توضیح داد که این کار برای تشویق مردم و افراد پا به سن گذاشته برای تزریق واکسن است و من هم دیدم این جوری است گفتم هر چقدر می خواهید فیلم بگیرید!

راستی از خانواده شما محمد پسرتان همان ابتدا به کُرونا مبتلا شد. شما خودتان که اصلا کُرونا نگرفتید؟

نه، خدا را شکر محمد هم خیلی زود فهمید و خوب شد اما این بیماری مهلک متأسفانه مهرداد میناوند و علی انصاریان دو شاگرد خوب ما را گرفت و این واقعا تلخ بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی