استقلال با ۲ بازیکن قهرمان آسیا می‌شود/ قهرمانی لیگ را هم شاید بگیریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال برای بازگشت به رقابت قهرمانی آسیا باید دو بازیکن در قلب خط دفاع و قلب زمین جذب کند.

خبرورزشی - تیم استقلال که با صدرنشینان جدول فاصله زیادی پیدا کرده باید در چارچوب یک دیدار عقب افتاده به مصاف صنعت نفت آبادان برود. یداالله اکبری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط این روزهای استقلال که با ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

استقلال در رده پنجم و با یازده اختلاف امتیازی نسبت به تیم دوم هنوز شانسی برای قهرمانی دارد؟

با توجه به تعداد بازی های باقی مانده برای استقلال فکر می‌کنم این شانس هنوز از بین نرفته است. در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست. بارها شده دیده ایم در دقیقه نود یا وقت های تلف شده یک تیم که یک هیچ عقب است با زدن دو گل برنده می‌شود و شادی طرفداران تیمی که تا آخر جلو بودند ظرف یکی دو دقیقه به اشک و آه تبدیل می شود و برعکس تماشاچیانی که تا دقیقه ۹۰ غصه می‌خوردند یک مرتبه شادی عجیب و غریبی در وجودشان موج می‌زند. من فکر می کنم استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد.

اما این تیم در رده پنجم است؟

فاصله تیم های پنجم، چهارم و سوم فقط یک امتیاز است. به همین خاطر فکر می‌کنم این اتفاق نشدنی نیست. استقلال باید تا آخرین روز بجنگد گرچه حالا که در لیگ کمی امیدهایش کمتر شده و باید روی مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا زوم شود. انصافاً از وقتی فرهاد مجیدی کار را در دست گرفته وضعیت تیم بهتر شده است.

ایراد کار استقلال کجاست که پس از صعود به عنوان صدرنشین گروهش در آسیا مقابل ذوب آهن و پرسپولیس ۶ امتیاز از دست می دهد؟

استقلال یک دفاع با تجربه و گردن‌ کلفت در قلب خط دفاعی اش لازم دارد. کسی که رهبری تیم را از عقب در اختیار بگیرد. همچنین یک شماره ۸ کاربلد، پاسور و بازیساز. کسی که هم خوب توپ دریافت کند و هم خوب توپ پخش کند. یکی مثل همان قاسمی نژاد که قرار بود نیم فصل به استقلال بیاید. استقلال برای بازگشت به آسیا با داشتن این دو بازیکنی که گفتم بخت قهرمانی است. چون در خط حمله و درون دروازه مشکل خاصی دیده نمی شود.

بازی در آبادان با صنعت نفت چطور است؟

بازی در آبادان همیشه سخت است. آنها در زمین خودشان انرژی فوق العاده ای دارند و با توجه به عادت به هوای گرم آبادان این کار را برای استقلال سخت می کند. ولی این ۳ امتیاز حیاتی و حساس است و استقلال از اینجا به بعد دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4 در 6 IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    عمو تکليف خودتون مشخص کنيد يکيتون ميگه بازيکن نداره شما ميگي داره البته منم ميگم داره نياز هم به اون دو تا نيست
  • صمدقلی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    عاشق فانتزی های استقلالی ها هستم . سالها دوری از سطح اول فوتبال باعث شده دوستان با واقعیت فعلی فوتبال بیگانه باشند و در یک دنیای مجازی سیر کنند .
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    یادی کنیم از پنالتی افتضاح جنابعالی در فینال جام حذفی که استقلال را نابود کرد
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    داش مگر نتایج فوتبال توی زمین مشخص می شود که تاج کبیر با دو بازیکن قهرمانی را بدست می آورد الان چند ساله که نتایج توی وزارت ورزش مشخص و توسط داوران الخصوص بیژن حیدری کرمانشاهی زاهدیفر موعدی فر اکبریان اجرا می شود پس تا فساد از فوتبال ایران ریشه کن نشود تاج شاید قهرمان باشگاههای جهان بشود ولی قهرمان ایران نه ،،،،حکومت و پاپا مسعود عصا کش لنگ بی خاصیت و لنگ بی هویت و لنگ مفلوک
    • فرامرز IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      یه دکتر خوب برات سراغ دارم به خدا خیلی زود خوب میشه
  • شمسعلی AE ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    آقای کاژ اسیل ایرانی حالا شما بی خیال لیگ ایران شوید که اجازه نمی دهند شما قهرمان شوید همان دو بازیکنی که یدالله اکبری گفته بگیرید و قهرمان آسیا شوید که برای استقلال از آب خوردن هم راحتتر است ، آنجا دیگر بابا مسعود و داوری هم نیست که جلوی قهرمانی شما را بگیرد
  • ناشناس IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    کمتر رؤیا پردازی کنید بابا بزارید تیم درست بشه...
  • شمسعلی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    اکبری هم جز استقلال بوده؟ چی میگه این عمو، کی هست و تا حالا کجا بود؟ خخخ استقلال مگه که قهرمان آصیا بشه!! این تیم چهار تا چهار تا از تیمهای عربی خورده مگه جام قهرمانی آسیا تورنمنت چهار جانبه هس که الکی قهرمان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی