۱
کریمی: با حضور ستاره‌ها می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشته کریمی یکی از نامزد ۱۰ بازیکن برتر جهانی معتقد است که تیم ملی فوتبال ایران با حضور ستاره‌هایش می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

خبرورزشی - یکی از بهترین بازیکن بازی های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا فرشته کریمی بود که در رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا با تلاش، پشتکار و همدلی دیگر ملی پوشان، قهرمانی را برای ایران به ارمغان آوردند. وی معتقد است برای خواستن و پیروزی باید جنگید و به آن رسید.

گفت‌وگوی کوتاه سایت فدراسیون فوتبال با فرشته کریمی را درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی می‌خوانید.

وی درباره شرایط تیم ملی کشورمان گفت: تمرینات تیم ملی به زودی از سر گرفته می‌شود تا بازیکنان با انگیزه بالا زیر نظر کادر فنی فعالیتهای خود را برگزار کرده و بتوانند بهترین عملکرد را در بحرین به جای بگذارند. شرایط بسیار سختی حاکم است اما از نظر من هیچ چیزی غیر ممکن نیست. این موضوع را فوتبالی ها به خوبی می‌دانند و امیدواریم که شاهد موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم.
فرشته کریمی ضمن ابراز امیدواری برای صعود تیم ملی به جام جهانی قطر بیان کرد: من به صعود با ستاره های تیم ملی امید زیادی دارم. این تیم از بازیکنانی بهره می‌برد که در داخل و خارج از کشور بهترین عملکرد را در تیم های خود داشته و موفق بوده اند. این بازیکنان افتخار ما هستند و می‌توانند در سخت ترین شرایط، بهترین کمک را به تیم ملی فوتبال ایران داشته باشند تا شاهد حضور در جام جهانی قطر باشیم.

بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا در سال ۲۰۱۵ افزود: دوست دارم به تمام اعضای تیم ملی و کادرفنی بگویم که ما و میلیون ها ایرانی پشتوانه شما هستیم. بدون شک تعداد زیادی از طرفداران تیم ملی فوتبال خانم هستند و حتی بیشتر از آقایان به این ورزش علاقه دارند. بسیاری از مادران دعا می‌کنند تا این عزیزان به موفقیت برسند.

وی در پایان خطاب به تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواهیم در جام جهانی قطر شما را ببینیم. درست است که در بحث میزیانی ایران و حتی جام باشگاهها ما را اذیت کردند، اما با قدرت نمایی در بحرین به جام جهانی صعود کنید تا نشان دهید با همت و تلاش هیچ چیزی برای شما غیر ممکن نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    خانم کریمی شما فقط راجع به فوتبال بانوان صحبت کنید لطفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی