سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
۲ |
۵
یک نفر غلامی را پس از اشتباهات مرگبار احیا کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال پس از دو اشتباه مرگبار در دو دیدار حساس با تیم‌های اصفهانی با روشی که کمتر کسی انتظارش را داشت عارف غلامی را احیا کرد.

خبرورزشی - عارف غلامی پس از اشتباهاتی که در مصاف با دو تیم اصفهانی داشت حالا با درخشش در دیدارهای اخیر تیم استقلال توانسته تا حدود زیادی ذهنیت قبلی درباره خودش را از بین ببرد.

مدافع جوان استقلال که به تازگی ۲۴ ساله شده است در فصل جدید ۱۵ بار برای استقلال به میدان رفته اما در دو سه بازی با اشتباهات فاحش باعث از دست رفتن امتیازات حساس برای استقلال شده است.

در حالی که پیش بینی می‌شد فرهاد مجیدی این بازیکن را پس از اشتباهات دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر تنبیه کرده و بازی ندهد اما استفاده از غلامی در دربی و بازی‌های بعدی مقابل ذوب آهن در جام حذفی و صنعت نفت بار دیگر روحیه این بازیکن را شارژ کرد تا غلامی را در خدمت تیم قرار دهد.

عارف غلامی بر خلاف چندین لیست تیم ملی این بار جایی در لیست اسکوچیچ نداشت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    همه می دونن طرف داره باج می گیره اردو تیم ملی امید با دسیسه کی بهم ریخت
  • شهرتم IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    هاشمیان کم بود، کریم را هم آوردن کادر فنی تیم ملی! همه یادشون هست دوران طلایی پروین در تیم ملی و لنگ چجوری بود! بازیکنان استقلال تو دربی جرات نکردن بیشتر از 2 گل بزنن! علی دایی چون به پروین گفت قرارداد داره و نمیتونه بره لنگ از تیم ملی خط خورد بعدم پروین با اون الفاظ زیبای مکتب لنگ، از خجالتش دراومد کلا لنگ همیشه تیم مردمی بوده از عبده و فاطمه پهلوی و ارتشبد خاتم تا الانه روحانی، ظریف، قالیباف، آذری جهرمی، سلطانی فر و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی