نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصاویر| بازداشت یک تیم جنوب کشور به دلیل قاچاق کالا/ واکنش مدیرعامل باشگاه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اتوبوس کاروان تیم دسته سومی خلیج فارس ماهشهر به دلیل قاچاق کالا توقیف شد و اعضای این تیم ۵ ساعت را در پاسگاه گذراندند.

خبروزشی - تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر در هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور امروز چهارشنبه در اصفهان میهمان تیم صنعت ابریشم خواهد بود.

در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر این بندر را به مقصد اصفهان ترک کنند اما اتوبوس حامل کاروان این تیم در ایست بازرسی شهرکرد توقیف و همه اعضای این تیم بازداشت شدند.

ماجرا از این قرار است که مدیران این تیم پس از اینکه شورای راهبردی و فرمانداری بندرماهشهر اجازه نداشتند اتوبوسی را در اختیار کاروان تیم فوتبال خلیج فارس قرار دهند بلافاصله اتوبوسی را برای سفر به اصفهان از ترمینال بندرماهشهر کرایه کردند تا راهی اصفهان شوند اما در بین راه و در ایست بازرسی شهرکرد پس از بازرسی اتوبوس توسط ماموران نیروی انتظامی مشخص شد که اتوبوس حامل کاروان این تیم کالای قاچاق جاسازی شده است.

پس از کشف و ضبط کالاهای قاچاق و انتقال اتوبوس به ستاد مبارزه با قاچاق، راننده‌های اتوبوس به همراه تمامی اعضای تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر بازداشت و به فرماندهی انتظامی شهرکرد منتقل شدند. پس از بازجویی اعضای این تیم فوتبال و همچنین ارائه مدارک و مستندات لازم توسط جهاد پژوهان مدیر تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر اعضای تیم ماهشهری پس از حدود ۵ ساعت از بازداشتگاه آزاد شدند و با اتوبوسی دیگر به اصفهان رفتند. 

تصاویر| بازداشت یک تیم جنوب کشور به دلیل قاچاق کالا/ واکنش مدیرعامل باشگاه

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر در این زمینه گفت: تیمی که هنوز یک باخت ندارد شایسته این بی مهری نیست. از چند روز قبل مکاتباتی را با اداره ورزش و فرمانداری بندر ماهشهر برای اینکه یک دستگاه اتوبوس را در اختیار ما قرار دهند انجام داده بودم اما متاسفانه هیچ یک از این ارگان ها اتوبوسی را در اختیار ما قرار ندادند. حتی تلفنی هم با نماینده محترم صحبت کردم ولی جواب نه شنیدم.

وی اضافه کرد: برای اینکه خودمان را برای برگزاری دیدار هفته ششم برابر صنعت ابریشم به اصفهان برسانیم، مجبور شدیم یک دستگاه اتوبوس از ترمینال بندر ماهشهر کرایه کنیم متاسفانه در بین راه و در یکی از ایست بازرسی های شهرکرد متوجه شدیم که اتوبوس حامل کالای قاچاق است که پس از کشف و ضبط کالاها راننده و تمامی اعضای تیم به پاسگاه منتقل شدند.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر افزود: تمام اعضای تیم ما از نیمه شب گذشته تا صبح در پاسگاه بلاتکلیف بودند و مشخص نبود که چه سرنوشتی در انتظار آنها است.

وی ادامه داد: ما موفق شدیم مقتدرانه از مرحله اول به مرحله نهایی لیگ دسته سوم صعود کنیم و در حال حاضر در گروه مان تیم صدر جدول هستیم  و یکی از مدعیان اصلی صعود محسوب می شویم. تا بدین جا باشگاه به صورت شخصی اداره شده و کلیه هزینه های تیم را از جیب شخصی خودمان پرداخت کرده ایم با این وجود هیچ وقت نسبت به عدم حمایت مسئولین نیز صحبت و یا اعتراضی نکرده‌ایم اما می‌خواهم بدانم یک اتوبوس چقدر هزینه دارد که واقعاً مسئولین نمی‌توانند از عهده پرداخت آن بربیایند؟

این مدیر فوتبالی تاکید کرد: از شش ماه قبل در جلسه ای با نماینده محترم این معضلات و مشکلات را مطرح کردیم و قرار شد مشکل بازرسی حل و فصل شود ولی متاسفانه بازرسی استان اجازه هیچگونه هزینه ای را نمی‌دهد و عملا این مشکل گریبان کل شهرستان را گرفته است و توقع داریم این معضل به طور جد در دستور کار نماینده محترم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اتفاقات این چنینی برای شهرستانی که از بیرون به آن نگاه صنعتی و ثروتمندی دارند خوب و در خور شان باشگاهش نیست و این اقدامات می‌تواند بر روحیه بازیکنان تاثیر منفی بگذارد. بازیکنان ما از دیشب استراحت نداشتند و با این وضعیت نمی دانم چطور به مصاف حریف خواهیم رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    بازهم خوزستان و بازهم کمبود ، استانی که یک قرن خون سیاه جاری در رگهای سرزمینشو حاتم وار به هموطنهاش بخشیده و در هشت سال دفاع مقدس خون سرخ جاری در رگهای جوانان رشیدشو نثار ایران کرد و ناموس وطن حقش این نیست ، من همیشه مقابل این عزیزان بعنوان یگ ایرانی شرمنده هستم ایکاش آه نکشن که سوز آهشون خاکستر میکنه مارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی