پشت پرده شادی عجیب و غریب فرهاد مجیدی/ پاسخی به آن خنده تمسخرآمیز
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان رمضانی با گلی که در دقایق پایانی وارد دروازه صنعت نفت کرد،به تمامی صحبت‌های تمسخرآمیز پس از حضورش در استقلال، پاسخ داد.

خبرورزشی - آرمان رمضانی در نهایت پس از ۳۵۰ دقیقه حضور در دو تیم استقلال و پرسپولیس و پس از ۳۰۶ روز موفق شد طلسم گل نزدن هایش را بشکند. او در آبادان با تیزهوشی و تعقیب به موقع توپ، گل چیپ زیبایی را وارد دروازه صنعت نفت و فرزین گروسیان کرد تا یک گل سه امتیازی را به حساب تیمش واریز کرده و استقلال نیز به رتبه سوم جدول صعود کند.

گلی که آرمان وارد دروازه صنعت نفت کرد، باعث شادی زاید الوصف فرهاد مجیدی نیز شد. سرمربی آبی پوشان که خاطره خوشی از داوری تیمش در آبادان ندارد، در بازی با صنعت نفت باز هم اسیر اشتباهات حمید حاج ملک و کمک هایش شد. طبق نظر کارشناسان داوری، مشخص شد که تیم داوری این مسابقه روی سه صحنه مهم و تأثیرگذار بازی دچار اشتباه شده اند.

استقلال که یک پنالتی و یک گل صحیح را از تیم داوری طلبکار شد، روی صحنه اخراج مدافع نفت نیز می توانست صاحب فرصت تک به تک شود ولی سوت ها و پرچم تیم داوری این بازی باعث شد تا استقلال برای زدن گل برتری و کسب سه امتیاز تا دقیقه ۹۴ انتظار بکشد.

گل رمضانی در لحظات پایانی بازی، باعث شد تا مجیدی به آنچه که استحقاقش را داشت برسد. در واقع این گل، با یک تیر دو نشان را زد. اول اینکه اشتباهات فاحش داوری مانع از کسب سه امتیاز بازی نشد و هم اینکه خرید جنجالی و پر حرف و حدیث فرهاد، بالاخره طلسم ها را در بهترین زمان ممکن شکست و یک گل سه امتیازی را برای استقلال به ثمر رساند و تمامی زمینه ها را برای خوشحالی بی حد و حصر فرهاد مهیا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    پنالتی استقلال سوخت، گل صحیح استقلال آفساید گرفته شد، جلوی گل صددرصد رو گرفتن، به قایدی کارت زرد اشتباه دادن، تا کی ما باید قربانی اشتباهات داوری بشیم؟ چرا وی ای آر تو ایران نیست؟ الان کی جواب اشتباه داوری علیه میلیون ها هوادار استقلال رو میده؟ سه بازیه که پنالتی هامون رو نمیگیرن.
    • علی غریبی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      تقصیر ما چیه بازیکنتون ٣۵کیلو وزن داره وبا باد ونسیم کوچکی آماده ملّق زدن می‌شود دایوی که قائدی زد نیمار برزیلی در جام جهانی ٢٠١٨نزده بود همون دایو هایی که مارادونای فقید هم به تمسخر از نیمار واداشته بود خدا وکیلی دایو الکی زدن هم حدی داره بازیکن حریف فوتی کنه قائدی سرنگون میشه ٢۵کیلو ونصفی.
  • امیر IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    از پنالتی و پاس رو به عقب دروازبان هم چیزی نگی یه وقت به طرفدارای کیسه بر میخوره
  • ناشناس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    آنقدر حسودی این تیم رو نکنید برید بچسبید به تیم حکومتیدون
  • 4 در 6 IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    يعني آفسايد اشتباه و پاس مرادمند به حسيني که نيمه اول بودن و اخراج بيمورد نميتونست نتيجه بازي به نفع نفت عوض کنه؟؟ کيسه ها بازي با پرسپوليس گفتن پنالتي اول بازي اگه گرفته ميشد نتيجه فرق ميکرد// ولي به اخراج يزداني و آفسايد اشتباه که به نفعشون بود تو دربي اشاره نميکنن الان ولي برعکس شد بهو دو تا صحنه نفت که به ضررشون بودکاري ندارن ///منطقشون فقط در جاهايي که به نفعشون کار ميکنه
  • کیسه حقیر IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    اصلنم تابلو نیست که اینقد شهر خبر برا تیم کیسه دست و پا میزنه؟؟؟؟؟
  • ابی پوش IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    عجیبه والاهمچین روی گل زدن رمضانی مانورمیدید که انگاراین همه پول پرداخت شده فقط برای یه گل شاهکارنکرده مهاجم باید درهربازی گل بزنه نه یه گل نه یه بازی
  • رضا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    البته باید به اقای مجیدی و اقای رمضانی حق داد طوری شادمانی کنند که انگار جام جهانی را فتح کردند ...بازی رفت یادشون رفته که گل صد درصد سالم نفت را داور مردود اعلام کرد بعد هم گل رو اشتباه سهوی یا عمدی دروازه بان و مدافع آبادان را تیم صنعت نفت باید پیگیری کنه که تبانی این دو بازیکن دروازه بان و دفاع تو کار نباشه...گاها به بعضی ها میافتیم این پول ها خوردن نداره حالا باید بگیم این طور گلزن شادی نداره....آنهم به یک تیم بحران زده 10 نفره
  • Эми IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    شما بهتره به همون قلم فروشیتون برای لنگ ادامه بدین سر استقلال رو چندساله بریدین ولی روزگار خوشتون تموم میشه
  • شاهین IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    لنگیها از بس با تبانی بازیکنای خوش خدمتشون تو تیمهای رقیب میبرن فکر میکنن اینجاه اینجوری بوده کافر همه رو به کیش خود پندارد...هشتک میثاق معمار زاده تقدیم قهرمانی به لنگ در زمان قطبی....هشتک نورالهی وعایشاه در زمان حضور در تراکتور وشل بازی کردنشون....و.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی