نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
۱۸ |
۲
رای کمیته استیناف درباره دربی و سپاهان - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد دیدارهای سپاهان و پرسپولیس و همچنین دربی اعلام کرد.

خبرورزشی - درخصوص تجدیدنظرخواهی باشگاه پرسپولپس نسبت به دادنامه شماره ۳۵۵ مورخ ۳۰ اردیبهشت صادره از کمیته انضباطی که به موجب آن حکم بر محرومیت یک جلسه سیدجلال حسینی، سعید آقایی و هر یک به پرداخت جریمه به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال که محرومیت سعید آقایی تا پایان فصل جاری تعلیق شده است و نیز محکومیت حسین کنعانی زادگان به پرداخت ۷۵۰ میلیون ریال و باشگاه پرسپولیس به پرداخت یک میلیارد ریال و انجام بازی رفت و برگشت مقابل تیم فوتبال سپاهان در فصل آتی در ورزشگاه خارج از خانه صادر شده است، نظر به ملاحظه محتویات پرونده و درخواست توقف اجرای حکم از سوی تجدیدنظر خواه، اولا در خصوص محرومیت سیدجلال حسینی و سعید آقایی چون مطابق بند «د» ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی قابلیت تجدیدنظرخواهی ندارد و از سویی چون اجرای احکام قطعی برابر بند ۱ ماده ۱۱۲ از همان مقررات تحت نظر رکن قضایی بدوی است، لذا اجرای مقررات بند ۵ همان ماده از حیث توقف اجرای حکم به عهده رکن قضایی بدوی و صادر کننده حکم قطعی است.

بیشتر بخوانید:

از این رو قرار رد درخواست تجدیدنظر تجدید نظرخواه صادر و اعلام می شود و در خصوص سایر موارد محکومیتی معروضه و نظر به گزارشات منعکس در پرونده و سوابق چند بازی گذشته بین تیم های پرسپولیس و سپاهان، تجدیدنظرخواهی وارد نیست مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی دادنامه تجدیدنظر خواسته در بخش قابل تجدیدنظر عینا تایید و اعلام می شود این رای قطعی است.

همچنین درخصوص درخواست استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به بخش قابل تجدیدنظر رای شماره ۳۵۶ مورخ ۳۰ اردیبهشت کمیته انضباطی فدراسیون مبنی بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان جریمه نقدی و محرومیت فرشاد فرجی به دو جلسه که یک جلسه آن تعلیق شده و نیز محرومیت یک جلسه تعلیقی مهدی ترای و هر یک به پرداخت ۷۵۰ میلیون ریال جریمه به لحاظ ایراد ضرب و جرح و بدرفتاری در بازی مورخ ۲۴ اردیبهشت مقابل تیم استقلال تهران، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده مستندا به ماده ۱۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادر عینا تایید می گردد. رای صادره قطعی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mx IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    متاسفانه تا زمانیکه مافیای اصفهانی ها در فدراسیون فوتبال حظور داشته باشه از این دست احکام صادر خواهد شد و مطمئن باشید در قضیه اخیر که دوباره در اصفهان اتفاق افتاد هیچ حکم بازدارنده ای صادر نمیشه اگر هم صادر بشه به ضرر ذوب اهن خواهد بود که هیچوقت هیچ حاشیه ای با دیگر تیم ها ندارند حتی امروز که مجری یک برنامه ورزشی با فرمانده نیروی انتظامی اصفهان حرفزد و ازش درمورد انگیزه دستگیرشدگان پرسید ایشان بحث بسمتی برد که معلوم نشه این عمل کثیف از طرف هواداران سپاهان بوده
  • گرگانی DE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    چهار پایان میزبانی بد میکنن اون وقت میزبانی ما رو میگیرن واقعا شرم‌آور ه همینکار رو کنین مطمن بیاین یک روز تو اصفهان یه انسان رو میکشن همیشه لاپوشانی کزدن رفتارهای زشت هوادارای این تیم رو و پرسپولیس رو هم که هواداراش بیگناه بودن محروم کردن کی پرسپولیس هواداراش چنین وحشی بازی درآوردن بازی دودسال پیش هج همه دیدن چهارپاها بودن که با شیش هزار نفر جلوی پنجاه شصت هزار نفر سنگ پرانی کردن .اونم تو زمین ما اگه فقط یک سوم هوادارای ما چنین رفتاری میکردن تو اون بازی فاجعه رخ می‌داد ولی هواداران ما خیلی آروم تر هستن .کمیته انضباتی سالهاست با رفتارهای زشت هواداران چهار پا مدارا کرده و ما هم تاوان شون رو پس دادیم من خودم همیشه منطقی نظر دادم ولی مطمنم اون بالا کسانی هستند که میترسن محروم کنن این تیم رو و ما رو هم قربانی میکنن ور کنارش تا صدای ساکت و سپااانیا در نیاد
  • گرگانی DE ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    یک روز هواداران این تیم چهارپا آدم کشی میکنن یادتون باشه همش به خاطر رفتارهای و ملایمت های کمیته بی انضباتی هست
  • غضنفر IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    بازگشت داریوش خان مصطفوی و رئیس کمیته انضباطی ایشان آقای فتحی را به استقلال و ایضا سپاهان تبریک و تهنیت عرض می کنم. دیگه مختارید چشم در بیارید مشت بزنید، فک بیارید پایین، نارنجک بزنید، دکل نور کج کنید، سرباز بنوازید، بازیکنان و مربیان و مدیرانتان هم هر کاری و شیطنتی و توطئه ای هم خواستند دریغ نکنند، نهایتش یه توبیخ جزئی، به جاش اگر شما در بلخ و اصفهان و تهران گنه کردید، به شوشتر و بازم تهران گردن پرسپولیس و سید جلال را میزنیم!
  • شاهرخ خان: IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    یعنی چی اجرای مقررات از حیث توقف اجرای حکم به عهده رکن قضایی بدوی و صادرکننده حکم است. شما اونجایین که اگه کمیته انضباطی اشتباه کرد جلوی اشتباهشو بگیرین. شک ندارم اعضای کمیته استیناف همون اعضای کمیته انضباطی هستن با ماسک "n95". این همه حکم پرتناقض صادر شده اون وقت آقایون همه‌ رو تایید کردن و ماله برداشتن با بلغور کردن چهار تا ماده واحده و... ماستمالیش کردن. خاک بر سرتون که عدالت زیر پاهاتون له شد و پرپر شد. چطور رای غلامپور و فرجی میتونه عین هم باشه آخه؟! وقتی سپاهان برگزارکننده بازی بوده چرا پرسپولیس باید محروم بشه از بازی خونگی؟! چرا افراد متفرقه ورزشگاه نقش جهان نادیده گرفته میشن اما تو آزادی دیده میشن!! لطف کنید پرسپولیس ذوب آهنو هم از بازی خونگی محروم کنید تا حکم قبلیتون زیر سوال نره و زن و بچه‌تون بهتون نخندن و بدونن شماها قاضی عادلی هستین!! مطمئنم زن و بچه‌تون روشون نمیشه بگن با شما نسبت دارن از بس که منفورید. اتفاقا خیلی خوب میشه که پرسپولیس دیگه پاشو تو اصفهان نذاره و اونا هم تو تهران بازی نکنن.
  • محمود IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    تو عکسها مشخصه شجاعیان با مشت کوبیده تو صورت بازیکن پرسپولیس.تکل نادری و بعد مشتش به سینه ترابی که شروع دعوا بود هم مشخصه.چرا کسی کاری با این دو نفر نداشت؟
  • رضا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    کمیته نادانها.وضعیت فوتبال را به این روز انداخته.
  • ممای IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    اینها کاسه گدایی دستشان هست میان قانون تجدیدنظربخشش کن ساده هستید پول راحت تر ازاین به نظرتان گیر میاد
  • نادی الکیسه حکومتی AT ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    ای برادر ( حسن زاده ) تو همه اندیشه ای لطف کرده یک کمی خالی ببند!! شما اولا پرسپولیس را بی دلیل محروم نکنید؛ دوما شله زرد که عامل اصلی تبانی, بدبختی ها و تنش های موجود در فوتبال است را تشویق نکنید!! مهاجمین تروریست شله زردی را به صرف شام دعوت نکنید!! محرومیت؛ آن هم از نوع سنگین و سختگیرانه !!!!! پیشکش؛ مزاح نفرمایید!!
  • ف دال IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    گرفتن جام، اونم بین این همه بی شرفی‌وشرافتی، به‌قول بازیکن سابق پرسپولیس خوی و اسطوره نشریه‌ای-کاغذی-روزی‌نامه‌ای استقلالی‌ها؛ «عجیب مَزَّه می‌دهــــــــــــــــــــد!»
  • سالار بختیاری US ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    خدا وکیلی اینها اصلا خدا رو میشناسند که حق رو ناحق جلوه میدن ، بابا تویه اصفهان چند ساله برای پرسپولیس مشکل درست کردند اوندوقت پرسپولیس رو از بازی خانگی محروم میکنند مگه تویه تهران چه مشکلی برای تیم سپاهان پیش اومده اگه اونها تویه اصفهان دست به قتل بازیکنان پرسپولیس داشتند میزدند چه ربطی داره به بازی خانگی در تهران ، خدمت دوستان باید عرض کنم ، فدراسیون آبی از الان داره مقدمه چینی میکنه تا در فصل دیگه همه چیز رو برای تیم محبوبشان آماده کنند ، اینها دیگه سیاه بازی یه بچه کوچک هم دیگه این چیزها رو میفهمه متاسفانه کثیف ترین فدراسیون و فوتبال رو در منطقه داریم و فقط بلدیم از کارهای کثیف کاری جلو بزنیم از دیگر کشورها ببین طرف هنوز نیومده چطوری داره همه چیز رو برای تیمش مهیا میکنه عزیزی خادم نامت در تاریخ بعنوان .....‌‌‌ میمونه
  • ع IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    پس‌استیناف‌چکار‌می‌کنه‌فقط‌پول‌میگیرید
  • سلام IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    این تیم قهرمانه. شیر را هرچی زخم بزنی، وحشی تر میشه.
  • مجید IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    کلا دوست دارن یه کاری کنن که سپاهان قهرمان بشه اما به امید خدا باز پرسپولیس قهرمان میشه تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    بله افراد کمیته ایی که نزدقرآن وقانوس اساسی سوگندخوردن که نه له ونه علیه کسی رای صادرنکنند می بینیم تمام قوانین زیرپا گذاشته آیاتیم میزبان درشهراصفهان چه خطایی ازش سرزده که جریمه بشه محروم بشه فقط باعکس وفیلم ولی تیم میزان چشم سزباز کورکنند باهرنوع سلاح سردبه هوادارتیم مهمان حمله وموردضرب وشتم بکنندشیشه ماشنهاخوردکنندولی شدیدترین رای تیم مهمان بگیره نتیجه این ترحم کردن به سه پاهان اینی شد که بانارنجک به قصدکشت بازیکنان پرسپولیس بروند این متن نوشتم حالا می خواهید تاییدکنی یا نکنی من حقیقت نوشتم
  • حمید IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    چرا نمیتونن ببینن که یه تیمی چند فصل پشت سر هم قهرمان میشه
  • زاگرس نشین IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    رائ کمیته انضباطی به ضررپرسپولیس بوددرگیریهاروبازیکنان استقلال شروع کرده اندغلامپورهم به ادامه درگیری کمک کردبااون حرکاتش وحمله به بازیکنان پرسپولیس،،،،حالامشخص شداستقلال تیم حکومتیست نه پرسپولیس مظلوم.
  • سپاهان لنگ سوراخ کن IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    جمش کنین لنگیا فوتبال ایرانو ب کند کشیدید تازه قیافه حق ب جانب میگیرید،شما وحشیای لنگی ادرار میکردید تو پلاستیک تو ورزشگاهتون همراه با سنگ میریختین از طبقه دوم ورزشگاه روسر هواداران سپاهان ک حیوون هم اینکارو نمیکنه ،ب زور وزیر ورزش و وزیر کشور ،حالا بماند چ کسایی سایه جنایت انداختین رو لیگ و دارین حق بقیه تیمارو ضایع میکنین،چرا حالیتون نیست دارین زوری قهرمان میشید،شماهادرحد سپاهان کبیر نیستید لنننگگگییاااا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی