نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۱۲
باشگاه مطرح انگلیسی به دنبال ستاره ایرانی/ بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی پورتو برای طارمی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روزنامه اوژوگو پرتغال مدعی شد که یک باشگاه انگلیسی (احتمالا تاتنهام) برای جذب طارمی از پورتو پرس و جو کرده است.

خبرورزشی - مهدی طارمی فصل بسیار درخشانی را در پورتو سپری کرد. مهاجم بوشهری بندرنشینان در نخستین فصل حضورش برای آبی و سفیدها، ۲۳ گل زد و ۱۸ بار نیز پاس گل داد و یا پنالتی گرفت و همین مسئله باعث جلب توجه رسانه‌ها و کارشناسان پرتغال به او شود.

در حالیکه طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد، اما زمزمه‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه‌های اروپایی به این مهاجم ایرانی شنیده می‌شود. اتفاقی که توسط پدر او تکذیب شد ولی اکنون اخباری جدیدی در رابطه با مشتریان طارمی به گوش می‌رسد.

روزنامه اوژوگو معتبرترین رسانه ورزشی پرتغالی در خبر جالب توجهی از علاقه یک باشگاه انگلیسی به طارمی پرده برداشته است. باشگاهی که نامی‌از آن برده نشده ولی گفته می‌شود تاتنهام به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.

علیرضا طارمی، پدر مهدی طارمی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌های ایرانی از ماندن طارمی در پورتو و عدم پیشنهاد جدی صحبت کرده بود اما اوژوگو با رد صحبت‌های پدر طارمی مدعی است یک باشگاه انگلیسی شرایط جذب طارمی را جویا شده است.

در گزارشی که اوژوگو منتشر کرده، نامی از این باشگاه انگلیسی برده نشده اما چند اکانت کاربری در توییتر مدعی شده اند تیم مذکور، تاتنهام است.

در گزارش اوژوگو آمده است: پورتو قصد فروش ملی پوش ایرانی خود را ندارد و پدرش یادآوری کرد که این باشگاه به راحتی راضی به فروش طارمی نمی‌شود. پدر او معتقد است که اولین فصل حضور طارمی در دراگو بسیار خوب بود.

23 گلی که در طارمی اولین فصل حضورش در دراگو برای پورتو به ثمر رساند، این مهاجم ایرانی را در کانون توجهات قرار داد و علاقه برخی از باشگاه‌های ثروتمندتر پرتغالی را به خود برانگیخت.

برخی از کاربران در فضای مجازی و توییتر مدعی شده اند تیمی‌که به جذب طارمی علاقه مند است، تاتنهام نام دارد. باید دید واکنش‌های رسمی‌در این خصوص چه خواهد بود.

شاید این مهاجم ایرانی که در مسابقه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ضربه ای قیچی برگردان، یک گل زیبا را مقابل چلسی به ثمر رساند، مقابل یک پیشنهاد خارجی تسلیم شود چرا که اوژوگو به خوبی می‌داند که یک باشگاه انگلیسی سعی کرده از احتمال مذاکره با پورتو برای جذب این بازیکن در بازار نقل و انتقالات مطلع شود. سناریویی که آنها حتی به آن اشاره نمی‌کنند و پدر مهاجم آن را در مصاحبه با خبرگزاری ایرانی رد کرده است.

«وضعیت مهدی در  پورتو خوب است. او سال خوبی را پشت سر گذاشت و انشاالله روند خود را ادامه خواهد داد. در حال حاضر هیچ پیشنهاد رسمی‌از سوی باشگاه‌های دیگر وجود ندارد. او با پورتو قرارداد سه ساله دارد» اینها توضیحات علیرضا پدر طارمی است. در حقیقت و طبق اطلاعاتی که روزنامه ما به آن دست پیدا کرده است، هر باشگاهی که خواهان طارمی است، باید بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی او را بپردازد تا او اژدها را ترک کند.

صفحه خبری پورتو به زبان فرانسوی نیز از پیشنهاد یک تیم انگلیسی به طارمی خبر داده ولی اعلام کرده است که پورتو به راحتی اجازه جدایی به مهاجم ایرانی خود را نمی‌دهد و بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی برای او تعیین کرده است.

این گزارش اوژوگو در رابطه با پیشنهاد داغ تابستانی به مهدی طارمی است. شاید بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی، سنگ بزرگ پورتو جلوی پای مشتریان طارمی باشد ولی باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد. با توجه به درخواست خروج هری کین از تاتنهام، آنها به شدت به دنبال یک مهاجم هستند. شاید زوج آسیایی سون - طارمی، خط حمله فصل بعد اسپرز را تشکیل دهد. باید تا پایان تابستان منتظر ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش ZA ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    طارمی از نظر فنی قابل قبول ولی از نظر مسائل غیر فنی غیر قابل قبول
    • .،. IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      کسی اهمیت نمیده کسی که لیگ تانزانیا زو هم سطح بوندسلیگا میدونه چیو قبول داره
  • فاطی تی تی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    اگرم رفت امیدوارم به سرنوشت جهانبخش دچار نشه. نیمکت نشینی هیچ فایده ای نداره تو همین پورتو یه سال بیشتر باشه ولی بتونه باز تو لیگ قهرمانان بازی کنه و خودش و نشون بده بهتره
    • شیخ راسل IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      دقیقا قراره همون بلا سرش بیاد چون تاتنهام گزینه اصلیش برای مربی گری گراهام پاتره
  • حقیقت تلخه IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    طارمی واقعاً بازیکن خوبیه ولی انگار بعضی رسانه های اونجا هم کم از اینجا ندارن! درسته باشگاههای انگلیسی پولدارن ولی بازیکنی رو سه و نیم برابر قیمتش بخرن از اون حرفاس که اینجا در مورد قایدی میگفتن
  • علی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    باز شد حکایت جهانبخش، که میگفتن الکمار براش کوچیکه دیگه، لیگ هلند کوچیکه، بره یه لیگ قوی تر. هر بچه کوچیکی میدونه لیگ انگلیس اصلا برای بازیکنای ایرانی خوب نیست، زمین های سایز کوچیک و فشردگی زیاد بازیکنان اجازه کار به بازیکن نمیده، بایدتمام کننده باشی اونجا تا موفق بشی. ولی المان، ایتالیا، هلند، و غیره سایز زمینهاشون بزرگ هست و به راحتی بازیکن فضا برای حرکت داره. مناسب بازیکنای ایرانیه.
    • شیخ راسل IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      داداش حالت خوبه طارمی دوماه دیگه ۲۹ ساله میشه دیگه کِی باید بره یه تیم بهتر ۳۵ سالگی خوبه رئال می خردش؟ ضمنا کی گفته زمین سایز کوچیک و ... مگه لیگ ایرانه که راحت سایز زمین رو تو روز روشن تغییر بدن، زمین استاندارد فوتبال مطابق با قوانین فیفا ۱۰۵در ۶۳ که بعضی از باشگاه ها فقط با یکی دومتر اختلاف زمینشون فرق داره چون دوربین های انگلیس جور دیگه ای فیلم برداری میکنن یا سکو ها چسبیده به زمین دلیل نمیشه زمین انگلیس زمین چمن هاش کوچیک باشه چون فیفا اجازه نمیده زمین کوچیک داشته باشن
  • .،. IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    در اون که طارمی بازیکن بزرگیه شکی نیست فقط نمیدونم مگه باشگاه تاتنهام دیوانس این همه گزینه برای جانشینی مهدی مثلا دیوید بازیکن لیل چرا پورتو که این فصل دوم شد؟ بعد غیر از اون کدوم باشگاهی میاد برا بازیکنی که قیمتش ۱۶ ملیون یوروئه ۶۰ ملیون بده؟؟؟ یه ذره عجیب نیست
  • شیخ راسل IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    پسر بوشهری ایرانجوان ♥️
  • شیخ راسل IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    ولی اگه تیمی جز تاتنهام باشه خوبه
  • بهنام IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    اشتباه محض میکنه اگه بخاد بره لیگ جزیره چون هیچ کدوم از ایرانیاموفق نبودن تو لیک جزیره واگه بره نیمکت نشین خاهد شدمثل جهانبخش .مهدی سبک بازیش به المان ایتالیا میحوره
    • .،. RO ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      آقا سبک بازی چیه که میگید اگه این جوریه هیچ بازیکنی نمی تونه و نباید از لیگی مث ایتالیا یا آلمان بره جزیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی