نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
۰ |
۰
آزمون: از حمایت مسئولین فدراسیون تشکر می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از حمایت مسئولین فدراسیون فوتبال از تیم‌های ملی بانوان تشکر کرد.

خبرورزشی -  پس از پایان اردوی دوم تیم ملی فوتبال جوانان و ارزیابی کادر فنی از بازیکنان، اردوی سوم از روز ۱۳ خرداد ماه آغاز می‌شود تا بازیکنان نهایی تمرینات خود را برای حضور در تورنمنت کافا انجام دهند.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون گفت: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان با حضور ۲۴ بازیکن منتخب برگزار شد. در این اردو در ادامه روند برنامه‌های تاکتیکی، بازی تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان انجام گرفت که با توجه به تجربه کم بازیکنان، بسیار از عملکرد آنها رضایت دارم زیرا تمام برنامه تاکتیکی این دو اردو را سعی کردند با بهترین عملکرد خود به نمایش بگذارند. در این دیدار نمایش بسیار خوبی از فوتبال جوانان ایران نشان داده شد. بعد از بازی تدارکاتی با بررسی نقاط ضعف تیمی در چند روز باقی مانده اردو، برنامه ریزی تمرینی برای رفع مشکلات بازیکنان صورت گرفت. با توجه به محدودیت زمانی تا سفر به تاجیکستان، درخواست یک بازی تدارکاتی قبل از اعزام را نیز در دستور کارمان قرار دادیم تا بازیکنان با آمادگی کامل به تورنمنت کافا که از ۱۹ تا ۲۸ خرداد ماه در شهر دوشنبه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی گفت: امیدوارم با حمایت بیش از پیش مسئولین در امر برگزاری بازیها و اردوهای تدارکاتی مستمر، شاهد موفقیت و رشد و توسعه فوتبال بانوان در رده‌های پایه باشیم.

آزمون در پایان از تمامی خدمات که توسط مرکز ملی و همچنین اقدام بزرگ مسئولین فدراسیون در واکسیناسیون تیم ملی فوتبال جوانان صورت گرفت، تشکر و قدردانی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی