نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پایان احمد مددی در استقلال/ مدیرعامل باشگاه رفتنی شد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال فراوان احمد مددی به زودی از مدیریت عامل باشگاه استقلال کنار خواهد رفت.

خبرورزشی - مسائلی که در راس مدیریت باشگاه استقلال رخ داده، باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. استعفای دسته جمعی حمیدرضا آصفی، حجت نظری و مهدی عبدیان ۳ عضو هیئت مدیره باشگاه در اعتراض به تصمیمات احمد مددی و همچنین مهدی علی نژاد شرایط بدی را ایجاد کرده است.

از این رو هواداران استقلال انتقادهای تندی را به وزیر ورزش و جوانان انجام دادند و حالا مسعود سلطانی فر باید هرچه سریع تر در این خصوص تصمیم گیری کند.

در این باره شاید بهترین راه تغییردر مدیرعامل باشگاه استقلال باشد. وزیر ورزش به صورت شفاهی مخالفت خود با استعفای ۳ عضو هیئت مدیره را اعلام کرده است. از این رو این ۳ نفر اعلام کردند با حضور مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه حاضر به همکاری نیستند و به همین خاطر احتمالا طی یکی دو روز آینده شاهد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه خواهیم بود.

قریب الوقوع ترین اتفاق، جدایی احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال است. به احتمال فراوان طی یکی دو روز آینده مددی از سمتش در استقلال کنار برود و فرد جدیدی جای او را بگیرد. در این صورت ۳ عضو هیئت مدیره نیز به کارشان ادامه خواهند داد. این در حالی است که با توجه به دستگیری اسماعیل خلیل زاده وضعیت عضو چهارم استقلال و همچنین عضو پنجم که ماه‌ها است جایگزینش مشخص نیست و باید دید وزیر ورزش چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 58سال عقده و حسرت IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    مدیرعامل جدید منتخب سلطانیفر مورد تایید هواداران استقلال نخواهد بود
  • تاجی طبرستانی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    من فقط تو حیرتم این وزیر ورزش ک اینقدر ادعا میکنه لنگی نیست و واسش تاج و لنگ فرقی نداره چرا راضی نمیشه برای یکبار هم شده توی این شش هفت سال اخیر ، یه استقلالی مدیرعامل استقلال بشه ؟؟؟؟؟ یه جواب منطقی و عاقلانه بده ما هم هیچوقت دیگه نمیگیم وزیر لنگی
    • مولر از برلین DE ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      مثلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پارسال حاجی فتح الله را مدیر کرد . بعد دو روز حلالیت طلبید الفرار!!!!!!!!!!!!!!! مشکل استقلال این که که دیگر نمی تواند از جیب دولت مثل سابق بردارد . به دیگران انگ دولتی می زند!!!!!!! چرا خصوصی شدن را قبول ندارید بعد هم از دولتی بودن بیزار هستید.. شما از دولتی بودن زمانی را می خواهید که سوبله . چوبله باشه!!!!!!!!! باور کنید .اگه خصوصی سازی شود اسم استقلال هم ردیف استقلال ملا ثانی در لیگ دو می باشد!!!!!!!!!!!!!
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    خب بنظرم مددی تا آبروش بر باد نرفته‌ بهتره از فرصت استفاده کنه همین الان بزنه به چاک..
  • خبرنگار IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    وزیر و وزارت ورزش تصمیم دارند در روزهای آخر کاری خود، چنان استقلال را نابود کنند که تا چند سال دیگر هم نشود استقلال را سر و سامان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی