تا جزیره کیش رفتید اما قرارداد ویلموتس را در تهران نخواندید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش در حضور اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی امضاء شد.

خبرورزشی - بر اساس این قرارداد سازمان منطقه آزاد از بودجه‌های دولتی که در اختیار دارد! به فدراسیون فوتبال کمک خواهد کرد صاحب کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش شود. در این قرارداد هیچ پولی قرار نیست میان طرفین رد و بدل شود و این سازمان منطقه آزاد است که به فوتبال ملی خدمت خواهد کرد که البته جای تحسین دارد و حتی شایسته قدردانی است. 

اما چرا این قرارداد در حضور اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی‌ امضاء شد؟ اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی‌ با بلیت‌های تهیه شده از سوی فدراسیون فوتبال راهی جزیره کیش شدند. کمک ۱۰ میلیاردی سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال کمی‌ فدراسیون فوتبال را دست و دلباز کرده است. کمکی که قرار است به ۵۲ میلیارد تومان در روزهای آتی افزایش پیدا کند به طوری که شهاب الدین عزیزی خادم به اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تعارف کرده است همراه تیم ملی در بحرین باشند! از سویی قرار است تیم ملی با همه نفرات در منامه حاضر شوند و هیچ بازیکنی خط نخواهد خورد. با این تصمیم هزینه بازیکن ۲۳ به بعد بر عهده فدراسیون فوتبال خواهد بود. 

ای کاش اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ماه‌ها پیش که فدراسیون فوتبال تصمیم به عقد قرارداد با مارک ویلموتس گرفته بود به محل قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی می‌رفتند و قرارداد را می‌خواندند و به فدراسیون فوتبال اجازه این قرارداد ننگین را نمی‌دادند تا بابت دو شکست در برابر عراق و بحرین ۱۰ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال ایران ضرر بزند. عدد و رقمی‌که اگر از سوی دادگاه ورزش نهایی شود فوتبال ایران ورشکسته خواهد شد و شهاب الدین عزیزی خادم و دوستانش بدون شک قادر به برآورده کردن این پول نخواهند بود و در نهایت این پول باید از سوی خزانه داری کل به حساب مارک ویلموتس واریز شود. 

مشکل اینجاست که در فوتبال ایران آش یا شور است با بی نمک. بر سر قرارداد مارک ویلموتس که نیاز بود نهادهای نظارتی حضور داشته باشند نداشتند اما در کیش که نیاز به حضور کسی نبود دهها نفر حضور پیدا کرده بودند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    ویلموتس مربی قدری بود الان هم دیر نشده میشه کمک اقا یحیی قرارش بدیم و مطهری را بفرستیم تیم جوانان باشگا۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی