سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
۰ |
۴
ماجرای دونده‌ ایرانی که با مانع برخورد کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر با مانع، با برخورد با مانع در دایموند لیگ به میزبانی دوحه، ناکام ماند.

خبرورزشی - بدشانسی، رویای مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر با مانع ایران را در دایموند لیگ به باد داد. رکورد دار ۴۰۰ با مانع ایران که شانس سهمیه المپیک، از رنکینگ جهانی را دارد، می خواست در دایموند،سه نشان بزند؛ هم کار سهمیه المپیک را یکسره کند، هم با دونده های بنام ۴۰۰ متر با مانع رقابت و دست آخر هم جایزه دلاری را صاحب شود. اما خطای دونده تونسی همه رویاهایش را به باد داد. او وقتی کف پایش به مانع خورد، از پشت پایه مانع به پای پیرجهان می خورد و نتیجه اش برخورد پیرجهان با مانع می شود و نرسیدن به آخر خط. هر چند دونده تونسی هم اوت شد اما پیرجهان از این قضیه خیلی ناراحت است. 

ایوب دادروان، مربی مهدی پیرجهان، هم با تایید بدشانسی شاگردش می گوید:« بالاخره اتفاق در ورزش پیش می آید. اما مهدی واقعا بدشانسی آورد. به هر حال دایموند بزرگترین مسابقه ای بود که مهدی به آن دعوت شده بود و می خواست دویدن کنار بزرگان ۴۰۰ متر با مانع را تجربه کند و اگر نتیجه خوب می گرفت، به لحاظ مالی هم برایش خوب بود، اما دونده تونسی با خطایش همه را به باد داد.»

رکورددار ۴۰۰ متر با مانع از دیروز دوباره تمریناتش را شروع کرده است. هر چند ۸ تیرماه فدراسیون جهانی تکلیف المپیکی ها از رنکینگ جهانی را مشخص می کند، اما او ظاهرا تا آن موقع هنوز فرصت دارد. قرار است فدراسیون دوومیدانی او را به مسابقات دیگری در اروپا اعرام کند تا باز هم شانسش را برای سهمیه محک بزند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی