دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
۰ |
۵
آگوئرو رسماً به بارسلونا پیوست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی بعد از ۱۰ سال حضور در منچسترسیتی حالا چالشی جدید را در نوکمپ در پیش خواهد داشت.

خبرورزشی - سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی بعد از ۱۰ سال حضور در منچسترسیتی به طور رسمی به باشگاه بارسلونا پیوست. اگوئرو به عوان بازیکن آزاد و در پایان مدت قراردادش با منچسترسیتی به بارسلونا ملحق شد.

مهاجم ۳۲ ساله همین امروز تحت آزمایشات پزشکی در نوکمپ قرار گرفت و سپس قراردادی دو ساله را با باشگاه کاتالان امضا کرد. باشگاه بارسلونا در بیانیه ای  اعلام کرد که قرارداد آگوئرو از اول جولای امسال شروع می‌شود و تا  پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ اعتبار دارد، ضمن اینکه مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن نیز ۱۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

بارسلونا بعد از تصمیم عجیبی که سال گذشته در مورد فروش لوئیس سوارس به اتلتیکو مادرید گرفت، بدون مهاجم نوک تخصصی درجه یک وارد رقابت‌های فصل گذشته شد و لیونل مسی به تنهایی بار گلزنی این تیم را بر دوش کشید.

آگوئرو در حالی منچسترسیتی را ترک کرد که نام خود را در کتاب تاریخ این باشگاه جاودانه کرده است. او با سیتیزن‌ها به پنج قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و شش قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس رسید و نقش پررنگی در موفقیتهای این تیم متحول شده داشت. او در مجموع ۲۶۰ گل در ۳۹۰ مسابقه برای منچسترسیتی در همه رقابت‌ها به ثمر رساند و عنوان برترین گلزن تاریخ این باشگاه را نیز به نام خود ثبت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی