نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
۴ |
۳
سرنوشت مجوز دستیار خارجی فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجوز حضور مربیان خارجی هنوز صادر نشده و وضعیت دستیار خارجی فرهاد مجیدی در صورت داشتن قرارداد نیز مشخص نیست.

خبرورزشی - روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر اینکه مجوز دستیار خارجی استقلال صادر نمی‌شود نوشت: از مدت‌ها قبل و زمانی که فراز کمالوند از جمع کادر فنی استقلال جدا شد، فرهاد مجیدی اعلام کرد با یک مربی ایتالیایی که سوابق زیادی در تیم ملی این کشور و همچنین کالچو دارد، به عنوان مشاور به جمع نفرات کادر فنی اضافه می‌شود.

در این باره مدیران باشگاه استقلال نیز اعلام کردند که این مربی در تعطیلات لیگ برتر کارش را با استقلال شروع می‌کند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. طی روزهای گذشته گفته شد که این مربی در ایران حضور یافته اما این موضوع رسماً از سوی استقلالی‌ها اعلام نشد.

از سوی دیگر مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال و اختلافات پیش آمده میان هیئت مدیره و مدیرعامل سبب شده تا حضور این مربی در تمرینات به تعویق بیفتد. در باشگاه استقلال مشکلات زیادی وجود دارد و به همین خاطر مربی ایتالیایی فرهاد مجیدی هنوز نتوانسته قراردادش را نهایی کند و در تمرینات استقلال حضور یابد.

از سوی دیگر مجوز حضور مربیان خارجی هنوز صادر نشده و وضعیت این مربی در صورت داشتن قرارداد نیز مشخص نیست و با وضعیت کنونی این مربی روی نیمکت آبی‌ها نمی‌تواند بنشیند. 

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون ماجرای دستیار خارجی فرهاد مجیدی رخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس HU ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    هوچی گری کنه با کمک مطبوعات مثل اون دکتر پوست و دندون پزشکه خخخخخخخخخخخ اما شادی نصیب تیم خسروانی نمی شه
  • مهدیس IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    خدارو شکر
  • پرسپولیس IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    سلام بنده به شخصه با اینکه پرسپولیسی شدیدم ولی دوست دارم حریفم ضعیف نباشه هر چند دوستان استقلالی جانب احترام متقابل را نگه نمی دارند و ناکامی هایشان را فرافکنی کرده و گردن این و اون می اندازن
  • اس اس FR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    دوست عزیز عامل ناکامی گردن این اون نمیندازیم حقیقته ک برنامه چن ساله ازوزارت برانابودی استقلال ریخته شده چرا دوتیم دولتی اینقد فرق دارن حتی قبل فینال اسیایی شما تیم استقلال بازیکنا خوبش فراری میدن یامربی یا مدیرعاملا بی عرضه چن ساله برای تیم انتخاب شده حقیقته بعد اقای سلطانی فر چن سال سمت داشتن درپرسپولیس همه میدونن چن ساله استقلال تبدیل ب تیم معمولی کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی