نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عبادی: اسم آرمین پاکزاد به خاطر پدرش در لیست فرانسه  نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسماعیل عبادی سرمربی تیم ملی کامپوند دلیل حضور آرمین پاکزاد در لیست جام جهانی فرانسه را نسبت او با دبیر فدراسیون نمی داند.

خبرورزشی - آرمین پاکزاد کماندار تیم ملی کامپوند و پسر بهزاد پاکزاد دبیر و سرمربی تیم ملی ریکرو،در لیست اسماعیل عبادی برای حضور در جام جهانی فرانسه قرار گرفته است.در حالی که برخی دلیل حضور آرمین  در لیست فرانسه را پدرش می دانند اما اسماعیل عبادی سرمربی تیم معتقد است او با شایستگی و با توجه به رکوردهایش در لیست فرانسه قرار گرفته است.

خیلی ها می گویند اسم آرمین پاکزاد بخاطر نسبت با پدرش در لیست فرانسه قرار گرفته.نظر شما به عنوان سرمربی چیست ؟

آرمین پاکزاد از کمانداران خوب جوانان است.در حال حاضر  ۴ نفر از کمانداران جوان هم در اردوی تیم ملی تمرین می کنند،  که  آرمین پاکزاد هم به خاطر رکورد بالایش در جوانان، به اردوی ما آمده و از طرفی رکوردهایش با توجه به سن پایینش خوب است.علاوه بر این رکورد او در چند رکوردگیری قابل قبول بود و جزو ۴ نفر برتر بود. بنابراین حضور او  در اردو ها ولیست مسافران  فرانسه،ربطی به نسبتش با دبیر فدراسیون ندارد.

از عملکرد کماندارانتان در کاپ سوئیس راضی بودید؟

کمانداران ۲ سال بخاطر کرونا از مسابقات بین المللی دور بودند .با این دوری نتیجه کمانداران در سوئیس قابل قبول بود و اگر هم   باختند، با اختلاف کمی بوده و اکثرا در تیر طلایی. تیم بانوانمان هم به نیمه نهایی صعود کرد ولی  متاسفانه با بدشانسی و مشکلی که در تجهیزات یکی از کمانداران ایجاد شد،در تیر آخربازی را واگذار کردند.

زمزمه هایی از عدم اعزام تیم کامپوند به فرانسه شنیده می شود،این خبر چقدر صحت دارد؟

والا من خبر ندارم و تا این لحظه خبری مبنی بر عدم اعزام تیم به فرانسه به گوشم نرسیده است.

کامپوند به المپیک ۲۰۲۸  آمریکا  اضافه شد،بعد از شنیدن این خبر کماندارن کامپوند چه حسی دارند؟

با میزبانی آمریکا در المپیک ۲۰۲۸،کامپوند به المپیک اضافه شد و حالا بحثش داغ شده که کامپوند به  المپیک ۲۰۲۴ هم اضافه شود.وقتش رسیده بود که کامپوند به المپیک راه پیدا کند، این اتفاق قطعا در انگیزه کمانداران تاثیر زیادی دارد. فکر می کنم اگر از همین امروز برای المپیک ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ برنامه ریزی کنیم، مدال  وموفقیت در این ۲ المپیک دور از دسترس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی