نمی‌دانم برمی‌گردم به پرسپولیس یا نه/ پرسپولیس آقا یحیی قوی‌تر از تیم برانکو است
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رقیب من در پرسپولیس، بهترین دروازه‌بان ایران است و من هم با علم به این موضوع می‌دانم که کار راحتی برای حضور در درون دروازه پرسپولیس و ایستادن در چارچوب ندارم.

خبرورزشی - بوژیدار رادوشویچ هر بار به میدان رفته، عملکرد خوبی داشته است. او این روزها با توجه به تعطیلی تمرین چند روزه پرسپولیس در کشورش کرواسی به سر می‌برد. این موضوع و البته شایعاتی درباره دلخوری او از عدم پرداخت مطالباتش موجب شد تا صحبت‌هایی با دروازه‌بان کروات پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس و مباحث جدیدی که در خصوص او به وجود آمده، داشته باشیم.
 
تو در کرواسی هستی اما اینجا صحبت‌هایی در خصوص نارضایتی تو از شرایطتت در باشگاهت شنیده می‌شود. واقعاً این موارد مطرح شده در خصوص تو صحت داشته و درست است؟

من بر سر مسائل مالی ناراحت هستم چون باشگاه قراربود مبلغی از قراردادم را بپردازد که اینطور نشد و با این وضعیت شاید اصلاً برنگردم تا تکلیفم مشخص شود.

اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که بخشی از مطالباتت را پرداخت خواهد کرد و با این وجود مشکلی باقی نمی‌ماند. پس چرا از نیامدنت به ایران حرف می‌زنی؟

فعلاً که کنار خانواده‌ام در کرواسی هستم و تصمیمی برای بازگشت ندارم. در واقع من منتظر وکیلم هستم که در مذاکره‌اش با باشگاه چه اقدامی می‌شود و چه اتفاقی می‌افتد. در واقع باید ببینم باشگاه به تعهدش در قبال من عمل می‌کند و من هم بر اساس آن تصمیم بگیرم پس فعلاً نمی‌توانم با قاطعیت در این خصوص حرف دیگری بزنم چون منتظر هستم که ببینم چه اتفاقی از سوی باشگاه پرسپولیس در قبال من رخ می‌دهد.

تو در زمان بیرانوند، ذخیره او در پرسپولیس بودی و بعد از جدایی او امیدوار به حضور ثابت بودی اما با حضور لک هم ذخیره او شدی. از این موضوع نارضایتی نداری؟

بیرانوند در زمانی که در ایران بازی می‌کرد بدون تعارف بهترین دروازه‌بان لیگ ایران بود. در حال حاضر هم به نظرم حامد لک بهترین دروازه‌بان ایران است.

یعنی لک بهتر از دروازه‌بان‌های دیگر ایرانی مانند بیرانوند و سایر دروازه‌بان‌های ملی‌پوش و مطرح ایران است؟

منظور من این بود که لک بهترین دروازه‌بان شاغل در لیگ ایران است و من کاری با دروازه بان‌های لژیونر ایران ندارم. اینها را گفتم که بگویم رقیب من در پرسپولیس، بهترین دروازه‌بان ایران است و من هم با علم به این موضوع می‌دانم که کار راحتی برای حضور در درون دروازه پرسپولیس و ایستادن در چارچوب ندارم. با این وجود، من همه تلاشم را می‌کنم. مسلماً نیمکت‌نشینی برای هیچ بازیکنی راحت نیست اما من می‌دانم رقیبم کیست و مهم‌تر اینکه می‌دانم در چه تیم بزرگی بازی می‌کنم. مواردی که خیلی برایم مهم است و برایم ارزش فراوانی دارد.

تو در تیم برانکو بازی کردی و در تیم یحیی هم حضور داری. در مقام قیاس دو مربی‌ پرسپولیس چه صحبتی داری؟

تیم برانکو تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت که قهرمانی‌ها را کسب کرد اما با تمام احترامی که برای تیم زمان آقای برانکو قایلم باید بگویم پرسپولیس آقا یحیی واقعاً قوی‌تر و پر مهره‌تر و نیمکت قوی‌تری به لحاظ بازیکن نسبت به تیم برانکو دارد و با چنین پتانسیل بالایی باید خیلی به موفقیت و پیروزی پرسپولیس امیدوار بود. این حس خوبی که در تیم ما و هواداران ما وجود دارد، برای تیم پرسپولیس خیلی خوب است.

با توجه به بازی با تیم استقلال تاجیکستان که در گروهش نمایش خیلی خوبی داشت به صعود و قهرمانی در آسیا امید دارید؟

هنوز خیلی از این تیم شناخت نداریم اما خوب می‌دانیم که بازی راحتی در آسیا وجود ندارد و این سختی در مراحل حذفی خیلی بیشتر می‌شود. با این حال، ما انسجام تیمی خیلی خوبی داریم و به عنوان نایب قهرمان آسیا و تیمی که در چند سال اخیر خودش را به عنوان فینالیست مطرح کرده حتماً برای تکرار موفقیت‌های قبلی و خوشحالی هواداران‌مان بهترین نمایش‌ها را انجام داده و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به فینال برسیم و گام به گام با موفقیت به جلو برویم.

در خصوص قهرمانی پرسپولیس با وجود رقابتی که بین تیم‌تان و سپاهان وجود دارد، چقدر امیدوارید؟

با احترام به بقیه مدعیان، همه می‌دانند که ما بهترین و قوی‌ترین تیم ایران هستیم و بهترین مربی ایران و بازیکنان ایران را در اختیار داریم و تیمی قدرت برابری و رویارویی با پرسپولیس را ندارد اما با وجود شانس اول برای قهرمانی لیگ برتر، فکر می‌کنم که شکل منطقی کار این است که بازی به بازی پیش برویم و تمرکز داشته باشیم تا به خواسته‌مان یعنی پنجمین قهرمانی متوالی برسیم. چیزی که نشان دادیم برای کسب آن بیشتر از بقیه مدعیان لیاقت و استحقاقش را داریم و هواداران‌مان هم حتماً می‌دانند که برای خوشحالی آنها و گلات قهرمانی همه کار خواهیم کرد.

برای جام حذفی و قهرمانی در این جام و کسب سه‌گانه مثل زمان برانکو چقدر امیدوار هستید؟

شکل بازی‌ها در جام حذفی کاملاً با لیگ متفاوت است اما ما در این جام هم بسیار امیدواریم. گام اول و دوم را هم محکم برداشتیم و حتماً در بازی‌های بعدی هم گام به گام پیش می‌رویم تا در آن جام هم قهرمان شویم و باز هم شانس کسب سه‌گانه را برای تیم‌مان زنده نگه داریم.

در بازی جام حذفی از دروازه پرسپولیس حراست کردی. از آن بازی و حضورت بگو؟

حریف تیم ما تیمی از دسته دوم بود اما ما می‌دانستیم که چنین تیم‌هایی انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیمی مانند پرسپولیس را دارند. به همین دلیل حریف‌مان در دقایقی فوتبال خوبی را مقابل ما انجام داد اما ما رفته رفته مانند سایر بازی‌های دیگرمان بهتر و بهتر شدیم و با نتیجه‌ای پر گل به مرحله بعد رفتیم تا ببینیم قرعه چه تیمی را رودرروی ما قرار می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • amir IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    سلام کاملا حرفه ای و زیبا
  • x IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    رادو جان برگرد. آب تو آسیاب دشمن نریز. اینا دنبال کوچک ترین حاشیه ها میگردن تا به پرسپولیس ضربه بزنن. الان که تو 4 جام مدعی هستیم و باشگاه با کلی پرونده خارجی دست و پنجه نرم میکنه حضورت تو ایران میتونه قوت قلبی برای ما باشه.
  • لنگی بی افتخار IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    جوری تیمای برانکو و گلمحمدی رو باهم مقایسه میکنن که انگار ما خبر نداریم 5 ساله هر فصل با اشتباهات داوری بالای 20 امتیاز به تیم این دوتا مربی هدیه داده شده.انگار کسی خبر نداره که جاماشون جز خودشون برا کسی ارزشی نداره
    • حسن IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      قبول دارم خیلی براتون سخت که همین جام بی ارزش(البته از نظرشما)را هم چند ساله که حسرت به دست اوردنش را دارید
    • لنگی بی افتخار IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      حاجی جام اونموقع ارزش داشت که همه براش ارزش قاعل باشن.سپاهانم سه سال قهرمان شد کسی ب جاماش نگفت اسنپی .شمایید که توهم زدید میگید بقیه بهتون حسادت میکنن وگرنه جامی که با جعل سند و تبانی و پنالتی دقیقه 80 به بعد و اشتباهات عمدی داوری به دست میاد که دیگ افتخار کردن نداره
    • محمدرضا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      میدونی چرا به جامهای بقیه تیمها نمیگن اسنپی ؟؟؟ چون از زمانی که اسنپ بوجود اومد هیچ تیمی بجز سرورتون قهرمان نشده . آره اینجوریاست .
    • ق ر IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      نیم فصل اول لیگ بیستم برابر امار فدارسیون استقلال از داوری ۴ امتیاز سود برد و پرسپولیس ۲ امتیاز زیان دید. حسادت بر دردی
    • فرامرز IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      خوبه پارسال با پنالتی های سریالی و خوردن حق تیم های مدعی با اختلاف 15 امتیاز دوم شدید
    • Mordab IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      حالا خوبه اون موقع تو برنامه 90 آلام هم برنامه لیگ برتر اعلام کردن تیمهایی که بیشترین سودرابردن سپاهان وتیم کیسه بوده بیشترین ضرررا سرورتون پرسپولیس پس نتیجه میگیریم بایدآب رابریزی اونجا که میسوزه
  • هادی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    واقعا دروازه بان با کیفیت بالایی است ضمنا بدون حاشیه و با اخلاق بسیار عالی
  • M IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    دمت گرم رادو جان ..جنتلمن واقعی
  • بهنام IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    یعنی این مدیران نمیفهمن پولو که باید آخرش بدن. پس مثل آدم دستمزدشو طبق قرارداد پرداخت کنن . اینجوری به باشگاه هم فشار نمیاد چون به مرور درصدی میدن ولی اگه به شکایت برسه همه جوره ضرره هم مالی و هم اعتبار و شهرت
  • شاهین IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    پرسپولیس یحیی یا برانکو یا عرب یا گرشاسبی یا رسول پناه یا طاهری یا سمیعی نداره همه اینا پسپولیس بابا مسعوده ....خواهید دید سریال هزار دستان علی حاتمی که یادتونه....باب مسعود هزار دستانه از سال دیگه معلوم میشه....
  • کجا از این جا بهتر IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    پنجساله لم میده رو نیمکت و دلار مفت بیت المال میگیره.اونوقت امثال تیام و جباروف و رابسون و یکسال نشده فراری میدن
  • لنگ خاص IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    خواستم مصاحبه تو کامل بخونم ولی همون اولش که گفتی لک لک بهترین دروازه بان ایرانه خخخخخ فهمیدم که داری چاپلوسی میکنی مثل این چندسال که بدون زحمت داری دلار مفت به جیب میزنی
    • حسین IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      دلارای به قول تو مفت نوش جونش از جیب تو که خرج نمیشه در ضمن رادو رو به رحمتی ترجیح میدهم خیلی خیلی خیلی چون تو لیگ برتر 6تایی شدین رفتین آسیا هم 6تایی شدین به قول محمد رضا یوسفی که بازی رو گزارش میکرد قربون تو دهنش میگفت این قصه 6تایی شیشتقلال سر دراز دارد
  • gaber IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    دوتا اشکالی که هم رادوشویچ و هم لک دارند با پا نمیتونن بازی کنند و اشتباهی که مشترکا دارند و دومین ایرادشون هست زیاد عجله و با دستپاچگی بودنه . الان بهترین دروازه بانها با پاهاشون همراهی دفاع میکنند و ضربات پای اونها نوعی بازیسازیست . اصلا پاهاشون در اختیارشان نیست که دفاع پرسپولیس جرات نمی‌کنند کارشون را به بازی بگیرند . بیرانوند عالی بود راحت دریبل میزد و راحت با پا بازیسازی
    • محسن IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      داداش بازيسازي بيشتر تيمها از مدافع شروع ميشه ديگه لازم نيست دروازه بان پاس بلند بده
  • مجتبی رجائی "کاشان" CZ ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    فارغ از هر رنگ و باشگاه؛ اگه جانب انصاف گرفته بشه حقیقت اینه: پیروزی وقتی پای توو فینال دوم آسیاییش گذاشت و با دو اشتباهی که var مُچشُ گرفتُ قافیه رو وا داد!!! به همه اهالی ورزشی خاصّه فوتبال و هوادارای باشگاه های مختلف داخلی، خاصّه طرفدارای خودشون اثبات شد: اگه طی این چندسالی که به زعم خودشون بهترین باشگاه لیگ داخلی بودنُ هستن، از همین سیستم استفاده میشد؛ حتی کَسب عناوینِ سوم چهارمی رو هم در خوابشون نمیدیدن، چه برسه به سهمیه آسیایی!! دزد حاضر (var) بُزَم حاضر (دوپنالتی دوگُل و سرآخر باخت)! پس هرچه دلِ تنگتان میخواهد بگویید،، به قول معروف: هرچه بگندد نمکش میزنن ؛ وای به وقتی که بگندد نمک!! استدلالاتون نمکِ داخلیه، var و پنالتیُ گُلُ باختِ آسیایی رو چیکارش میکنین؟؟
    • sohrab IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      خخخخخخ منطقیش میشه اینکه پرسپولیس در فصول منتج به گلات بیشتر از داوری متضرر شده تا منتفع،،آمار رسمی هم سهل ‌الوصوله ضمن اینکه اگه وار در فصلی که چارتایی‌تون کردیم،‌،می‌بود اونوقت الان سر به کوه وبیابان که هیچ!! معلوم نیست سطح سوزش‌تون به کجا رسیده بود عاخه خیییلیه ادم رقیبش پنج‌تا قهرمانی وکلی فینال واقعی وقهرمانی بیاره ،، اما تیم خودش ده‌پونزده سال اخیرش رو فقط به جشن‌تولد بازیکنان اکتفا کنه،،
  • آرتمیس IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    واقعا دمت گرم رادو کم حاشیه ترین بازیکن پرسپولیسی 100 تا از رشید مظاهری و سید حسین حسینی هم نمیتونن به گرد پات برسن دمت گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی