کارگزار پرسپولیس علیه سخنگوی باشگاه/ کارگزار پول جریمه اینستاگرامی را نمی‌دهد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارگزار برند باشگاه پرسپولس موضع متفاوتی نسبت به ادعای ابراهیم شکوری برای پردخت جریمه اینستاگرامی دارد.

خبرورزشی - انتشار پست غیر اخلاقی در اینستاگرام رسمی صفحه باشگاه پرسپولیس باعث شکایت فدراسیون فوتبال هند شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به جریمه ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلاری سرخپوشان و محرومیت این باشگاه از برگزاری یک بازی خانگی بدون حضور هوادار بگیرد.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگویی مدعی پرداخت تمام و کمال این جریمه از سوی کارگزار برند باشگاه شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با استناد بر حق صد درصدی کارگزار در استفاده از فضای مجازی باشگاه عنوان داشته که این جریمه باید از سوی آنها پرداخت شود و نامه نگاری در خصوص این موضوع نیز انجام شده است.

با این حال کارگزار برند باشگاه با وجود تخلف محرز در این زمینه حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و جریمه AFC را مختص باشگاه پرسپولیس دانسته و از پرداخت آن طفره می‌رود.

نکته جالب توجه در نامه باشگاه پرسپولیس به کارگزار برند باشگاه، درخواست آن‌ها بابت پرداخت غرامت به دلیل برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا است که برای آن نیز هیچ‌گونه جزئیات و مبلغی در نظر گرفته نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    معلوم هست که نمی دهد. وقتی تیم صاحب حقیقی ندارد و دست ناپدری اداره می شود. از این جور پرونده ها زیاد پیش می اید.. در بسیاری از پرونده پرسپولیس عمدا در این سالها باخته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! سوشا مکانی از طرف کمیته انظباتی محروم شده . حالا پول محرومیت را می خواهد . باشگاه چرا اون زمان پرونده تشکیل نداده.!!!! یا همین پرونده های خارجی!!! الان باشگاه باید از کار گزار شکایت کند .. وپول جریمه را بگیرد.!!!!!!!! با این که پول جریمه از پاداش اسیایی برداشت شده!!!!!!! اون پاداش ضبط شده در اسیا ای اف سی را حریص تر می کند هر روز حکمی صادر کند . تا یر به یر شود... یک سال گذشته نتوانستند پول را بگیرند!!!!!!!
  • لنگ خاص IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    معلومه کار خود فرشچین و ابرام سفارشی هستش نه کار گزار بدبخت
  • شاهرخ خان: IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    با سلام و خسته نباشید به مدیر محترم روزنامه و مدیر بخش کامنتها: با توجه به اینکه فرم صفحه اولتونو باز تغییر دادین پیشنهاد میکنم به برنامه‌نویس محترمتون بگین حداقل کنار هر مطلب تعداد کامنتهای گرفته شده رو قید کنه به این صورت: *لقب‌های خاص سپاهان برای پرسپولیسی‌های تیم ملی (۲۰ نظر) بنده شخصا مطالب رو براساس تیترها و کامنتهایی که دوستان میذاشتن و شما عزیزان الان حذفش کردین مرور میکردم. کاش قسمت مرور آخرین کامنتهای تایید شده رو برمیگردوندین. چون بخش جذابی برای منه نوعی بود. در ضمن یک قسمت جدا برای ارتباط با شما و ارسال نظرات در بالای هر صفحه اضافه کنید تا بنده مجبور نباشم بیام در این مطلب پیام غیرمرتبط بدم. ممنون از سایت عالیتون.
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    از پول بیت المال پرداخت خواهد شد تاوان افراطی گری لنگ رو مردم باید بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی