نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حمایت سرمربی پرتغال از کریستیانو با تشبیه جالب سس گوجه فرنگی/ رونالدو فقط ۶ گل با علی دایی فاصله دارد!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید رکورد علی دایی تاثیری روی عملکرد کریستیانو رونالدو و تیم پرتغال ندارد.

خبرورزشی - تیم ملی پرتغال دو بازی تدارکاتی و سه بازی در لیگ اروپا در پیش دارد و این در حالی است که کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال تنها ۶ گل دیگر تا رسیدن به رکورد آقای گلی علی دایی در بازی‌های ملی فاصله دارد.

دایی سال هاست که به تنهایی عنوان آقای گل ملی فوتبال جهان را در اختیار دارد و رونالدو با عبور از ۱۰۰ گل ملی، به تدریج به دایی نزدیک می‌شود.

در حال حاضر رونالدو ۱۰۳ گل به ثمر رسانده است و پیش بینی کارشناسان و رسانه‌های پرتغالی این است که به زودی جای علی دایی را در صدر جدول گلزنان ملی می‌گیرد.

این موضوعی است که فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال هم به آن واکنش نشان داده است. وی در گفت‌وگویی که با خبرگزاری «lusa» داشته است، مدعی شد اختلاف ۶ گل رونالدو با علی دایی تاثیری بر کاپیتان پرتغال و تیم ملی این کشور نمی‌گذارد.

حمایت سرمربی پرتغال از کریستیانو با تشبیه جالب سس گوجه فرنگی/ رونالدو فقط ۶ گل با علی دایی فاصله دارد!

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: رونالدو بازی برای تیم را هیچ موقع متوقف نکرد. در یورو ۲۰۱۶ مشخص بود که او می‌خواهد گل‌های زیادی به ثمر برساند.

سانتوس با تاکید بر اینکه رونالدو ۲۰ یا ۳۰ بازی دیگر برای تیم ملی پرتغال انجام خواهد داد، از اصطلاح «سس گوجه فرنگی» استفاده کرد و گفت: رونالدو مثل کچاپ است و هر موقع شروع به گلزنی می‌کند، متوقف نمی‌شود.

به گفته سانتوس، عملکرد رونالدو برای گل زدن و رسیدن به عنوان آقای گلی جهان، عملکرد کلی تیم را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    علی دایی عیار خودش در مقدماتی جام جهانی آفریقای جنوبی نشون داد جایی که تیم درپیتی کره شمالی بالاتر ایران به جام جهانی رفت و تیم این اقا کیسه گل عرعرستان در تهران شد گلزنی به مالدیو و گوام و ...اون هم بعد این هم فیکس بودن هنر نیست بچسبید به استعدادهای جدید
    • فری IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      آقای باهوش، برو ببین گلهای رونالدو چندتاش به لوکزامبورگ و آندورا و لتونی و استونی و لیتوانی و کره شمالی و ... بوده. فیکس هم بوده. شما داری عیار هوش خودت رو نشون میدی، نه عیار گلهای علی دایی رو. اگر شما دستتون از قهرمانی کوتاه مونده، از کوتاهی فکرتونه داداش.
    • ایرانی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      آی کیومقابل همون تیم هابازیکنای دیگه بودن چرااونانتونستن گل بزنن.کل پرتغالی هادارن برای شکستن این رکوردبرای هموطنشان لحظه شماری میکنن اونوقت هموطنای ماروببین ای.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی