نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
۰ |
۵
هنگ کنگ به ایران باخت؛ به بحرین نباخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی هنگ‌کنگ در شرایطی خود را مهیای بازی با ایران کرده که در بین بازیکنان این تیم ۳ نفر بیشترین حضور را در دور رفت داشتند.

خبرورزشی - اولین دیدار تیم ملی ایران در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه المحرق برگزار می‌شود. حریف تیم ملی از ۵ بازی ۵ امتیاز کسب کرده است.

شاگردان میکسو پاتلاینن در دور رفت مسابقات موفق به شکست کامبوج با نتیجه ۲ بر صفر شدند و مقابل بحرین و کامبوج در دور برگشت به تساوی رسیدند.

هنگ‌کنگ در دور رفت موفق شد تیم ملی بحرین را متوقف کند و یکی از تساوی‌های خود در این مسابقات در مقابل میزبان دور برگشت مسابقات رقم خورده است. این در حالی است که تیم ویلموتس در دیدار مقابل بحرین تن به شکست داد.

چون لوک تان، روبرتو و جیمز استفان ۳ بازیکن این تیم در ۵ بازی گذشته هنگ کنگ بیشترین حضور را داشتند. لوک تان ۵ بازی، روبرتو ۴ بازی و جیمز استفان ۳ بازی برای این تیم انجام داده که هر کدام موفق به ثبت ۱ گل در مسابقات مقدماتی جام جهانی شدند. لوک فونگ هافبک تیم لی‌من هنگ کنگ که در سال ۲۰۱۳ به تیم ملی این کشور دعوت شده بود این بار مجددا به اردوی این تیم فراخوانده شده است. وی ۲۸ ساله است و احتمالا در دیدارهای پیش رو در ترکیب ثابت قرمزپوشان به میدان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی