نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چرا بحرینی‌ها از خوشحالی بال درآورده‌اند؟/ استادیوم ملی منامه و جشن ۱۲ امتیازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحرین خوشحال و سرمست از نمایشی که برابر اوکراین در بازی دوستانه داشته امیدوار به ارایه یک بازی سراسر تهاجمی مقابل کامبوج و در نهایت شکست پر گل این تیم است.

خبرورزشی - پنج شنبه و بعد از بازی ایران برابر هنگ کنگ تیم های بحرین و کامبوج با هم مسابقه خواهند داد. این دیدار در استادیوم ملی شهر منامه برگزار می شود و بحرین به دنبال این است که در این بازی شمار امتیازات خود را به عدد ۱۲ برساند. این تیم خوشحال و سرمست از نمایشی که برابر اوکراین در بازی دوستانه داشته امیدوار به ارایه یک بازی سراسر تهاجمی مقابل کامبوج و در نهایت شکست پر گل این تیم است.

میزبان بازی های گروه c البته در ادامه مسیر بازی های سختی در برابر عراق و ایران پیش رو خواهد داشت اما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد. به خصوص که میزبان بازی ها است. این دیدار عیار فنی تیم بحرین را در فاز تهاجمی مشخص خواهد کرد و البته مسابقه خوبی برای کادر فنی تیم ملی ایران است که به شناخت و خوب و دقیقی از فوتبال بحرین برسد. 

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد عدم حضور تماشاگر در استادیوم به بهانه ویروس کرونا موجب کم شدن شرایط استفاده از میزبانی خواهد شد؛ طوری که شاهد هستیم در دوران کرونایی تعداد برد تیم های میهمان به نحو قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است. کامبوج بدون شک نمی تواند مانعی برای رسیدن بحرین به پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز باشد اما گراهای خوبی از این تیم به دو رقیب دیگر یعنی ایران و عراق خواهد داد تا شیوه بازی با بحرین را انتخاب کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    بحرین بازی رفت هم به زور و با یک گل کامبوج را برد اگه کامبوجی ها یک ضد فوتبال تمیز به سبک خود بحرینی ها انجام بدن هیچ چیزی بعید نیست چه بسا یک مساوی صفر صفر گرفتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی