نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
۰ |
۵
پیراهن‌های تیم ملی هم مثل پرسپولیس دردسرساز می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیراهن‌های تیم ملی ایران و پرسپولیس توسط یک شرکت تهیه شده است که کیفیت این لباس‌ها در لیگ قهرمانان آسیا باعث اعتراض پرسپولیسی‌ها شد.

خبرورزشی - پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مهمان شهر گوآ هند بود و در دمایی شرجی باید به میدان می‌رفت. رطوبت بیش از ۶۰ درصدی شهر گوآ باعث می‌شد بازیکنان بیش از اندازه عرق کنند و از طرفی عرق آن‌ها خشک نمی‌شد و فقط بعد از ۱۵ دقیقه لباس پرسپولیسی‌ها خیس آب بود.

لباس‌های مورد استفاده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث اعتراض بازیکنان این تیم شد چون بعد از چند دقیقه لباس‌ها آب زیادی را جذب می‌کردند و سنگین می‌شدند اما با این شرایط هم بازیکنان پرسپولیس به کار خود ادامه دادند؛ حالا نوبت تیم ملی است که با همان لباس‌ها در یکی از گرم ترین نقاط کره زمین به میدان رود.

دمای حدود ۳۵ درجه منتظر ملی پوشان ایرانی است تا یوزهای ایرانی را خسته و بی رمق کند. البته بحرین به اندازه گوآ شرجی نیست و اما حدود ۴۰ درصد شرجی بودن هوا در ساعات بازی تیم ملی نفس کشیدن را سخت می‌کند. بحرین از گوآ گرم تر است و باید به این دردسرها آفتاب را هم اضافه کرد که آزار دهنده خواهد بود.

در این شرایط مهم ترین عامل برای مقابله با گرما لباس‌های استاندارد است. موضوعی که کارلوس کی روش هم روی آن تاکید داشت و در زمان مربیگری او در تیم ملی باعث شد همکاری تیم ملی با برند آل اشپرت تمام شود ولی این برند بار دیگر لباس‌های تیم ملی را تامین می‌کند و در مقدماتی جام جهانی باید بازیکنان لباس‌های این برند را بر تن کنند.

لباس‌هایی که توسط این برند در اختیار پرسپولیس قرار گرفت استاندارد لازم را نداشت و اگر همان کیفیت لباس‌ها در اختیار تیم ملی هم قرار گیرد کار بازیکنان ایرانی برای مقابله با گرما چند برابر سخت می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی