پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۲
۰ |
۰
برتری انگلیس و فرانسه در شب تساوی آلمان و هلند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دور نخست بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی قاره سبز پیش از آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با پیروزی سه‌شیر و خروس‌ها و توقف ژرمن‌ها و هلند آغاز شد.

خبرورزشیدر چارچوب دیدارهای تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال در قاره اروپا، در آستانه شروع رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، چند بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی انگلیس و فرانسه پیروز شدند و تیم‌های ملی آلمان و هلند مقابل رقبا به تساوی بسنده کردند.

تیم ملی انگلیس که در ورزشگاه ریورساید شهر میدلزبورو برابر ولز به میدان رفته بود، میهمان خود را با تک گل ساکا بازیکن جوان آرسنال در دقیقه ۵۶ شکست داد.

 انگلیس - اتریش

اما تیم ملی آلمان که در استادیوم تیوولی شهر اینسبروک اتریش به مصاف دانمارک رفته بود، به تساوی یک - یک بسنده کرد. نویهاوس در دقیقه ۴۸ گل نخست بازی را برای ژرمن‌ها زد و در ادامه پولسن در دقیقه ۷۱ گل تساوی را برای دانمارکی‌ها به ثمر رساند.

آلمان - دانمارک

فرانسوی‌ها اما به آسانی و با نتیجه ۳ بر صفر بر ولز غلبه کردند. در این بازی که در استادیوم آلیانتس ریویرای شهر نیس فرانسه برگزار شد، تیم ملی کشور میزبان با گل‌های امباپه در دقیقه ۳۵، گریزمن در دقیقه ۴۸ و دمبله در دقیقه ۷۹ پیروز شد. ضمن اینکه بنزما بعد از شش سال اولین بازی ملی‌اش را برای تیم ملی فرانسه انجام داد و در دقیقه ۲۷ یک پنالتی را به هدر داد. ولز از دقیقه ۲۵ این بازی با اخراج هافبکش ویلیامز ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

فرانسه - ولز

دیگر بازی مهم چهارشنبه شب مصاف تیم‌های ملی هلند و اسکاتلند در ورزشگاه آلگاروه شهر فارو در کشور پرتغال بود که با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت. در این بازی دپای مهاجم تیم فوتبال لیون در دقایق ۱۷ و ۸۹ برای هلند گلزنی کرد. هندری در دقیقه ۱۰ و نیسبت در دقیقه ۶۶ نیز گل‌های اسکاتلند را به ثمر رساندند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی