نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محرومیت یک استقلالی، مدیرعامل بادران و سرمربی فجر سپاسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سرمربیان تیم‌های هوادار و فجر سپاسی و مدیرعامل باشگاه بادران را به محرومیت از همراهی تیم خود محروم کرد.

خبرورزشی - کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص تخلف دو تیم لیگ دسته اولی صادر کرد که به شرح زیر است:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی تیم هوادار تهران و مدیرعامل بادران تهران

* دیدار تیم‌های بادران تهران و هوادار تهران در حالی برگزار شد که از سوی جمشید شاه محمدی، مربی تیم بادران تهران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی انجام داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد ( این رأی قطعی است).

* فریدون قربانیان، مدیرعامل بادران تهران به دلیل بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه، به دو جلسه محرومیت از حضور در محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه و پرداخت ۵۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قابل تجدید نظر است).

* تیم بادران به دلیل داشتن هشت بازیکن اخطاری، باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

* تیم هوادار تهران به دلیل داشتن هفت بازیکن اخطاری، باید ۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

* تیم هوادار تهران به دلیل فحاشی یکی از عوامل تیم به داوران که باشگاه از اعلام هویت وی خودداری کرده است، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

* حمید کاظمی، بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی، به توبیخ کتبی محکوم شد (این رأی قطعی است).

* رضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار تهران به دلیل توهین به افراد حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت و جریمه نقدی برای سرمربی تیم فجر شهید سپاسی

* مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و فجر شهید سپاسی برگزار شد. با توجه به اینکه علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجرشهید سپاسی با وجود محرومیت و استقرار در سکوها به بحث داوری اعتراض کرد، این امر باعث ایجاد تنش در مسابقه شد و پس از پایان دیدار فوق، برخورد لفظی با داوران که موجب تحریک افراد تیم شد، وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

* محمد حسین نائیجی، دروازه‌بان تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل درگیری با یکی از عکاسان بعد از اتمام مسابقه، یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

*‌ علی نبی‌زاده، بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد، یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

* کمیته انضباطی اعلام کرد در خاتمه بازی فوق، یکی از همراهان تیم فجر شهید سپاسی به داوران در مقابل رختکن فحاشی کرد که لازم است به باشگاه فجر شهید سپاسی نسبت به معرفی کامل این فرد اقدام و مراتب را در مهلت دو روز به این کمیته اعلام کند. در غیر این صورت، تنبیهات مقرر در آیین‌نامه نسبت به باشگاه اعمال خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی