یک ایرانی به دنبال پیرلو/ سرمربی یوونتوس جانشین استادش می‌شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره‌آ پیرلو سرمربی اخراجی یوونتوس شاید به زودی جانشین استاد سابق خود در اورتون شود.

خبرورزشی -  هفته گذشته آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس پس از یک فصل دشوار از سمتش برکنار شد و مکس آلگری جای او را گرفت.

پیرلو تابستان سال قبل و ۹ روز پس از اینکه اعلام شد او سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله های یووه شده، جانشین مائوریتزیو ساری در تیم اول باشگاه شد. او برای یووه سوپرکاپ و جام حذفی را به ارمغان آورد ولی در کسب قهرمانی سری آ و لیگ قهرمانان ناکام ماند. چیزی نمانده بود یووه سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کسب نکند ولی در روز پایانی با شکست ناپولی برابر ورونا و برتری یووه در زمین بولونیا، رتبه چهارمی بیانکونری قطعی شد.

طبق ادعای کالچومرکاتو دوری پیرلو از نیمکت مربیگری شاید چندان هم طولانی نباشد چرا که او از اورتون پیشنهاد دریافت کرده است. چند روز پیش کارلو آنچلوتی از سمتش به عنوان سرمربی اورتون کنار رفت تا به رئال مادرید برگردد و نیمکت تافی ها فعلا خالی است.

هدف فرهاد مشیری مالک ایرانی اورتون برای جانشینی کارلتو ابتدا اندره آ پیرلو است و سپس گزینه هایی چون دیوید مویس، کلودیو رانیری و نونو اسپریتیو نیز مطرح هستند.

پیرلو هرگز شانس بازی در لیگ برتر را پیدا نکرد ولی شاید به عنوان سرمربی فضای فوتبال در انگلیس را تجربه کند. گفته می شود او از ساسوئولو و ورونا هم پیشنهاد دارد و باید دید در نهایت چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    این فرهاد مشیری هم فقط پز ایرانی بودن میده ریالی در جهت منافع ایران قدم بر نداشته نه بازیکنی ایرانی به اورتون برده نه مربی از ایران بهتره شما هم مرتب ازش خبر ننویسید و بایکوتش کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی