نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وزیر ورزش باعث شد کار این آقا در استقلال تمام شود/ برای سال جدید مصیبت را پیش‌بینی می‌کنم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چرا مددی با این همه اختلافی که با هیات مدیره دارد ماندنی شده و از استقلال جدا نشده است.

خبرورزشی - مهدی فنونی‌زاده در خصوص اتفاقات باشگاه استقلال و ورود وزیر ورزش به اختلافات مدیریتی در این باشگاه اظهار داشت: استقلال باشگاهی است که متعلق به هواداران است و وقتی هوادار، پیشکسوت و... خواستار موضوعی می‌شوند، حتما باید به آن رسیدگی شود.

وی افزود: وزیر ورزش به اختلافات مدیریتی در استقلال ورود کرد چون اتفاقات چند هفته اخیر باعث شد که او هم توهین بشنود، مثلاً مدیر آکادمی استقلال کسی نبود که پیشکسوتان و هوادار از او رضایت داشته باشند، اما مدیرعامل از او حمایت می‌کرد و همین باعث شد خود وزیر ورود کند. 

بازیکن دهه ۶۰ تیم استقلال عنوان کرد: تعجب من این است که چرا مددی با این همه اختلاف با هیات مدیره ماندنی شده و از استقلال جدا نشد. وقتی هیأت مدیره با مدیرعامل به مشکل می‌خورد حتماً اتفاقاتی وجود داشته است. آیا مدیرعامل استقلال ایرادها را برطرف کرده است؟ در این گونه موارد یا زور مدیرعامل به هیأت مدیره می‌چربد و یا برعکس، اما دیدید که هیأت مدیره باشگاه استقلال گلایه‌هایشان را نزد وزیر بردند. 

وی تأکید کرد: شنیده‌ام وزیر ورزش یک هفته به مددی مهلت داده که مصوبات هیأت مدیره را مو به مو اجرا کند. برکناری فریادشیران هم اولین مصوبه هیأت مدیره بوده است. جالب است گفتند فریادشیران استعفا کرده، اما او کسی نبود که استعفا بدهد و حتماً ورود وزیر ورزش باعث شد که کارش در استقلال تمام شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص رفت و آمدهای میلیچ به کرواسی و تهدیدهای این بازیکن پیرامون شکایت از استقلال گفت:‌ هیچ کجای دنیا مثل ایران نیست. تا حالا دیدید استقلال و پرسپولیس بازیکن خارجی جذب کند و کار آنها به شکایت نرسد؟ میلیچ هم وقتی از مدیرعامل و مدیران باشگاه دروغ شنیده و پولش را نگرفته، این کار را انجام داده است. متأسفانه این رویه شکایت‌ها به شکلی شده که هر سال استقلال پنجره‌اش بسته می‌شود و درست یک شب مانده به بازی‌ها کارت بازی بازیکنانش را دریافت می‌کند. یک سال نشده یک مربی بیاید کارش را درست انجام بدهد و تیمش را ببندد و وارد مسابقات شود.

فنونی‌زاده تأکید کرد: خارجی‌هایی که جذب می‌شوند همگی کیفیت ندارند و در این یک سالی که بازیکن خارجی به لیگ ایران نیامد، باشگاه‌ها از بدهی‌های کلان فرار کردند. برای سال جدید مصیبت را پیش‌بینی می‌کنم چون دوباره پای خارجی‌ها به ایران باز می‌شود. این بازیکنانی که به ایران می‌آیند به اندازه توان فنی بازیکنان تیم امید ما هم نیستند. چرا وقتی باشگاه‌ها توان ندارند، بازیکن خارجی می‌گیرند؟ خودتان دقت کنید به جز جان واریو، جبارف و یکی دو بازیکن دیگر، کدام بازیکن خارجی در فوتبال ایران و استقلال کیفیت داشته است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    اقای وزیر دست از سر استقلال وردار بیخیال شو امسال هم پرسپولیس قهرمان میشه ناراحت نشو تا شما هستی
    • مصطفی GB ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      تو رو خدا یه سئوال دارم...دو ماه دیگه وزیر میره برا فصل بعد بهونه تون چیه؟؟؟احتمالا میگید شوهر خاله وزیر بعدی پرسپولیسیه...فنی باشید تو رو خدا...کارشناس فوتبال عراق گفته بشار از وقتی از پرسپولیس رفت لیگ قطر کیفیتش به شدت افت کرده و گفته بهتره برگرده پرسپولیس...فکر کنید و از مغزتون استفاده کنید
  • استقلال حکومتی DE ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    من نمیدونم استقلال پیشکسوت دیگه ای نداره که مدام با این آدم مصاحبه میشه ؟؟؟ تلویزیون می‌بینیم این آدم تو استودیو نشسته؛ سایتها و روزنامه ها رو می‌خونیم این آدم داره توش مصاحبه میکنه ؛ تو اینستاگرام میریم مدام کری های زشت و بچه گانه میخونه که همش از حسادت به موفقیت های پرسپولیس تو این چند سال نشات میگیره ..‌.استقلال مشکلش وزیر نیست مشکلش خودشه. وزیر فقط چهار ساله اومده ولی استقلال از ده ساله قهرمانی نیاورده .‌‌..یکی از این پیشکسوت همیشه در صحنه سوال کنه وزیر قبلی گودرزی هم پرسپولیسی بود که استقلال قهرمان نمیشد ؟؟؟ هوچی‌گری تا کجا ؟
  • Farid US ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    In kareh haman Ramezan yakhy shoma hast
  • امید IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    آفرین فنونی زاده بالاخره یک مصاحبه منطقی داشتی پس صحبت کردن رو بلدی اگر بخوای
  • حسن IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    آقای وزیر میشه دست از سر استقلال ورداری این کمک نیست به استقلال میکنید این خنجریه که از پشت میزنی همه فهمیداندحتی پرسپولیس فهمیده چه ظلمی به استقلال وهوادارها کردی تورا به خدا دست از سرشان وردار عمرت تمام شد
  • farid US ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    Ramezan Yakhy dobareh peydash shoed, late chaleh meidany! chera Khabareh varzeshy ba in afrad mosahebeh mikonad?!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی