نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ادعای عجیب عزیزی خادم؛ از بحرین که برگشتم به طور مفصل درباره تیم ملی با مردم صحبت می‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران تا به‌ حال در چنین وضعیت سخت و دشواری هم از بُعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین‌المللی نبوده است.

خبرورزشی - شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برای همراهی تیم ملی ایران به بحرین سفر کرد. او در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون فوتبال به چند نکته اشاره کرد که در زیر می‌خوانید:

*فدراسیون فوتبال فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفاً در جهت منافع ملی گام برمی‌دارد. ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز کرده و برای شادی ملت عزیز ایران تلاش می‌کنیم. در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.

*فدراسیون الهام‌بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین اساس توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است. انگیزه بالای بازیکنان تیم‌ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.

*تیم‌ ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار دارد. فوتبال ایران تا به‌ حال در چنین وضعیت سخت و دشواری هم از بُعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین‌المللی نبوده است. فصل حاضر فصل عبور از بحران بوده و رویکرد فدراسیون تعاملی و هم‌افزایی است.

*یک ایران، یک ملت، یک هدف؛ تیم‌ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و موفقیت‌های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت‌های پایدار و مستمر از اهداف بزرگ ما است.

*وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی‌ و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع‌گرا وعملگرا است. حرکت در مسیر درست با برنامه‌ریزی مناسب از مهمترین برنامه‌های‌مان است که به آن می پردازیم. بعد از بازی‌ها، درباره مشکلات، چالش‌ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم عزیز کشورم صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی ترینم IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    تو ادم بسیار بسیار ترسو وبخاطر ازدست ندادن پستت به هرکاری متوسل شدی.از یه طرف اومدی کل تیم ملی رو پرسپولیسی کردی تا دیگه پرسپولیسی ها ازجمله وزیر حمایتت بکنن وبتونی پولی ک خواستی رو بهت بدن وگرفتی ازطرفی مربیان تیم ملی رو هم ازپرسپولیس انتخاب کردی.این اسکوچیچی ک ما میبینیم مترسکی بیش نیست اونم تابع شخص شماست.خجالت داره وجای تاسف ک توشدی رئیس فدراسیون فوتبال
    • تاج IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      جالب اینجاست که حکومت برای لنگ حاضره بره جلو اردوغان وهند تعظیم کنه ولی برای تیم ملی حتی حاضر نشدن یه نامه رسمی از طرف وزارت امور خارجه به بحرین بزنن تا بحرین اینقدر بی قانونی نکنه و سرخود ورزشگاهها را تغییر نده(گرفتن میزبانی هم پیکشش دولت سرخ)
  • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    تیمی که با مافیا بازی لنگ و رانت و دعوت از بازیکنان و مربیان لنگ در تیم ملی درست شده باشه تیم ملی ما نیست.
    • امیر حسین IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      مشخص این بابا به کدوم سمت غش کرده با یک بازیکن تیم ملی بازیتون با پدیده افتاده بعد سوپر جام شما کیسه کش ها عادت دارید به هوچی بازی البته نتیجه سالها حمایت شده به لطف پرسپولیس ایران برید مسابقات آسیایی اونجا هم بازنده باشید برگردید باز همین پرسپولیس آبروداری کنه الانم که عزیزی خادم علنا از تیم کیسه حمایت میکنه
  • ... IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    فدراسیون تو فراجناحی ست برو پی کارت.خودتی .استقلال قویترین تیم گروه خود دراسیا شما وسرمربی رهرو خودت فقط قائدی رو انتخاب کردیدتا وزیر حامیت باشه تو عمر چندانی در فدراسیون نداری
  • مهدی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    به نظر من این آقا رفته استرس تیم ایران زیاد کنه نرفته روحیه بشون بده شرایط تیم ایران نسبت به بازی با استرالیا تو ملبورن قابله مقایسه نیست بحرین هم در حد و اندازه استرالیا نیست ولی ایران باگل خداداد صعود کرد تیم ما به لحاظ فنی خوبه فقط تعصب ایرانی میخواد!
  • امیر علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    جناب عزیزی خادم الان دقیقا رفتن شما به بحرین چه سودی داره وقتی قدرت تغییر زمین بازی رو نداری برادر من به حرف که نیست این صحبت ها مطرح کردنش تو این شرایط یعنی چی..!؟ خیلی حرفاست بله در انتخاب شدن شما هم خیلی حرف هاست..!! مطمئنا شما جناب عزیزی خادم بیشتر از اینکه نگران تیم ملی باشید نگران جایگاه خودتون هستید با انتقادهای فراوانی که از شما صورت می گیره که به جد نود درصدش به حق
    • ناشناس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      ضعیف ترین فدراسیون فوتبال چند سال اخیر رو داریم،متاسفانه هیچکاری از شما برنمیاد جز لاپوشانی...
  • ناشناس NL ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    معنی فرا جناحی بودن را هم فهمیدیم آقای عزیزی خادم ! جمع نمودن بازیکنان و کادر تیم لنگ در تیم به اصطلاح ملی و لابی کردن بخاطر از دست ندادن پست و سمت در فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی