نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بعد از بازی با بحرین همه چیز را می گوییم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم ملی ایران گفت: بازیکنان از انگیزه بالایی برای شکست دادن بحرین برخوردارند و فقط به فکر کسب ۳ امتیاز این بازی هستند.

بخش هایی از مصاحبه مجتبی خورشیدی را درباره وضعیت تیم ملی ایران پیش از دیدار با بحرین بخوانید:

*همه چیز در شرایط ایده‌آل است. ما بعد از بازی با هنگ‌کنگ ریکاوری داشتیم و امروز صبح نیز در سالن بدنسازی هتل تمرین ریکاوری کردیم و بعد از ظهر و فردا نیز یک جلسه تمرینی خواهیم داشت.

*جای خوشحالی دارد که این ورزشگاه حداقل از لحاظ زمین و امکاناتی وضعیت خیلی بهتری نسبت به ورزشگاه بازی قبلی‌مان داشته است. این ورزشگاه را سال ۲۰۱۲ بازسازی کرده بودند اما من فکر می‌کنم باز هم نیاز به بازسازی داشته باشد. به هر حال مقابل بحرین در زمین و البته شرایط آب و هوایی بهتر بازی خواهیم کرد. بازی قبلی ساعت ۱۷:۳۰ و هوا خیلی گرم بود اما این بازی در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود و شرایط بهتری را برای ما به همراه خواهد داشت.

*درباره کارشکنی بحرینی‌ها با تغییر ساعت و ورزشگاه بازی‌های ایران باید بگویم اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فقط روی بازی‌ها تمرکز داریم. ان‌شاءالله بعد از بازی‌ها صحبت‌هایی را در این باره خواهیم کرد اما الان اصلا به این موضوعات نه فکر می‌کنیم و نه بدان می‌پردازیم. فقط و فقط به بازی با بحرین فکر می‌کنیم و اینکه بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. دغدغه‌های هواداران را درک می‌کنیم اما اجازه بدهید بعد از بازی‌ها صحبت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    بهانه تراشی از همین حالا شروع شده، ما اگر صعود نکنیم بخاطر بی ربط بودن جنابعالی و امثالکم میباشد استاد! البته شنیدیم میگن برخی از همون امثالهم تخصص های خاصی در رمل و اسطرلاب دارند! انشالله که همش دروغ باشه شایعات و تیم ما علمی کار کنه
  • ناشناس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    هیچ جوری به فوتبال ما نمیخوری متاسفم برای این فدراسیون..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی