یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
۰ |
۵
کاپیتان پرسپولیسی تیم ملی را به ورزشگاه راه ندادند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از سرگردانی محمد نصرتی و شاگردانش در مسیر فرودگاه عسلویه تا جم، راه ندادن کادر فنی این تیم به ورزشگاه روز بد کاپیتان سابق تیم ملی را کامل کرد.

خبرورزشی - خبر سرگردانی محمد نصرتی و برخی از شاگردانش پس از رسیدن به فرودگاه عسلویه در حالی که با یک دستگاه ون در حال حرکت به سمت جم برای برگزاری تمرین پس از مصاف با شهرداری آستارا بودند، تیتر بسیاری از خبرگزاری های ورزشی کشور بود.

پس از این اتفاق که چند ساعتی کاپیتان سابق تیم ملی و شاگردانش را درگیر کرده بود، کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای برگزاری تمرین به ورزشگاه رفتند که در اقدامی عجیب با دستور مسئولان این باشگاه، از ورود نصرتی و دستیارانش یعنی ایمان رزاقی راد و فرزاد آشوبی که آنها نیز بازیکنان شناخته شده ای در فوتبال ایران هستند، به ورزشگاه محل تمرین جلوگیری شد.

جالب اینکه پس از این اقدام، مدیران باشگاه با انتشار نامه از برکناری محمد نصرتی خبر دادند این در حالی است که افشاری مدیرعامل باشگاه که زیر این نامه را امضا کرده، در آلمان به سر می برد و محمد نصرتی در استوری خود در اینستاگرام به همین موضوع اشاره کرده است.

کاپیتان پرسپولیسی تیم ملی را به ورزشگاه راه ندادند!
محمد نصرتی و دستیارانش را پس از ورود به جم برای برگزاری تمرین به ورزشگاه راه ندادند!

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با 39 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد و با توجه به فاصله هفت امتیازی با صدر جدول و هفت بازی باقی مانده، یکی از مدعیان صعود به شمار می رود ولی حالا با این حواشی معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی