آزار و اذیت‌های مهاجم پرسپولیسی ادامه دارد/ بازیکنی که بینی و دندان یک نفر را شکست
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونی استوکس مهاجم سابق پرسپولیس همچنان با اقداماتی که انجام می‌دهد خبرساز است.

خبرورزشی - آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی که مدتی در تیم‌های تراکتور و پرسپولیس ایران هم بازی کرد، همچنان به تخلفاتش در ایرلند ادامه می‌دهد.

او در سال ۲۰۱۳ در یک درگیری باعث شکسته شدن بینی و دندان «بردلی» در ایرلند شد. استوکس در نهایت به پرداخت ۲۰۰ هزار پوند و دو سال حبس تعلیقی محکوم شد. بردلی برای بخشش استوکس سال گذشته و در جریان موج نخست کرونا اعلام کرد در صورتی که استوکس ۴۰ هزار پوند از این جریمه را به قهرمانان سلامت اختصاص بدهد، از ۱۶۰ هزار پوند باقیمانده جریمه چشم پوشی می‌کند.

با این حال استوکس حتی به این مورد هم توجهی نکرده است. بردلی در این خصوص گفت: من به استوکس فرصت دادم که بخشی از پول را برای امور خیریه اختصاص بدهد ولی او حتی قدردانی هم نکرد. استوکس واکنشی نشان نداد. من به پرداخت هزینه‌ای که او مسئول آن است، ادامه می‌دهم. این شخصیت استوکس است و به نظر نمی‌رسد مسئولیت هیچ کاری را قبول کند. چون سیستم عدالت بسیار بد است، استوکس می‌داند که از پس این مسائل بر می‌آید و به آزار و اذیت ادامه می‌دهد.

استوکس در دادگاه‌های ایرلند پرونده‌ای هم در ارتباط با آزار و اذیت نامزد سابق خود دارد. طبق گزارش‌های منتشر شده، استوکس در بعضی از بخش‌های این پرونده تبرئه شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    این آقا در تراکتور هم بازی کرده است چرا نمیگید مهاجم سابق تراکتور. پاسخ معلومه چون نباید بگید. اصلا به تراکتور چه ربطی داره! به همین ترتیب به پرسپولیس هم هیچ ربطی نداره مگه پیشکسوت پرسپولیسه یا موسس پرسپولیسه یا هوادار دو آتیشه یا نماد پرسپولیسه. این چه جور تیتر زدنه آخه ژورنالیستی هم نیست دیگه مرزها رو رد کردید!!!
    • تاج IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      همونجور که خداداد عزیزی را با 4 بازی و علی دایی را با 62 بازی اسطوره لنگ کردید الان استوکس اسطوره جدید لنگ محسوب میشه!
  • Taj IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    استوکس فکر کنم دیوونه واقعا اصلا انگار از نظر شخصیتی کمبود داره
  • ایمان عشقپولیسی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    استوکس غلط کرد که بازیکن پرسپولیسه کی واسه ما بازی کرده که بشه بازیکن پرسپولیس جمع کنین این مسخره بازیاتونا
  • عشقپولیس IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    اصلا پرسپولیسیه، ولی شما در حدی نیستی که پشت بزرگترین تیم آسیا نظر بدی
  • دانی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    بازیکن با استعداد و تکنیکی هست اما یکم کم داره و کلا به هیچ چیزی اهمیت نمی‌ده این بازیکن سابقه حضور در تیم های معروفی مثل آرسنال ، آژاکس ، برایتون ، بنتفورد ، رو داره و حتی یه زمانی عضو تیم ملی ایرلند بوده و در اون زمان یکی از بهترین های ایرلند به حساب می اومده
  • ندا موسوی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    حیف پرسپولیس که این افراد بیان توش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی