از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی چه خبر؟/ عراق - کامبوج؛ یک دیدار آسان برای شاگردان کاتانتس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار با کامبوج به احتمال فراوان یک پیروزی آسان در انتظار شاگردان کاتانتس خواهد بود.

خبرورزشی - دوشنبه شب ساعاتی پیش از دیدار ایران در برابر بحرین شاگردان کاتانتس سرمربی تیم ملی عراق به مصاف کامبوج خواهند رفت. کامبوج بعد از وقفه ای که در بازی‌ها ایجاد شده به نظر نمی‌رسد در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شده باشد چرا که در دیدار با بحرین ۸ گل خورد و پیش بینی می‌شود برد قاطعی در انتظار عراق باشد.

عراق همانند بحرین یکی از مدعیان صعود به دور دوم بازی‌ها در گروه C بشمار می‌رود و با پیروزی در دیدار با ایران در دور رفت شانس خود را برای صعود افزایش داد. پیروزی در برابر کامبوج یک گام دیگر عراقی‌ها را به صعود نزدیک خواهد کرد. هر چند عراقی‌ها در ادامه مسیر بازی سختی در برابر ایران پیش رو خواهند داشت و نتیجه این بازی سرنوشت صعود عراقی‌ها را مشخص خواهد کرد. عراق بعد از بازی با کامبوج علاوه بر ایران باید با هنگ کنگ هم بازی کند و به نوعی می‌شود گفت ایران تنها بازی سخت عراقی‌ها خواهد بود.

در حالی که گفته می‌شود کاتانتس به دلیل مشکلات مالی قصد ترک اردوی تیم عراق را دارد در این بازی روی نیمکت تیم ملی این کشور خواهد نشست و بدون شک صعود به دور بعدی بازی‌ها یک کارنامه ی موفق برای این مربی صرب خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی