یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
۳ |
۴
اسکوچیچ کار سعید آقایی را در پرسپولیس سخت‌تر کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی نمی‌تواند خبر خوبی برای سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس باشد!

خبرورزشی - سعید آقایی که به دلیل بیماری کُرونا مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گوا هند را از دست داده بود، در ادامه و تا امروز دیگر نتوانست جایگاه خود را پس بگیرد.

او در دیدارهای حساس پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان و استقلال تهران نیمکت‌نشین وحید امیری شد و امیدوار بود این هافبک ملی‌پوش در تیم ملی به پُست اصلی خودش باز گردد اما...

از بخت بد سعید آقایی، در بازی ایران و هنگ‌کنگ نیز وحید امیری با نظر اسکوچیچ مدافع چپ شد و اتفاقا نمایش خوبی هم ارائه داد.

حالا به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی با اطمینان بیشتری از وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی استفاده کرده و در ادامه مسابقات باز هم سعید آقایی نیمکت‌نشین شود. با این تصمیم مشکل ترافیک خط میانی پرسپولیس نیز اتوماتیک‌وار مرتفع خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    ۹۷ سال پیش مورخ ۱۲ خرداد ۱۳۰۳ پسری در بروجرد چشم به جهان گشود... فرزندی در خانواده ای بزرگ علی همچون پدر و برادرانش راه پیشرفت و ترقی و خدمت به سرزمین مادری اش را در پیش گرفت. جهت ادامه تحصیل به آمریکا سفر کرد و در رشته مدیریت ورزشی به بالاترین درجه نائل آمد. در ابتدای ورودش به وطن هدایت فدراسیون بوکس ایران به او سپرده شد و طی شش سال ریاستش اولین قهرمانی بین المللی ایران کسب شد. اما چیزی که علی عبده را شاخص ترین مدیر ورزشی تاریخ کرده است. بنیانگذاری پرهوادارترین برند ورزشی آسیا یعنی پرسپولیس است. که در حال حاضر ماوا و آشیانه بسیار از قلب های عاشق است.
    • محمود IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      این چیه که مثلا گفتی حالا که چی نمیخوام به پرچم تیمتون بی اهانتی بکنم ولی میخوام بدونم خب که چی مثلا؟؟؟؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      من فقط بخاطر اینکه هواداران پرسپولیس علی عبده را بیشتر بشناسند این کامنت را می گذارم کم تر درباره علی عبده صحبت شده و من میخواهم با کامنت های باعث بشوم پرسپولیسی ها بدانند چه کسی بنیانگذار تیمشان بوده و او را بیشتر بشناسند و اینکه چه ربطی به پرجم پرسپولیس داره و اینکه من درباره بنیانگذار تیمم علی عبده گفتم به تو چه ربطی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی