نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تمجید یواخیم لو از تونی کروس/ او شخصیت اصلی برنامه تاکتیکی ما است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان خبر داد هافبک بایرن مونیخی تیمش احتمالاً بازی اول مانشافت در یورو ۲۰۲۰ را از دست خواهد داد.

خبرورزشییواخیم لو در آستانه دیدار دوستانه فردا شب (دوشنبه) شاگردانش با لتونی در شهر دوسلدورف آلمان گفت: «مانول نویر فردا بازی خواهد کرد که این صدمین بازی‌ ملی‌اش خواهد بود. این عدد خیلی خیلی خاص است. برای بازی فردا تغییرات کمی خواهیم داشت. در مورد ترکیب تیم برای بازی با فرانسه (اولین بازی در یورو ۲۰۲۰) هم تا هفته آینده تصمیم‌گیری نخواهیم کرد.»

وی همچنین در مورد وضعیت هافبک تیمش که در هفته‌های پایانی بوندس‌لیگا مصدوم شد، اظهار داشت: «گورتسکا هنوز نتوانسته است به طور کامل در تمرینات گروهی شرکت کند. او چند روز دیگر برای ریکاوری کامل زمان نیاز دارد و ممکن است یک هفته دیگر به تمرینات تیمی بازگردد. لئون احتمالاً به بازی اول ما در یورو که مقابل فرانسه است، نخواهد رسید.»

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان درباره سیستم بازی تیمش هم خاطرنشان کرد: «ما در این زمینه انعطاف‌پذیری لازم را داریم. ما باید خودمان را برای هر اتفاقی در جریان بازی‌ها آماده کنیم.»

یواخیم لو در پایان راجع به هافبک رئالی تیمش گفت: «تونی کروس بدون هیچ مشکلی بیماری کرونا را پشت سر گذاشت. او شخصیت اصلی در برنامه‌های تاکتیکی ماست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی