گلر جدید برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ معضل بزرگ یحیی در لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی خوب می‌داند ۷ بازی آینده برای پرسپولیس چه ارزشی خواهد داشت. از دست دادن حامد لک ولو در یکی از این مسابقات می‌تواند تیمش را از هدف اصلی که همانا قهرمانی است دور کند.

خبرورزشی - حامد لک با دریافت کارت زرد بعدی از حضور در یک بازی پرسپولیس محروم خواهد شد. این دروازه‌بان باید سعی کند تا پایان فصل کارت زردی دریافت نکند که در غیر این صورت، پرسپولیس دروازه بان مطمئنی برای جانشینی او دراختیار نخواهد داشت!

یحیی گل محمدی اصلا دوست نداشت دروازه‌بان کروات خودش را از دست بدهد اما با بدقولی باشگاه رادوشویچ به کشورش رفت و ظاهرا خیال بازگشت هم ندارد. سرمربی پرسپولیس که به خوبی از ارزش‌های دروازه‌بان دوم خود با خبر است در تماس با مدیران باشگاه از آنها خواست مطالبات بوژیدار رادوشویچ را پرداخت کنند تا او به ایران برگردد. با این وجود اتفاق جدیدی نیفتاد تا در نهایت کاسه صبر گلر کروات پرسپولیس لبریز شده و قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند.

با جدایی رادو، حالا یحیی گل‌محمدی دروازه‌بان ذخیره‌ای ندارد و این در حالی است که طبق میانگین سال‌های اخیر پرسپولیس در هر فصل بازی‌های مهمی را از گلر دوم استفاده کرده و حالا مشخص نیست که کادرفنی قرمزها چه تصمیمی برای خط دروازه خواهد گرفت. پرسپولیس ۷ بازی دیگر در لیگ برتر دارد و معلوم نیست چند دیدار دیگر در جام حذفی پیش رو داشته باشد.

در حال حاضر این تیم فقط حامد لک را دراختیار دارد و چنانچه این دروازه‌بان کم اشتباه دچار مصدومیت یا محرومیت شود تکلیف چه خواهد بود؟ البته این تیم در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و پیش از بازی با استقلال تاجیکستان می‌تواند دروازه‌بان جدیدی را بخرد اما قبل از آن برای لیگ برتر نه.

این مسئله در حال حاضر به یک بحران برای گل‌محمدی تبدیل شده است. سرمربی پرسپولیس که در حال حاضر به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول لیگ برتر و پشت سر سپاهان ایستاده است خوب می‌داند ۷ بازی آینده چه ارزشی خواهد داشت. از دست دادن حامد لک ولو در یکی از این مسابقات می‌تواند تیمش را از هدف اصلی که همانا قهرمانی است دور کند.

ناگفته پیداست گلرهای رده امید پرسپولیس که درحال حاضر با این تیم تمرین می‌کنند نه می‌توانند جای خالی حامد لک را پرکنند و نه حتی بوژیدار رادوشویچ را!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    پرسپولیس مظلوم ترین تیم قاره هست از بالا دستور دادن پرسپولیسو نابود کنن از گوش تا گوش این فوتبال فساده چون میخان از هر طرف به ما ضربه بزنن و اینا اخر حکومتشون میخان اخرین ضربه روبهمون بزنن
    • امیرسام میرزاخانی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      شما به فکر پول میلیچ و دیاباته و ... باشید فقیرا
  • دلواپس IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    خود رادو دوست داره برگرده و گفته مشکل اصلیش پول نیست و مدیر عامل صراحتا بهش گفتن برو و نمیخواهیم تو را و چاره ای براش نذاشتن و هر کس دیگه ای هم بود میرفت.مدیران باید برای اینکارشون توضیح بدهند.ظاهرا وزارت و مافیا تمام تلاششون اینه که دیگه پرسپولیس قهرمان نشه چون صدای تیمهای دیگه در اومده و اینها ناچارند که کاری کنن که طرفدارهای تیمهای دیگه هم راضی باشن.پرسپولیس غرور و انگیزه تیمهای مدعی را در هم شکسته و بیچارشون کرده ولی مشکل اصلی اینه که فوتبال در کشور ما سیاسی و امنیتی شده و مدیران ناچارند نذارن پرسپولیس گلات کنه
  • Omid US ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    inhameh darvazebaneh khoub darim, chera felan hamin Alireza haghigey ra nemiavarand
  • علی قرمز IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    عجب مدیریت داره پرسپولیس اگه پرسرلیس میخواد دروازه بان بخره خوب یکباره پول رادو رو بده تا برگرده اینجوره هم با پرسپولیس مچ هست هم نیازی به از سر گیری تمرینات نداره هم وقت داریم. هم دروازبان مطمئن داریم هم یه پرونده دیگه به باشگاه اضافه نشده.بازم بگم؟! یعنی مدیریت این فکرارو نمیتونه بکنه. عجب بابا.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی