چه کسانی خبر برکناری مددی را در فضای مجازی پخش می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی مسلما فکر نمی‌کرد روزی معادلات مدیریتی در استقلال به سمتی کشیده شود که هر روز اخبار برکناری او را در فضای مجازی پخش کنند.

خبرورزشی - معادلات مدیریتی در استقلال به هیچ وجه آن طور که مددی پیش بینی کرده بود، جلو نرفت. حرف های فرهاد مجیدی را یک بار دیگر از بالا تا پایین بخوانید تا متوجه شوید که اوضاع استقلال تعریفی ندارد و حداقل این که شرایط مالی باشگاه بحرانی است.

مددی از اول هم مورد وثوق هیئت مدیره استقلال نبود و حداقل اینکه یکی دو عضو هیئت مدیره درست یا غلط با او زاویه داشتند اما بیانیه تند اعضای هیئت‌مدیره که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد آتش زیر خاکستر در استقلال گر گرفته و دیگر کاری از دست کسی ساخته نیست.

وزیر ورزش هم مجبور شد در ماه های پایانی حضور خود بر مسند وزارت جلسه آشتی‌کنان تشکیل دهد. با این حال همه می دانند که اختلافات جدی تر از این حرفاست که با یکی دو جلسه و با پادرمیانی وزیر ورزش حل شود.

نکته اینجاست که خود وزیر هم کمافی سابق مورد انتقاد بخش زیادی از هواداران استقلال قرار دارد. آنچه در روزهای گذشته شاهد بودیم این بود که عده ای در فضای مجازی مدام مشغول منتشر کردن خبر برکناری احمد مددی هستند و هر روز این خبر را با آب و تاب منتشر می کنند. پیدا کردن اینکه چه کسانی چنین اخباری را از طریق فضای مجازی به خرد هواداران استقلال می دهند، کار سختی نیست.

آنچه مسلم است مددی حتی اگر بخواهد در دولت جدید هم بماند و به عنوان مدیرعامل در استقلال کار کند، روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت. روزهایی به مراتب سخت‌تر از دورانی که رئیس او یعنی احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه بود و مددی نقش معاون را ایفا می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی