نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
گزارش لحظه به لحظه؛ بحرین صفر - ایران ۳/ شلیک سردار به قلب بحرین؛ طارمی در پاس گل دبل کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازی حساس ایران و بحرین از لحظاتی پیش در منامه آغاز شد و یوزها با سه گل قاطعانه به پیروزی رسیدند.

خبرورزشیتیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری حساس در منامه به مصاف بحرین رفته است. یوزها برای زنده نگه داشتن شانس صعود به جام جهانی باید حریف خود را شکست دهند.

ترکیب بحرین: سید محمد جعفر، سید رضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان،  علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، مهدی حمیدان، محمد مرهون و محمد الرمیحی.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی زاده و سردار آزمون.

ایران


دقیقه ۳: لو رفتن توپ از سوی بازیکنان ایران، می‌توانست تبدیل به موقعیتی خطرناک برای بحرین شود، اما ارسال سریع و محکم به محوطه جریمه توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۱۰: احمد نوراللهی با توپ‌گیری در میانه میدان با پاسی بلند پشت مدافعان دو مهاجم تیم ملی را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه سر آرام مهدی طارمی در آغوش محمد جعفر قرار گرفت تا این شانس گلزنی از دست برود.

دقیقه ۱۱: در رفت و برگشت توپ میان دو تیم، این بار بحرینی‌ها در محوطه جریمه ایران صاحب توپ شدند که ضربه مهدی حمیدان از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۸: شوت از راه دور احمد نوراللهی به سمت دروازه بحرین پس از برخورد با مدافعان بحرین تبدیل به یک ضربه کرنر شد.

دقیقه ۱۹: علی قلی‌زاده از سمت راست کرنری را به روی دروازه بحرین ارسال کرد که ضربه سر سردار آزمون را بحرینی‌ها بازگرداندند.

دقیقه ۲۰: علی قلی‌زاده در محوطه جریمه بحرین با حرکات تکنیکی خود دفاع این تیم را به هم ریخت و پس از پاس در عرض به پشت محوطه جریمه، برای احسان حاج‌صفی موقعیت ایجاد کرد، اما شوت زمینی کاپیتان تیم ملی ایران را محمد جعفر، کاپیتان تیم ملی بحرین در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۷: بحرینی‌ها در سمت چپ خط دفاعی ایران، صاحب یک موقعیت خوب روی ضربه ایستگاهی شدند. برنامه آنها روی ضربه ایستگاهی پاس کوتاهی به درون محوطه جریمه بود که با اشتباه احسان حاج‌صفی در دفع توپ همراه شد که در ادامه ضربه جاسم الشیخ از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: وحید امیری روی حرکتی غافلگیرکننده پاسی را پشت مدافعان بحرین برای مهدی طارمی ارسال کرد که ضربه او باز هم توسط دروازه‌بان بحرین مهار شد.

دقیقه ۳۱: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه بحرین صاحب توپ شد که توسط احمد نبیل متوقف شد و داور مسابقه مدافع بحرینی‌ها را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۳۹: اشتباه در خط دفاعی ایران و به دنبال آن اشتباه علیرضا بیرانوند، بحرین را صاحب موقعیت کرد و محمد الرمیحی می‌توانست دروازه ایران را باز کند، اما بیرانوند با جبران اشتباه خود توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۵: محمدحسین کنعانی‌زادگان با خطای شدیدی که روی بازیکن بحرین انجام داد، با کارت زرد داور جریمه شد.


نیمه دوم

دقیقه ۴۶: سامان قدوس به جای میلاد محمدی وارد زمین شد.

دقیقه ۵۴: سردار آزمون پاس عالی مهدی طارمی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۶۱: مهدی طارمی باز هم یک گل ساخت و با پاسی در عمق به سردار باعث شد تا آزمون دومین گل خود و ایران را به تور دروازه بحرین بنشاند.

دقیقه ۶۸: وحید امیری آسیب دید و از زمین مسابقه بیرون آمد. سعید عزت اللهی به جای او وارد زمین شد.

دقیقه ۷۳: سردار آزمون که شب درخشانی در منامه داشت جای خود را به مهدی ترابی داد.

دقیقه ۷۸: مهدی طارمی پاس احمد نوراللهی را به گل سوم برای ایران تبدیل کرد.

دقیقه ۸۳: مهدی قایدی به جای علی قلی زاده و مرتضی پورعلی گنجی به جای محمدحسین کنعانی زادگان وارد زمین شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابک CA ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    یه پاس درست نمیتونیم بهم بدیم، خدا بخیر کنه
    • کامران5 IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      تیم خیلی خوبی داریم بجای بدبینی تا آخر بازی رو تماشا کنید الان که دقیقه ۸۵ بازی هست سه هیچ جلو‌ هستیم در نیمه مربیان مشخصه که تعویض اسکوچیچ تأثیر خودشو نشون داد
  • مجهول الهویه IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    اگه تیم ملی با آقای گل یک لیگ و آقای پاس گل یک لیگ دیگه و ستاره هایی که بحرین در حسرتش هستند نتونه گل بزنه و ببره (خدای ناکرده)، شایستگی جام جهانی رو نداره. (الان دقیقه 39)
    • مجهول الهویه IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      خب الان که دقیقه 62 است حرفم را پس میگیرم، امیدوارم ادامه داشته باشد.
  • ورزشی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    بدون شک بدترین بازیکن تیم ملی در نیمه اول احسان حاج صفی بود تمام ضربات و سانتر های که انجام داد افتضاح بود
  • دلال کروات مشاور اسکوچیچ IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    اسکوچیچ پاچه خور و ترسو ببینید چجوری بازیکنان لنگ رو نوازش میکنه در حین بازی یا تعویض شون.یعنی باید گفت خاکککککگ..عالم....
  • حسین IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    تتلیتی وحشتناک بی هوش پیش بینی کرده بود سردار ضعیف ترین بازیکن میدان بشه. چطوری نوستراداموس؟ چطوری عقده ای و ضد تراکتور؟
  • ویتوریا IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    خواهشا اونایی که تا قبل بازی میگفتن امیدی به ازمون و طارمی ندارن ساکت باشن .بچه هایی که هنوز با برنامه شاد کار میکنن
  • {...} IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    اسکوچیچ راه دلکه کردن ایران رو از دلال کروات یاد گرفته..جماعت فاقد هویت و اصالت لنگ‌رو راضب نگه دار ..جیب شون رو خالی کن گور بپدر بقیه جماعت..!!
  • ورزشی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    حاج صفی لیاقت کاپیتانی تیم ملی را ندارد حداقل در این دوره از بازی‌ها نیمه دوم اصلا در بازی گم بود و طبق معمول قفط پاس اشتباه میداد و ضربه ایستگاهی خراب می‌کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی