نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
خبر خوش از اردوی تیم ملی؛ بازگشت یک پرسپولیسی منتفی شد/ امیری به دیدار عراق می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری با وجود مصدومیت در اردوی تیم ملی می‌ماند.

خبرورزشی - اسکوچیچ بعد از مصدومیت وحید امیری در بازی با بحرین در کنفرانس خبری خبر نا امید کننده‌ای را به طرفداران تیم ملی داد و گفت: وحید امیری مصدوم شده و در دو بازی باقی مانده تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

حتی بعد از مصدومیت او بلافاصله سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد عارف غلامی و میلاد سرلک به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

اما جدیدترین خبرها از اردوی تیم ملی حاکی است وحید امیری در اردوی تیم ملی باقی خواهد ماند چرا که ممکن است برای بازی با عراق آماده شود. 

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت وحید امیری گفت: وحید امیری در جریان بازی دیشب مصدوم شد و به طور قاطع نمی‌شود درباره او نظر داد. پزشکان گفته‌اند باید MRI گرفته شود و در صدد هستیم این کار در منامه انجام شود. او قطعا یک بازی و دیدار با کامبوج را از دست داده اما اینکه به عراق برسد، بستگی به نظر پزشکان تیم ملی دارد و احتمالش وجود دارد. باید منتظر ماند و دید پزشکان تیم ملی چه نظری درباره وضعیت وحید امیری می‌دهند و او چه زمانی می‌تواند به میادین فوتبال برگردد.

با توجه به صحبت‌های صورت گرفته از سوی مجتبی خورشیدی باید گفت وحید امیری در هر صورتی در اردوی تیم ملی باقی می‌ماند و به همراه تیم ملی به تهران باز خواهد گشت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کابوي موج سوار IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    فقط براي اينکه پاداش 25 ميليون برد مقابل کامبوج و 50 ميليون برد مقابل عراق رو به حسابش واريز کنند چه بازي کنه و چه بازي نکنه.
  • مانی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    موندنش در بحرین و کنار تیم خیلی بهتره و انشاا... به بازی با عراق میرسه ولی اگه حتی اگه نتونه برسه از نظر روانی تیم عراق رو تحت فشار میزارن چون نمیدونن که بازی میکنه یا ته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی