چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
۱۵ |
۲
اسکوچیچ استقلالی‌ها را در حد تیم ملی نمی‌داند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عارف غلامی مدافع جوان استقلال به اردوی تیم ملی ایران در بحرین اضافه شد اما بعید است فرصت بازی به این بازیکن جوان برسد.

خبرورزشی - تیم ملی ایران از زمان روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ در ۵ بازی به میدان رفته و در همه بازی‌ها پیروز بوده اما در این پیروزی‌ها نقش بازیکنان استقلال خیلی کمرنگ بوده است. تنها یک گل زده مهدی قایدی در دقایق پایانی بازی با بوسنی سهم استقلال در موفقیت تیم ملی زیر نظر دراگان اسکوچیچ است.

از زمان حضور این مربی کروات از استقلال مهدی قایدی، رشید مظاهری و عارف غلامی به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند که برای بازی‌های مهم مقدماتی جام جهانی دراگان فقط به قایدی اعتماد کرد و حالا هم به دلیل کمبود بازیکن حاضر به دعوت غلامی شده است. از جمع استقلالی‌ها فقط مهدی قایدی در تیم ملی بازی کرده و اسکوچیچ در این پنج بازی اجازه بازی به دیگر آبی پوشان را در تیم ملی نداده است.

نکته جالب توجه سهم بازیکنان استقلال در تیم ملی، عدم حضور آن‌ها در ترکیب‌های اصلی تیم ملی است و تنها مهدی قایدی وقتی تیم ملی از حریف پیش می افتد وارد زمین می شود.

با این حال امکان دارد در بازی با کامبوج این فرصت در اختیار مهدی قایدی قرار گیرد و برای اولین بار اسکوچیچ به یک آبی پوش از ابتدای بازی اعتماد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    خیلی تیترتون توهین آمیز .لطف کنید ب سی میلیون هوادار توهین نکنید
  • هفت تیرکش معروف IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    کاوه رضایی لژیونر استقلال هم به بوسنی گل زد
  • اس اسی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    نه اصلا استقلالیا در حد تیم ملی نیستن شما لنگیا فقط میتونین کامبوج و هنگ کنگ رو ببرین تازه اونم در حضور آقا کریم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • آبادان IT ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    شما خودتون بگید کدوم بازیکن استقلال جای کدامیک از بازیکنان فعلی تیم ملی را بگیرد؟ آیا سیاوش‌یزدانی در حد چهار مدافع مرکزی تیم ملی است؟ محمد نادری بهتراست یا میلاد محمدی و وحید امیری؟همینطور در سایر پست ها مقایسه کنید. البته من معتقدم در بازیهای تدارکاتی باید به اموال فرشید اسماعیلی و حتی محمدنادری میدون داده بشه برای آزمایش تا در بازی های رسمی بشه ازشون استفاده کرد.
  • مجید IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    فکر میکنید تیم ملی ۵ بازی اخیر بصورت متوالی پیروز شده به چه دلیله ؟ آفرین عدم اعتماد به کیسه کشا
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    نکنه انتظار دارید سید حسین حسینی دعوت بشه یا چگوارای پلاستیکی!؟
  • حقیقت تلخه IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    تیم ملی رو با مسائل باشگاهی درگیر نکنیم همه بازیکنان ملی پوش باارزش هستن الان همه بازیکنان در تیم ملی با هم خوبن و مشکلی ندارن، قایدی در تیم ملی با تمام پرسپولیسی ها رفیقه و برعکس. حالا چرا ما سعی کنیم بین بازیکنا اختلاف بندازیم و این تفکر رو بوجود بیاریم که تبعیض هست؟!
  • الدوچرخه چی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    فقط میتونم بگم.خخخ خخخ هرحرف منطقی هم که بزنیم کیسه ورزشی نمیزاره یا سانسور میکنه!اما واقعا کیسه اگه بازیکنانش درحد تیم ملی بودند الان اوضاعه کیسه و حواشی ودرگیریهای خودشون اینی که الان هست بود!کیسه فقط باید بره به جایگاه اصلیش .همونجایی که همه میدونند.
  • تاج پرافتخار IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    اسکوچیچ کیه که بخواد بازیکنای تیم استقلال رو در حد تیم ملی بدونِ یا نه، یه مربی درجه سه که با لابی سرمربی تیم ملی شده و نیمکتش لرزانه، اگه الانم میبینی بازیکنای لنگ رو دعوت میکنه چون میدونه وزارت و فدارسیون اکثرا لنگین، و رسانه ها اکثرا در اختیار قلم فروشان لنگیه که حاضرن بخاطر تیمشون تیم ملی رو هم به حاشیه ببرن و سرمربی رو تحت فشار قرار بدن، وگرنه اگه یک مربی بزرگ مثل کیروش سرمربی تیم ملی بود به هیچ کسی باج نمیداد که بیاد بخاطر موندگار شدن تو نیمکت تیم ملی قید بازیکنای تیم های دیگه رو بزنه
  • حمید علوی CA ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    این مزخرفات ناعاقلانه و تفرقه افکنانه رو جمع کنید. تیم ملی و مربی ایم ملی نیاز به آرامش و تمرکز دارن پس لطفن با هجویات مسخره تون تمرکز رو ازشون نگیرین. من خودم استقلالی تیر هستم، ولی بسیار بسیار از بازی تیممون و نتایجش و بویژه کوچینگ سرمربی خوشحال هستم و واقعن هم دم اسکوچیچ گرم. هیچ اشکالی هم نداره که بازیکنان پرسپولیس اکثریت رو داشته باشن و استقلال فقط یکنفر رو داشته باشه، مهم اینه که تیم خوب کار کنه، من شخصن از شخصیت دفاع وسط پرسپولیسی تیم خوشم نمیاد اما انصافن تا اینجا خوب بازی کرده و قطعن منم بودم به غلامی و یزدانی ترجیحش میدادم. ملی فکر کنید نه تفرقه افکنانه.
  • ناشناس IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    تیم میلی لنگ ارزونی خودتون و اربابانتون
  • ناشناس (1) IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    یعنی کیسه رو آدم حساب نمیکنه :)))
  • محمد صفرپور IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    به نظر من اسکوچیچ در حد تیم ملی ایران نیست و تاکتیکی نمی بینیم به نظر من این توانایی فردی بچه ها هست که بازی بردن با بحرین زمانی که دفاع جمع می شه باید یه نفر بازی کن تکنیکی بیاد دریب بزنه و خطا بگیره پشت ۱۸ مثل قائد ی که خیلی دیر آورد
  • سلام IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    سلام تنها تیمی که تفکرات کروات دارد تیم لنگه وهمین الان با مربی ایرانی دارد ولی تیمی ها دیگه تفکرات بهتر دارند شما جند از بازیکنان تیم سپاهان یا فولاد در لازها دید اقای اسکوایج درحد ایران نیست بس بهتر بود تیم لنگ میرفت توی اسیا بازی میکرد
  • قائم IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    اسکوچیچ چیکاره هست ک بخواد برای بازیکنان استقلال بخواد نظر بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی