ویدیو| خلاصه بازی دوستانه پرسپولیس - صنعت نفت/ دبل مهدی عبدی
طول ویدئو: 04:04

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهید کاظمی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

خبرورزشی - این دیدار تدارکاتی در غیاب ملی‌پوشان پرسپولیس و رادو شوویچ، پشت درهای بسته برگزار شد. کمال کامیابی‌نیا، شهریار مغانلو و علی شجاعی نیز بدلیل مصدومیت، برنامه‌های اختصاصی خود را به طور همزمان زیر نظر کادر پزشکی تیم انجام دادند.

پرسپولیس بازی را با این ترکیب آغاز کرد: حامد لک، سید جلال حسینی (کاپیتان)، فرشاد فرجی، سعید آقایی، مهدی شیری، احسان پهلوان، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، مهدی مهدیخانی و عیسی آل‌کثیر.

در دقیقه ۱۰ و روی حمله آبی پوشان نفت آبادان و در میان مدافعان سرخپوش، توپ به رضا خالقی فر رسید و او با یک پاس رو به بیرون، امیر حسین فرهادی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نفت با یک شوت سر ضرب گل اول این دیدار را برای تیم میهمان به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۳ حرکت پرسپولیس از جناح راست با پاس رو به بیرون احسان پهلوان، توپ را به شیری رساند و شوت محکم او بعد از برخورد به مدافعان نفت برگشت داده شد.

دو دقیقه بعد، حرکت عمقی پرسپولیسی‌ها در میان مدافعان نفت، با پاس رو به بیرون مهدی عبدی به عیسی آل کثیر همراه شد که ضربه این بازیکن را گروسیان دروازه بان نفت آبادان مهار کرد.

در دقیقه ۱۴ باز هم پرسپولیس خطرساز شد. این بار از سمت چپ، سعید آقایی ارسالی را روی دروازه نفت تدارک دید که توپ با ضربه سر مهدی عبدی به تیر دروازه برخورد کرد و بازی ادامه یافت.

در دقیقه ۲۰ و روی حرکت عمقی خوب بازیکنان پرسپولیس، پاس عیسی آل کثیر به مهدی عبدی رسید و ضربه او در موقعیت تک به تک، توسط گلر نفت مهار شد و در برگشت، بار دیگر عیسی آل کثیر با ضربه سر دروازه میهمان را تهدید کرد و گلر نفت توپ را گرفت.

در دقیقه ۳۲ ضد حمله بازیکنان پرسپولیس با حرکت عمقی امید عالیشاه و عیسی آل کثیر همراه شد و پاس رو به بیرون عیسی به عبدی رسید و شوت مهدی را باز هم گلر نفت مهار و به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۲ پاس عمقی زیبای احسان پهلوان، پشت مدافعان نفت به عبدی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک دروازه نفت را باز کرد و بازی را به تساوی رساند.

در دقیقه ۵۵ و روی حمله بازیکنان نفت، توپ در عمق دفاع پرسپولیس به ریکانی رسید و ضربه او را حامد لک مهار کرد.

در دقیقه ۵۶ و روی حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس، توپ در گوشه زمین به امید عالیشاه رسید و او با یک پاس خوب، عبدی را صاحب موقعیت کرد که مهدی عبدی با یک شوت سرضرب، دومین گل خود و پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۹ بازیکنان نفت آبادان در یک ضد حمله، توپ را به طالب ریکانی رساندند و او پس از حرکت در عرض محوطه جریمه، با یک شوت محکم، گل دوم نفت و گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند.

از دقیقه ۶۵ محمد عمری به جای مهدی مهدیخانی و در دقیقه ۷۵ هم علی خدایی به جای امید عالیشاه وارد زمین شدند.

این دیدار تدارکاتی در پایان با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    دزدای کثیف ویدیوی یوتیوب باشگاه رو نذارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی